Heisann wrote:
A4Tech wrote:
Heisann wrote:
Slutt å skyld på dommeren han var i grunn den beste på banen. Kil var ræva og spesielt venstre kanten med Freid som ikke å treffe med en eneste pasning

Da angrepet og forsvaret også er ræva så taper man (fortjent) mot et bedre lag.
Tull! Dommeren var katastrofal og det samme var linjedommeren som var fra Hamar (Ja, det stod så i kampprogrammet). Flere gale avjørelser tror jeg aldri jeg har sett i en fotballmatch av både dommeren men også spesielt linjedommeren. At dommeren i tillegg hopper av glede i det han blåser av, vet jeg ikke om jeg skal le eller grine av. Freid ble forøvrig kåret til banens beste av Glåmdalen i går og var en av Kil's beste med få feil. Han var laaaaangt i fra ræva hvertfall. Og til slutt; KIL og Sogndal var jevngode i går og det kunne tippet begge veier. I går var Sogndal litt heldige og KIL litt uheldige. Hadde KIL fått sitt mål godkjent og samtidig scort på straffa si så hadde nok ikke Sogndal reist hjem med tre poeng og kanskje heller ikke engang ett.
Ja skyld på dommeren for guds skyld men han var god nok.
Artig med sutrete suportere som skylder på dommeren hver eneste gang laget taper men alikevel like dumt...
Freid var grei i forsvar men elendig fremover som er viktig i fotball.
Jeg bruker ikke Glåmdalen som refferanse da jeg så kampen selv men mulig han var bedre en enkelte andre som var elendige og gir han en 3er på terningen hvis man er opptatt av slikt.
For det første har jeg aldri skyldt på dommeren da vi har tapt en kamp, og jeg gjør det heller ikke denne gangen. Jeg bare registrerer hvor dårlig han var i går og forklarer min skeptis her inne.
Mener du forresten nå plutselig at Freid var grei, mens i ditt forrige innlegg var han rævva?
Jeg var på kampen i går og bruker derfor heller ikke Glåmdalen som referanse, men det viser jo at det er flere som er enige med meg i at Freid var blant de beste og i hvertfall langt fra rævva.
Uansett...man blir vel aldri enige om hvor godt/dårlig en spiller har prestert, men at dommeren var katastrofal i går er nok hvertfall de fleste (utenom deg) enige om...