KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:36

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: 21 May 2009, 22:41 
Forumlegende

Kontroll på kampen i dag selv om Tromsdalen går tøfft ut med høyt press og forsøk på å spille oss ut på hjemmebane. Men når vi begynner å score faller Tromsdalen sammen, men honør til dem for at de vil spille fotball og ikke kommer til Gjemselund for å ødelegge slik en del andre lag har gjort i år. Bra forsvar og kjapp, men kanskje litt frekk han spissen dems.

Roger Risholt utvilsomt bestemann i dag, han hadde skrudd strikkmotoren helt opp og jobba som en konge. Uvant mer Ørjan på back, men han fikk jo ikke enormt mye å gjøre og funka mer som en ekstra indeløper til tider. Randall våkna etterhvert og viste fler lekkerheter, alt i alt en vel spilt kamp uten at det ble sambafotball ut av det. Og 5 poengs luke på topp er jo ikke å forakte. Blir spennende å se om seiersrekka fortsetter mot Sogndal.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 22:43 
Forumlegende

aaandreas wrote:
Var litt usynkronisert på tribuna idag syns jeg. Men det glømmer man fort så lenge poenga vart att på rektig stelle. Fullt fortjent og full kontroll. Er full je au :D

Åpnet grafen tidlig i dag? Ble litt mye fyllerør ja, uten at jeg bryr meg om det. Haglet med morsomme kommentarer, men det er unødvendig å slenge saftblander kommentarer til Nilsen og Moen. Mobbing av egne spillere kan vi spare oss for.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 22:52 
Kaptein

mikeb wrote:
aaandreas wrote:
Var litt usynkronisert på tribuna idag syns jeg. Men det glømmer man fort så lenge poenga vart att på rektig stelle. Fullt fortjent og full kontroll. Er full je au :D

Åpnet grafen tidlig i dag? Ble litt mye fyllerør ja, uten at jeg bryr meg om det. Haglet med morsomme kommentarer, men det er unødvendig å slenge saftblander kommentarer til Nilsen og Moen. Mobbing av egne spillere kan vi spare oss for.

Grafen åpna tidlig ja. Men ingen mobba vel Andreas og Fredrik vel ? Vi ropte jo navna doms og klappa når de varma opp ! Eller gikk jeg glipp av no ?

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 22:58 
Reserve

det var ikke noe mobbing der ,kun hyggelige tilrop og klapping. :D :D :D

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 23:16 
Forumlegende

aaandreas wrote:
mikeb wrote:
aaandreas wrote:

Grafen åpna tidlig ja. Men ingen mobba vel Andreas og Fredrik vel ? Vi ropte jo navna doms og klappa når de varma opp ! Eller gikk jeg glipp av no ?

Kom ett par rop om saftblandere, sikkert ikke ille ment, men ikke sikkert det ble oppfattet slik.

Profile  

PostPosted: 21 May 2009, 23:31 
Kaptein

mikeb wrote:
aaandreas wrote:
mikeb wrote:
aaandreas wrote:

Kom ett par rop om saftblandere, sikkert ikke ille ment, men ikke sikkert det ble oppfattet slik.

Gikk meg hus hytte og bungalow forbi. Men vi lager ikke ikke no sak av detta gjør vi vel. Hvor mange ropte det 2 ? 3 ? Vi er på topp og smiler bredt for tia. Sogndal neste !

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 01:26 
Klubbdirektør

Begynner å lukte fugl det her. Selv om vi ikke fillerister et skadeskutt Tromsdalen, så er vi veldig stabile og gjør jobben. Blir viktig å slå Sogndal da jeg tror de og hamkam blir de farligste utfordrene når det drar seg til mot slutten.

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 13:20 
Saftblander

Jeg var i overkant kritisk til kortet for Bertheussen i går. Etter å ha sett reprisen var vel egentlig alle kortene grei.
Når det er sagt var dommeren fortsatt elendig. Omar Rafiq dømte også Løv-Ham - TUIL hvor han også var fryktelig svak.

God futsaldommer er han, men i 11'er er han skamdårlig

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 17:10 
Klubbdirektør

Kan ikke si meg annet enn enig. Tror det er den dårligste dommeren jeg har sett hittill i sesongen. En periode virket det nesten som om han blåste motsatt av det han burde i alle situasjoner.

