KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 19:33 
Forumlegende

Van Bengelstone wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article2521598.ece

bra at det blir litt mer oppstuss rundt denne saken, da blir det mer oppmerksomhet rundt saken og kanskje mer penger i kassa til KIL for det er jo ingen tvil om at de har regelverket på sin side, selv om det var en tabbe å ikke opprettholde riktige lønnsutbetalinger

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 19:34 
Grævling

Van Bengelstone wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article2521598.ece

Fint!!

Hadde gjort seg med en liten budkrig. Skulle blitt spennende å se om plutselig Viking hadde hatt mer penger å banke på bordet.

Steenslid: 4 + ev. 2 mill

Vs

Gundersen: 3 tomflasker og ei brukt hockeykølle!

......det stinker!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 19:54 
Klubbdirektør

Jeg må bare smile av en debatt som utvikler seg av en "ikke Kil suporter" Solstråle burde skifte navn til noe helt annet og jeg tviler nå veldig sterkt på at denne personen har vært på Gjemselund å heiet på Kil i det hele tatt.... "evt en av de 3 som jobber for Gundersen"

Er bare tragisk at enkelte som dette bør kunne utale seg i vårt forum i det hele tatt men man slipper jo aldri unna tullinger....

NB-Grav deg ned solnedgang!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 19:58 
Kaptein

Egentlig burde Gundersen ta det som et kompliment at klubben ikke vil selge ham for lommerusk. Jeg er faktisk sikker på at han har større sjanse for å lykkes i Viking hvis han koster litt. Da "må" klubben gi ham en del sjanser for å forsvare investeringen. Blir han solgt for lommerusk er det også lettere for Viking å kvitte seg med ham uten at han har fått noen skikkelige gode sjanser i klubben.

Solstråla: Du virker ikke særlig objektiv om ikke ser at det er Gundersen som har skapt en stor sak av dette. Noen i KIL har gjort en feil, men det forsvarer ikke at Gundersen lager en slik sak av det. Gundersen virker rett og slett utålmodig og desperat. Det er neppe den innstillingen en ung og lovende spiller trenger for å nå toppen.

Mikel har blitt nevnt tidligere i tråden, og vi kan vel slå fast at han fortsatte i samme udisiplinerte stil i Chelsea. Hva får Viking eller LSK til å tro at TAG skulle oppføre seg noe bedre mot dem om det kom et skamtilbud på ham fra en storklubb i Europa? For KIL sin del håper jeg de er dumme nok til å kjøpe TAG.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 21:04 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Dine konklusjoner skjønner jeg ærlig talt ikke? og syntes sammtidig det er synd vi har sånne suportere i KIL :roll:

Er det virkelig synd at folk skriver det de mener?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 21:47 
www.kilsk.com

Jada-jada wrote:
Jeg må bare smile av en debatt som utvikler seg av en "ikke Kil suporter" Solstråle burde skifte navn til noe helt annet og jeg tviler nå veldig sterkt på at denne personen har vært på Gjemselund å heiet på Kil i det hele tatt.... "evt en av de 3 som jobber for Gundersen"

Er bare tragisk at enkelte som dette bør kunne utale seg i vårt forum i det hele tatt men man slipper jo aldri unna tullinger....

Så man kan ikke være kritisk til det KIL gjør når man er supporter altså?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 21:48 
Reserve

Solstråle (og flere) har et poeng i at KILs opptreden ikke har vært eksepsjonelt bra, og man skal også tenke på spillerens ve og vel. Men i tillegg til at Gundersen neppe stagnerer totalt av å spille fast på et spillende lag i Adeccoligaen en sesong til, har klubben også et ansvar ovenfor mange flere. Da tenker jeg på de andre spillerne, på supporterne, på sponsorer og på nærmiljø. En million ekstra i kassa for en spiller, er en million ekstra til nye spillere, treningssamlinger, "infrastruktur", lønninger, frikjøp fra jobb etc. KIL har ingen spesielt stolt tradisjon for å være de beste kremmerne i bransjen. Riktignok har man kjøpt billig, men sjelden solgt dyrt.

Se på Sogndal. I løpet av et knapt halvår har de solgt to helt greie forsvarsspillere for tilsammen ca. 10 millioner. Altså mer enn KILs budsjett for 2007. Dette handler ikke om den "store slemme klubben" mot den lille spilleren. Det handler om ressursforvaltning, om å ta seg betalt for talentutvikling, om klubbens overlevelsesmuligheter på mellomlang sikt.

Så kom igjen, Fjørtoft: Sleng 3-4 millioner på bordet og 40% videresalgs-avtale. Kanskje Viking har mer å gå på likevel? :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 22:29 
Reserve

Jada-jada wrote:

Hehe, ja, okå. Ikke KIL supporter nei. Stakkars, nå snakker du over ditt eget hode. Trekke slutninger er dumt da du ikke kjenner meg og min tilknytning til klubben.
At du sitter å snakker slikt om meg på et stakkarslig supporterforum er nok mest flaut for deg. Kom opp til meg neste hjemmekamp og si det til ansiktet mitt, så skal jeg vurdere å ta meg nær av det :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 22:40 
Klubbdirektør

TaigerVudds wrote:

Så kom igjen, Fjørtoft: Sleng 3-4 millioner på bordet og 40% videresalgs-avtale. Kanskje Viking har mer å gå på likevel? :twisted:

Fjørtoft?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 22:46 
www.kilsk.com

ManUtd wrote:
TaigerVudds wrote:

Fjørtoft?

Fjørtoft, Jan Åge - Manager LSK

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 22:56 
Klubbdirektør

Joeman wrote:
ManUtd wrote:
TaigerVudds wrote:

Fjørtoft?

Fjørtoft, Jan Åge - Manager LSK

Beklager, fikk ikke med meg før nå at LSK har kommet på banen..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 00:21 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Jada-jada wrote:

Hehe, ja, okå. Ikke KIL supporter nei. Stakkars, nå snakker du over ditt eget hode. Trekke slutninger er dumt da du ikke kjenner meg og min tilknytning til klubben.
At du sitter å snakker slikt om meg på et stakkarslig supporterforum er nok mest flaut for deg. Kom opp til meg neste hjemmekamp og si det til ansiktet mitt, så skal jeg vurdere å ta meg nær av det :)

Enig i at det blir for dumt å forsvare Gundersen i denne saken.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 01:28 
Reserve

Rød Jævel wrote:
Enig i at det blir for dumt å forsvare Gundersen i denne saken.

greit nok det, men at det har noe med meg som person å gjøre blir for dumt. Kommentarer som "grav deg ned i solnedgang" tror jeg vi kan heve oss over på dette forumet. Han får være så uenig han bare vil, men å gå til personangrep blir lavmål, og det gidder jeg rett og slett ikke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 02:20 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Jada-jada wrote:

Kan jeg gjøre og ditt fulle navn er?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 10:38 
Klubbdirektør

Etter å ha lest innlegget til Gundersen i avisa i dag blir jeg litt opprørt. Han legger fortsatt all skyld på Kil. Virker som om han ikke har pratet med noen andre i mediene. Det han bør gjøre er å ta et tak med de som er rundt ham. Dette blir bare dummere og dummere for hver dag som går. Ligner mer på en såpeopera etter hvert. Trodde Lillestrøm måtte henvende seg til Kil før man tar kontakt med en spiller angående overgang. Eller tar jeg helt feil. Fikk ikke noen svar på de spørsmålene som ble stilt her på forumet heller. For vi vel aldri tror jeg.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]