KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Kongsvinger-Songdal
PostPosted: 26 May 2009, 23:26 
Reserve

Slutt å skyld på dommeren han var i grunn den beste på banen. Kil var ræva og spesielt venstre kanten med Freid som ikke å treffe med en eneste pasning :roll: Da angrepet og forsvaret også er ræva så taper man (fortjent) mot et bedre lag.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 07:40 
Forumlegende

bergerud wrote:
skandale at dommer toppe får lov til å dømme fotball..!!!!!!!!!1 er faen ikke god nok for grue turneringa en gang....... !!!!!!!!!!!!1 :evil: :evil: :evil: :evil:

Jeg strekker meg langt for ikke å skylde noe på dommere.

Problemet til denne dommeren er:

Han er rett og slett ikke interessert i fotball...

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 07:52 
Forumlegende

Sogndal var langt mer aggressive enn KIL.
KIL tapte veldig mange dueller.
KIL fanget sjelden opp 2.ballen etter dueller.
Sogndalspillerne var langt mer bevegelige og hadde stort sett alltid et par passningsalternativer.
KIL hadde et hav av feilpassninger, og da ofte ved helt elementære enkle passninger.
Særlig i 1.omgang da man faktisk hadde store rom på Sogndals høyre side.

KIL kom til en del muligheter.
Hadde en del bra da ballen ble holdt på bakken.
Men hadde altfor mye håpløse lange passninger mot feltet til Sogndal, etter først å ha småtrillet ballen rundt midtlinjen, i 2.omgang.
KILspillerne var ofte i unødvendige offsider.

Lite eller ingen fantasi til det uventete da tingene stadig vekk låste seg.
Det var faktisk det værste av alt.

ps: RR har vel tatt 2 straffer i år og bommet på begge...

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 10:36 
Klubbdirektør

En sikkelig blå mandag i dag..(selv om det er onsdag).
I går var virkelig ikke vingers dag. Det ville seg bare ikke, sondal har ett bunn solid forsvar, en keeper som alltid er riktig plassert, og ett kil som resignerer etter 70.

Det er ikke noe gøy og tape, men det er akseptabelt. hva som ikke er akseptabelt er at en av grunnene til at vi taper er tidenes mest bedritene dommer+ linje dommer. Det begynte virkelig og bli patetisk mot slutten. Han blåste jo mot vinger hver forbanna gang. Det burde jo ha haglet med gule, syntes sondal spilte små skittent til tider.

da over til tilskuer tallet. Takk til de 1300 som møter. personlig drar fra Rena og ned. så da spørr jeg meg hva i helvette er problemet til de som velger og sitte i stua og se på avgifts NRK i stedet for og dra ned og støtte gutta. At det regner og er tirsdag er faen ingen unnskyldning. Vi leder Tabellen, vi har en av Norges beste trenere. Har ett lag som er ett av de bedre på mange år. Det burde vært 2000..minst. jeg blir litt flau!

Nå får folk jaggu få seg på bussen til Nybergsund og støtte gutta! La oss ta tre nye poeng!!

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 12:54 
Reserve

Flere påpeker skuffende tilskuertall, og drøyt 1300 er ikke spesielt imponerende. Selv i møkkavær. Men var det virkelig bare 1300 tilstede igår? Det var sannsynligvis drøyt 100 på ståtribunen og rundt banen igår, ex. vakter og frivillige. Det betyr at det visstnok satt 1200 på ståtribunenn i går, som rommer totalt 2200. Altså 1000 tomme seter, nærmere annenhvert sete. Jeg hadde ikke full oversikt fra min posisjon, men tviler sterkt på at det var 1000 ledige seter på sittetribunen.

Samme kan sies om de andre kampene i år. Om man teller opp de på ståtribunen, og mentalt plasserer de på sitte, hvor mange tomme seter ender vi opp med da? Ikke 3-600 som tilskuertallene tilsier.

Hva skyldes avviket? Mulig man teller VIP/sponsorer, sesongkort, frikort, etc. annerledes, og at ikke disse er med i tallene som speaker opplyser. Men det er litt synd. Med unntak av gårsdagen er jeg ganske sikker på at det har vært mer enn 2000 på alle kamper. Om det er tallene som presenteres, har KIL nok en gladsak å presentere. Dessuten blir hjemmesittere klar over at det faktisk er rift om plassene igjen, og at vi kanskje kan nærme oss 03-tilstander igjen. Istedet blir tallene presentert som om stadion knapt er halvfull, noe som er alt annet enn egnet til å tenne spillere, sponsorer, media og fans.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 13:07 
Kaptein

Selv om jeg fortsatt er mørk til sinns etter gårsdagen, var dette en forferdelig hyggelig artikkel :]

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1- ... tid=543634

Er denne også i papirutgaven?

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 15:29 
Forumlegende

TaigerVudds wrote:

Hva skyldes avviket?

Ja, si det gitt...