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 17:47 
Klubbdirektør

Helt enig, definitivt den dårligste dommeren som har gjestet lunden i år. Til tider så det ut som han dømte bare for og dømme, uten at noen hadde noen som helst aning på hva det gjaldt.
Ellers skal vi si oss fornøyd med 3 nye poeng. Burde vell kanskje ha vært noen flere mål, men gutta jobber og sliter. Conny har en knall dobbelt redning, noe som sikkert gjør godt for selvtilitten. Vi holder nullen og har egentlig 100% kontroll. God kjempet av gutta.!

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 22:00 
Forumlegende

En ny standard ble innført da Nordlie ba Tuelo komme seg raskere på beina da sistnevnte lå nede "et par sekunder" mot slutten kampen.

Ellers ble jeg imponert av Guiomar som imponerte på små flater forover og som brøt da TUIL-spiller var på vei alene gjennom på 16-meteren i 1.omgang. Han hadde en stor kamp!

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 22:03 
Forumlegende

johnnytromsø wrote:
Jeg var i overkant kritisk til kortet for Bertheussen i går. Etter å ha sett reprisen var vel egentlig alle kortene grei.
Når det er sagt var dommeren fortsatt elendig. Omar Rafiq dømte også Løv-Ham - TUIL hvor han også var fryktelig svak.

God futsaldommer er han, men i 11'er er han skamdårlig

Vel - 4 gule kort.
Du sier de er greie.
Etter - etter å ha sett reprisene...
Hvordan kan du da egentlig si at dommeren likevel var så veldig svak.
Kanskje reprisene ville ha vist noe annet?

Noe helt annet, keeperen deres hadde vel noen rare opptredener i feltet, i alle fall fire som fort kunne gitt baklengs...

Profile  

PostPosted: 22 May 2009, 23:25 
Saftblander

De fire gule kan forsvares, men de 103 andre situasjonene han dømte feil gjør at han ender ganske kraftig i minus.

Må si meg enig i at "Boris" var slitt slapp i går, normalt er han veldig solid og på de rette dagene er han helt umulig (se f.eks Løv-hamkampen hvor han var helt sinnsyk).
Er en utrolig atletisk og talentfull keeper som til tross for at han bare er 25 år har flere år i adeccoligaen bak seg. Er faktisk norsk juniormester i tennis også hvis jeg ikke husker helt feil :D
Forøvrig må jeg si at den første av de fire (regner med du refererer til VG-referatet på ca 4 min) er i grenseland til kort på Randall Brenes. Han snur seg og hever armen rett i bryst/hodet på Sørensen. Rafiq ser rett på situasjonen og det er ihvertfall helt håpløst at han ikke dømmer frispark der.
Men de tre andre må han ta på egen kappe, frisparket er også litt typisk for han. Han gambler litt for ofte på at ballen skal gå i muren eller over på slike og fikk noen slike i fjor også. Men bra frispark av Brenes, han har en veldig bra frisparkfot....

Nå har jeg satt penger på dere mot Sogndal, så regner med at dere innfrir da også :D

Profile  

PostPosted: 23 May 2009, 12:30 
Forumlegende

johnnytromsø wrote:
Forøvrig må jeg si at den første av de fire (regner med du refererer til VG-referatet på ca 4 min) er i grenseland til kort på Randall Brenes. Han snur seg og hever armen rett i bryst/hodet på Sørensen. Rafiq ser rett på situasjonen og det er ihvertfall helt håpløst at han ikke dømmer frispark der.
:D

Nei.
Hvis vi ser på den corneren fra høyre fra KILs side, så
- kongsvingerspiller står med hendene rett opp
- det er 1 TUIL-spiller mellom denne og keeperen
- når sparket er tatt starter KIL-spilleren på en løpsbevegelse og hendene senkes derfor automatisk
- TUILs keeper beveger seg rundt egen spiller og de kolliderer rett og slett.
- hadde TUILs utespiller fulgt KIL-spilleren ville keeper fått fritt fram.

Dommer kunne selvsagt dømt frispark.
Dommer kunne la det gå.

Men det blir håpløst.
Det blir som da England - Argentina møttes i VM for noen VM-siden.
Det var en straffesituasjon.
Husker ikke om det ble eller ikke.
"Mini" kom med sin konklusjon (husker ikke hva) etter at han som han sa - hadde sett på situasjonen om att og om att, endog i sakte film-.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]