KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 13:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 00:27 
Grævling

Tilskuer wrote:
..............Etter min mening den eneste i forsvarsrekka som hadde en god pasingsfot og dermed klarte å se andre alternativer enn å måke ballen rett i beina på motstandere.
Et klart tap for klubben offensivt med tanke på igangsetting bakfra på egen halvdel. Og IKKE lett å erstatte som mange skal ha det til....

Naa vil jeg tro Nilsen er kapabel saa det holder allerede i aar, han har vel ogsaa fart nok til aa kunne fungere bra ogsaa fremover paa banen. I tillegg har vel enda ingen sett Makumbu i aksjon, samt at det i tillegg er mulighet til omrokeringer slik at Guiomar kan spille back.....og han har da i det minste fart nok.

Saa har vi jaggu enda en som kan fungere som back..... Stromnes, og han vil vel ogsaa vokse i en slik rolle hvis det hadde blitt litt permanent.

....og ikke nok med det.....Berntsen truer med aa "bake kake@ for aa faa paa plass enda en forsvarer!

Tror neppe det kommer til aa bli saa veldig merkbart at Kamark forsvinner til Start. MEN DET ER DERMED IKKE ENSBETYDENDE MED AT JEG ONSKER HAN DIT PEPPERN GROR!!

....den gror vel uansett daarlig i Kristiansand!

Men men...slik blir det, og jeg maa bare si at det blir spennende aa se Kamark i duell mot Sylling-Olsen/Moen eller noen andre til sommeren!

16. mai folkens......fredag i Kristiansand.....sorg for aa faa tatt fri fra jobb :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 04:21 
Kaptein

Takk for innsatsen din i KIL, Kjetil.

Kjetil fikk kontrakt med Start. Det må vel bety at han har gjort sine saker bra. Godt gjort og gratulerer!

Samtidig skjønner jeg godt at ledelsen i KIL har prioritert anderledes. De må se på hele laget når de prioriterer ressursene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 11:34 
Kaptein

Dette var jo en tråd i Hotell Cesars ånd.. Uansett ønsker jeg gjerne Kamark lykke til videre, han hadde absolutt noen bra kamper og offensivt klarsyn. Dog synes jeg det ofte var det defensive det ofte skortet på.

Noen som skal til Lillestrøm på lørdag forresten?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 14:10 
Saftblander

Vel jeg synes kamark har gjort en kjempe jobb i kil drakten, lykke til videre kjetil :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]