Synes dette var veldig positivt. Iallefall første omgang. Tuelo med vakker scoring, og om han ikke bidro så altfor mye offensivt som jeg hadde håpet så synes jeg han jobbet knallhardt defensivt.
Samuelsson jobber utrolig hardt på topp (Som resulterte i en scoring). Vinner utrolig mange hodedueller. Synd ingen rundt er og vinner andreballen.
Sylling er ikke helt seg selv, men.. Ser i det minste ut som han er litt på veg. Volleyen etter 2 min så jeg i mål!
Strømnes, Berg Hansen og Torp funket bra sammen. Men noe slurv må vekk for å få det lille ekstra som gir tre poeng.
Forsvarsrekka er OK, men jeg har tilgode av å bli imponert av JJ og Guiomar er absolutt ingen back. Kanskje god defensivt, men offensivt er han ikke god i det hele tatt. Nilsen best i 4ern i går synes jeg.
Ikke et vondt ord om Eriksen, men blir godt å få tilbake Conny. Han har det lille ekstra.
Det som skuffet mest var at laget ikke turte og kjøre mer fram i andre omgang for å drepe kampen. Det ble meget defensivt. Ser ut som gutta er altfor nervøse for å miste ledelsen. Og da kommer det som regel en i rævva med en gang..'
Andreas Moen........... Herregud.
(I år hadde jeg rett Ivo)