Ja da drar det seg mot 200000:
http://www.glomdalen.no/kil/article3925532.eceFlott at man er pågående, og flott tiltak og initiativ, og strålende at man ahr vært aktive og vært ute i byen etc. All ære til aksjonisten(e).
Men ser noen her inne nesten har lyst til å henrette de som ikke følger mengden i gammel-Stalinistisk ånd. Jeg synes det er litt drøyt. Alle KIL supportere er oppegående enkeltindivider med forstand som selv kan ta et valg i forhold til om de kan støtte og eventuelt hvor mye de ønsker å bidra med. Jeg synes det blir feil å kritisere enkeltindivider som ikke er med på dette av forskjellige årsaker. Og det er nesten skremmende at folk tydeligvis har så lite å finne på i livet sitt at de går gjennom lister etc for å finne ut hvem som ikke er på den av supportere og folk "her inne".
"rangering" av supportere bør vi finne oss for gode til. Og heller fokusere på hva vi selv kan gjøre. Man kan oppfordre alle til å støtte, det gjør jeg også. Men man kan ikke kappe huet av de som ikke gjør det.
Og da kommer sikkert spørsmålet: Hva med deg Karlsen, har du støttet?
Svar: Hvorvidt jeg har støttet og med evt hvor mye er en sak mellom meg og sjefs-aksjonisten.