KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:15 
Klubbdirektør

God nok skal det vel ikke være noen som helst tvil om. Synes det nesten begynner å stinke bitterhet av enkeltes innlegg her, vi kan jo ikke ta det som en selvgølge at Nystuen skal returnere til KIL, bare fordi han ikke har fått noe særlig spilletid på en sesong. Han sier jo selv at en Adeccoliga klubb kan være aktuell hvis han ikke er i nærheten av spilletid. Og da regner jeg med at KIL vil være høyt oppe på lista, nå som det ser ut som det virkelig satses på Vinger. Synes ikke vi bør klandre Espen Nytsuen for at han har ambisjoner.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:23 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
God nok skal det vel ikke være noen som helst tvil om. Synes det nesten begynner å stinke bitterhet av enkeltes innlegg her, vi kan jo ikke ta det som en selvgølge at Nystuen skal returnere til KIL, bare fordi han ikke har fått noe særlig spilletid på en sesong. Han sier jo selv at en Adeccoliga klubb kan være aktuell hvis han ikke er i nærheten av spilletid. Og da regner jeg med at KIL vil være høyt oppe på lista, nå som det ser ut som det virkelig satses på Vinger. Synes ikke vi bør klandre Espen Nytsuen for at han har ambisjoner.

Kanskje du skal slutte å pjase om dette da.... Er lov med delte meninger skjønner du...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:27 
Klubbdirektør

Kanskje du skal slutte å pjase om spillere som må spille i ander divisjon neste år også...

Dette er da en debatt så å debatere burde vel være lov.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:36 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Kanskje du skal slutte å pjase om spillere som må spille i ander divisjon neste år også...

Dette er da en debatt så å debatere burde vel være lov.

Syntes du ikke det er trist at spillere som Nystuen evt Kalsæg-Gundersen-Rønning må spille i 2 div for et "superlag" i stedet for å hjelpe Kil til eliten... Nei jeg kommer ikke til å slutte å ytre mine meninger om akkurat dette for det er jævla trist... enda tristere når man velger å fortsette å spille i 2 div grunnet lommeboka blir tykkere....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:39 
Klubbdirektør

Han sier jo at han kommer til å forlate Stabæk om han ikke får spilletid på FØRSTELAGET...w

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:40 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Han sier jo at han kommer til å forlate Stabæk om han ikke får spilletid på FØRSTELAGET...w

den som lever får se....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 17:29 
Spiller

Helt greit å mene forskjellige ting, men man skal kanskje slutte å påstå hva folk tenker/mener og å basere innleggene sine utelukkende på synsing. Etter min mening er det bedre å basere seg på fakta, og akkurat nå vet vel ingen av oss hva Kalsæg, Gundersen eller Nystuen gjør neste sesong, og ingen her inne vet vel hva de tenker heller?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 17:30 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Helt greit å mene forskjellige ting, men man skal kanskje slutte å påstå hva folk tenker/mener og å basere innleggene sine utelukkende på synsing. Etter min mening er det bedre å basere seg på fakta, og akkurat nå vet vel ingen av oss hva Kalsæg, Gundersen eller Nystuen gjør neste sesong, og ingen her inne vet vel hva de tenker heller?

den som lever får se....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 17:41 
Klubbdirektør

At spillere som har forlatt Kil har vel nesten alle sagt at de skal komme hit igjen å hjelpe Kil opp igjen. Hvor mange har kommet tilbake?????????? Ingen. Å ikke for vi se noen her igjen heller. Har dem forlatt Kil så er dem borte for godt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 18:41 
Klubbdirektør

Janko wrote:
At spillere som har forlatt Kil har vel nesten alle sagt at de skal komme hit igjen å hjelpe Kil opp igjen. Hvor mange har kommet tilbake?????????? Ingen. Å ikke for vi se noen her igjen heller. Har dem forlatt Kil så er dem borte for godt.

Jeg venter fortsatt på Vidar Riseth :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 18:58 
Klubbdirektør

Risnæs-Levernes-Bjørneby-Evensen-Frigård-Kaasa pluss mange fler har sagt det. Men jeg har ikke sett dem. Er det noen andre som har sett dem avslutte karrieren her på Kil. :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 19:12 
Klubbdirektør

Må ikke glemme Pål Håpnes :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 19:20 
Reserve

Ollie kom iallefall!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 19:43 
Reserve

Og Hai "Shark/Manis) Tran. Mer som et comeback

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2006, 19:55 
Kaptein

Caleb Francis kom vel tilbake etter å ha vært en tur i en annen klubb. Løfte til Riseth om å komme tilbake tror jeg det går dårlig med..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]