KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 21:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2008, 08:11 
Klubbdirektør

Angående penger som skal samles inn om dagen har jeg hørt mye. Men det som blir mest sagt er at hvis dem hadde samlet inn penger til en trener hadde dem gitt mer. Mange som nevner Nordli i gatene i byen. Vet om folk som hadde gitt penger for å få han hit, men ikke til å få tak i spillere som kanskje ikke hjelper noen ting. Er litt enig i det. Eller hva syns dere??

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2008, 08:23 
Forumlegende

Janko wrote:
Angående penger som skal samles inn om dagen har jeg hørt mye. Men det som blir mest sagt er at hvis dem hadde samlet inn penger til en trener hadde dem gitt mer. Mange som nevner Nordli i gatene i byen. Vet om folk som hadde gitt penger for å få han hit, men ikke til å få tak i spillere som kanskje ikke hjelper noen ting. Er litt enig i det. Eller hva syns dere??

Både og.
Jeg ville heller ha Lindau enn Nordlie.

Men førstnevnte blir det sikkert ikke noe av da han og familien sikkert har slått seg ned for godt der nede.
En naturlig sak.

Forstår godt de du nevner.
Med en type som Nordlie ville jo alle vite hva man fikk resten av året.
Når det gjelder spillere vil man jo ikke vite om de slår til eller ikke.
Dessuten, hvor mange trenger man egentlig?

Nå er jeg alt annet enn fan av Nordlie, men iblant må man fire litt...
Men for et show det ville blitt med ham - og nedrykk i tillegg.
Da ville trådene her inne brenne opp...

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2008, 08:34 
Klubbdirektør

Spisser er vel umulig å få tak i om dagen. Omtrent hele eliteserien er ute etter dem. Hvis man skal ha spillere må nok Kil ha en 3-4 stk. Og dem MÅ heve laget ellers er det ingen vits. Men med en god trener hadde mye hvert gjort. Tror jeg da.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2008, 10:48 
Forumlegende

Venter egentlig på et utspill fra brakka angående trenersituasjonen. Skal man kjøre dagens ordning sesongen ut? (Er man tilfreds med dette?) Jobber man med å få på plass en trener nå eller etter sesongslutt?

Jeg tror et utspill om eventuelt ønske om ny trener på plass nå kunne frigjort mer midler ja. En Nordlie eller tilsvarende som midlertidig løsning vil trolig kunne firgjøre midler.

Men..snakk om trenere. Tor Thodesen!! Han har da vel ikke jobb nå?

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2008, 11:10 
Klubbdirektør

Jeg tror ikke det kommer noen ny trener før sesongen er slutt og skuta går enten ned eller klarer seg med de vi har nå. Klarer vi oss så er det vel innlysende å tro at Trond A kommer til å bli trener neste sesong, klarer vi oss ikke så kan det bli hvem som helst som er rimlige i drift.

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2008, 18:19 
Klubbdirektør

F.eks Erik Holtan? Mannen har ihvertfall engasjement! ;)

PS: Erik Holtan står i mål for Moss i morgen da Moss sine 3 keepere er skadet! 8)

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 10:54 
Reserve

Amundsen har tatt ut 10 dagers permisjon fra Løv Ham av personlige årsaker - noen som vet noe hva dette er ?

Er han på Vinger og snakker med KIL eller?
Hvor er denne familien han har tatt fri pga ?

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 11:26 
Spiller

albert wrote:
Amundsen har tatt ut 10 dagers permisjon fra Løv Ham av personlige årsaker - noen som vet noe hva dette er ?

Det var da voldsomt så nysjerrig i folks private affærer, da... hehe :lol: Du er en ivrig leser av Se & Hør?

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 09:40 
Reserve

Zambrotta wrote:
albert wrote:

Det var da voldsomt så nysjerrig i folks private affærer, da... hehe :lol: Du er en ivrig leser av Se & Hør?

Er mer en Her & Nå mann jeg :D

Fra spøk til alvor. Var ikke ment for å grave i hans privatliv, men lurte mer på om det var familie i nærhet til vinger.

Lurer nemlig på om dette er starten på slutten for hans treneroppdrag i Løv-Ham. Det er jo ganske uvanlig med trenere som tar ut permisjon midt i kampsesongen.
Kan være hans mulighet til å komme seg ut av kontrakten med Løv-Ham uten at det koster ham eller KIL noe.
KIL har vel neppe råd til å kjøpe ham fri så da er nok dette evt eneste mulighet.
Han ser vel mulighet til å ta over KIL nå for evt å redde de fra nedrykket slik at han slipper å trene ett evt 2. div lag neste år.

Så føler vel at det bare er ett tidspørsmål før de blir enige om å terminere kontrakten i Bergen. Da er spørsmålet hvor lenge KIL og han evt synes de bør vente før han kan tiltre som KIL trener. Skjer det for fort vil det vel kunne bli ganske kraftige reaksjoner fra Bergen og spekulasjoner i media.

Noen som vet noe mer om en slik mulig løsning ?

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 14:22 
Klubbdirektør

Dem er nødt til å gjøre noe ganske raskt. Hvis dem skal begynne å forhandle med de spillerne de har uten og ha en trener er det ikke enkelt. Er jo 4 stk som ikke har kontrakt fra sesong slutt. Så styret har mye å få klarhet i.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 17:50 
Spiller

Joa,nordli kommer sikkert hit til kongsvinger og trener adecco ligaens tabell jumbo....for der har vi ambisjonene hans lissom.... wenger er visst også keen har jeg hørt!!!

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 17:59 
Klubbdirektør

Roffa wrote:
Joa,nordli kommer sikkert hit til kongsvinger og trener adecco ligaens tabell jumbo....for der har vi ambisjonene hans lissom.... wenger er visst også keen har jeg hørt!!!

Hvorfor kan ikke han komme hit da?? Er det samme om man ligger sist i adeccon. Er PENGA som styrer dette her.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 18:12 
Spiller

Janko wrote:
Roffa wrote:

Hvorfor kan ikke han komme hit da?? Er det samme om man ligger sist i adeccon. Er PENGA som styrer dette her.

Nå motsier du vel deg selv?!?! Om det er penga som styrer dette er det vel innlysende at Nordlie ALRI vil komme til oss!
Om han derimot ønsker seg en skikkelig utfordring, da er det muligheter for å få han til Gjemselunden! :)

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 19:09 
Klubbdirektør

KIL viste i går at spiller de 4-4-2 så spiller de bra.
Brenes og Digerud på topp = perfekt. To helt forskjellige spilletyper.
Samuelsson er også god på back. Gir også fin hodestyrke i forsvar.

Så i går endret jeg litt mening. Fortsetter man med 4-4-2 er det ikke sikkert man trenger noen ny trener, for laget er bra.

Leste på kil.no at KIL spilte bra også i 4-3-3 i går.. Sant nok, men da slapp de også inn 2 mål.....

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2008, 19:45 
Forumlegende

Korslund wrote:
Fortsetter man med 4-4-2 er det ikke sikkert man trenger noen ny trener, for laget er bra.

Det kan du kanskje si.
Men en kost av høyere kvalitet kan jo få enda mer ut laget.

Det er jo ikke noe ukjent fenomen at et bunnlag spiller stort mot et topplag iblant.
Alta spilte ifølge rapportene jevnt med Sandefjord.

Hvor bra laget er, vet vi vel ikke før etter noen få kamper til.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]