Jeg har sendt en forespørsel til klubben om hva speakertallet egentlig inneholder...

Last edited by ivo on 27 May 2009, 15:30, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 16:11 
Klubbdirektør

Heisann wrote:
Slutt å skyld på dommeren han var i grunn den beste på banen. Kil var ræva og spesielt venstre kanten med Freid som ikke å treffe med en eneste pasning :roll: Da angrepet og forsvaret også er ræva så taper man (fortjent) mot et bedre lag.

Tull! Dommeren var katastrofal og det samme var linjedommeren som var fra Hamar (Ja, det stod så i kampprogrammet). Flere gale avjørelser tror jeg aldri jeg har sett i en fotballmatch av både dommeren men også spesielt linjedommeren. At dommeren i tillegg hopper av glede i det han blåser av, vet jeg ikke om jeg skal le eller grine av. Freid ble forøvrig kåret til banens beste av Glåmdalen i går og var en av Kil's beste med få feil. Han var laaaaangt i fra ræva hvertfall. Og til slutt; KIL og Sogndal var jevngode i går og det kunne tippet begge veier. I går var Sogndal litt heldige og KIL litt uheldige. Hadde KIL fått sitt mål godkjent og samtidig scort på straffa si så hadde nok ikke Sogndal reist hjem med tre poeng og kanskje heller ikke engang ett.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 16:27 
Kaptein

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1707 Best å stillle upimpa på bana.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 16:44 
Klubbdirektør

Petter K. Toppe er fra Bergen

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 18:32 
Reserve

A4Tech wrote:
Heisann wrote:

Tull! Dommeren var katastrofal og det samme var linjedommeren som var fra Hamar (Ja, det stod så i kampprogrammet). Flere gale avjørelser tror jeg aldri jeg har sett i en fotballmatch av både dommeren men også spesielt linjedommeren. At dommeren i tillegg hopper av glede i det han blåser av, vet jeg ikke om jeg skal le eller grine av. Freid ble forøvrig kåret til banens beste av Glåmdalen i går og var en av Kil's beste med få feil. Han var laaaaangt i fra ræva hvertfall. Og til slutt; KIL og Sogndal var jevngode i går og det kunne tippet begge veier. I går var Sogndal litt heldige og KIL litt uheldige. Hadde KIL fått sitt mål godkjent og samtidig scort på straffa si så hadde nok ikke Sogndal reist hjem med tre poeng og kanskje heller ikke engang ett.

Ja skyld på dommeren for guds skyld men han var god nok.
Artig med sutrete suportere som skylder på dommeren hver eneste gang laget taper men alikevel like dumt...
Freid var grei i forsvar men elendig fremover som er viktig i fotball.
Jeg bruker ikke Glåmdalen som refferanse da jeg så kampen selv men mulig han var bedre en enkelte andre som var elendige og gir han en 3er på terningen hvis man er opptatt av slikt.

Last edited by Heisann on 27 May 2009, 18:37, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 19:00 
Kaptein

Kan du snart fatte å begripe at noen, men ikke alle, ikke alltid har samme mening som deg Heisann?

Er forøvrig enig med deg her at vi ikke kan skylde på dommeren for tapet.. Sogndal var kampen sett under ett det beste laget.

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 19:25 
Klubbdirektør

Heisann wrote:
A4Tech wrote:
Heisann wrote:

Ja skyld på dommeren for guds skyld men han var god nok.
Artig med sutrete suportere som skylder på dommeren hver eneste gang laget taper men alikevel like dumt...
Freid var grei i forsvar men elendig fremover som er viktig i fotball.
Jeg bruker ikke Glåmdalen som refferanse da jeg så kampen selv men mulig han var bedre en enkelte andre som var elendige og gir han en 3er på terningen hvis man er opptatt av slikt.

For det første har jeg aldri skyldt på dommeren da vi har tapt en kamp, og jeg gjør det heller ikke denne gangen. Jeg bare registrerer hvor dårlig han var i går og forklarer min skeptis her inne.
Mener du forresten nå plutselig at Freid var grei, mens i ditt forrige innlegg var han rævva?
Jeg var på kampen i går og bruker derfor heller ikke Glåmdalen som referanse, men det viser jo at det er flere som er enige med meg i at Freid var blant de beste og i hvertfall langt fra rævva.
Uansett...man blir vel aldri enige om hvor godt/dårlig en spiller har prestert, men at dommeren var katastrofal i går er nok hvertfall de fleste (utenom deg) enige om...

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 21:48 
Trener

Frøken Toppe har vi hatt besøk av før, så vidt jeg husker med ennå værre resultat. Var det ikke han som blåste en helt "umulig" straffe mot oss ifjor.

http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 9cf42fdf4e

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 21:48 
Reserve

Du får lese min mening om Freid og da fullføre lesingen.. Grei i forsvar men elendig fremover. Og alle 3-4 skylder på dommeren uten at dette hjelper oss noe særlig.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]