KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 13:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 20:41 
Saftblander

Skullerud er en patetisk nff gubbe.. trenger ikke å lete etter trener når vi har Trond Amundsen i KIL. Etter det jeg har hørt, så er det Trond som stryrer det meste i kil. han har ansvar for formasjon og taktikken. Da har han vel litt av æren at kil har gjort det bra i år? så hvorfor bruke masse penger på en annen trener, som må begynne helt på nytt? vi har jo Trond, han er faglig sterk,engasjert og god til å motivere.. Håper han får sjansen.. Er helt sikker på at han er den riktige mannen for kil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 20:55 
Forumlegende

Johsen wrote:
Skullerud er en patetisk nff gubbe.. trenger ikke å lete etter trener når vi har Trond Amundsen i KIL. Etter det jeg har hørt, så er det Trond som stryrer det meste i kil. han har ansvar for formasjon og taktikken. Da har han vel litt av æren at kil har gjort det bra i år? så hvorfor bruke masse penger på en annen trener, som må begynne helt på nytt? vi har jo Trond, han er faglig sterk,engasjert og god til å motivere.. Håper han får sjansen.. Er helt sikker på at han er den riktige mannen for kil.

Trodde han først og fremt hadde ansvar for spillerutvikling:
http://www.kil.no/spillere/vistrener.php?id=5

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 20:58 
Saftblander

Da tror jeg ikke du vet hva som skjer i KIL ? er Trond som styrer det ;) tror ikke dere vet hva som skjer inni kil-brakka.. Dere tror skogen som er geniet her, men der tar dere feil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 21:12 
Forumlegende

Johsen wrote:
Da tror jeg ikke du vet hva som skjer i KIL ? er Trond som styrer det ;) tror ikke dere vet hva som skjer inni kil-brakka.. Dere tror skogen som er geniet her, men der tar dere feil.

nei når det gjelder trenerns ansvars områder så vet ikke jeg mer enn det som står på kil.no og har heller aldri påstått at jeg vet det, begeistringen for Skogheim skyldes først og fremst den jobben han har gjort de siste 4 åra og Amundsen ble vel først ansatt i år?

Men for all del er han god nok kan han gjerne bli ny trener for min del, krever bare at klubben finner en trener som kan levere like bra eller bedre resultater som det vi har hatt de siste sessongene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 21:38 
Trener

Tydeligvis at noen veit mer enn andre her? Men å komme ut med det ? Nei da :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 22:07 
Saftblander

det er jo det som skjer nå da.. hvis du ikke følger helt med her... hehe

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 22:15 
Klubbdirektør

Johsen wrote:

Selvsagt skal ikke KIL T grave etter penger dem ikke har for å skaffe et rutinert navn som skal trene KIL. Men jeg tror Trond Amundsen er for uerfaren.. Jeg tror ikke at han er god nok.

Jeg håper sammen med flere her på Skullerud, og det skulle vært svært interessant å høre hva du mener, når du karakteriserer ham som en "patetisk nff gubbe".. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 22:24 
Saftblander

Trond er kanskje den som kan mest fotball av alle i KIL da. med Åge ved siden av seg, så kommer det til å bli kjempe bra. Trond for uerfaren? javel, men kan jo få erfaring i KIL. Er hundre prosent sikker på at Trond vil komme veldig langt som fotball trener. Han har alt! Ville vært veldig dumt å kaste bort et så sterkt fotballhode som han. Men Trond kan ikke være så langt etter Skogen heller. Siden all taktikk og formasjonen er etter Trond sin filosofi. Men hvis Trond får ta over, kan han dyrke sin filosofi enda mer. Tror det vil styrke KIL. Pluss at han får sikkert god hjelp av Åge. Han har vel erfaring på dette nivå? En sulten og fotball smart trener som Trond pluss en erfaren og fotball smart trener som Åge høres ut, som en veldig god løsning. Gi Trond sjansen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 23:01 
Klubbdirektør

Johsen wrote:
Trond er kanskje den som kan mest fotball av alle i KIL da. med Åge ved siden av seg, så kommer det til å bli kjempe bra. Trond for uerfaren? javel, men kan jo få erfaring i KIL. Er hundre prosent sikker på at Trond vil komme veldig langt som fotball trener. Han har alt! Ville vært veldig dumt å kaste bort et så sterkt fotballhode som han. Men Trond kan ikke være så langt etter Skogen heller. Siden all taktikk og formasjonen er etter Trond sin filosofi. Men hvis Trond får ta over, kan han dyrke sin filosofi enda mer. Tror det vil styrke KIL. Pluss at han får sikkert god hjelp av Åge. Han har vel erfaring på dette nivå? En sulten og fotball smart trener som Trond pluss en erfaren og fotball smart trener som Åge høres ut, som en veldig god løsning. Gi Trond sjansen!

Er enig i det du sier om Amundsen her. Har vært så heldig å hatt han som trener i en kamp med juniorlaget i fjor, og jeg ble meget imponert over han. En utrolig entusiastisk fyr. Kjenner han ikke i det hele tatt, men har forstått at han har hatt en del å si da jeg har lest flere ganger på kil.no og sett "i virkeligheten" at han tar seg av det taktiske på treningsfeltet. Hadde ikke blitt sur om Trond hadde tatt over, men såklart, han fyller nok ikke tomrommet etter Skogen..... sånn over natta ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 23:14 
Klubbdirektør

Johsen wrote:

Greit.. Du svarte på innlegget mitt.. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 23:27 
Klubbdirektør

Trond har tatt over kil/ntg for å få dem på rett kjøl igjen. Det har ikke gått så bra for dem i høst. Men de håper Trond skal få dem opp på ett høyere nivå

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2006, 23:56 
Spiller

Amundsen har kanskje ikke så mye erfaring, men Skogen hadde vel ikke all verdens CV han heller når han ble ansatt?
Ellers mye interessant som kommer frem om hvem som har styrt i KIL det siste året! Kanskje styret vet hva de driver med alikevel?
Dere som tydligvis vet mer: Fill me inn!

Noen fremstiller Skullerud som en tufs: Javel, men han har vel brukbare meritter fra Bærum og et eller annet landsalg?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 03:09 
Spiller

Sture Fladmark ??? :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 03:29 
Grævling

Pigga wrote:
Sture Fladmark ??? :P

Ja....det er faen meg ikke noe dumt forslag!

Hadde ledelsen i Lyn hatt litt mer baller for noen år siden så hadde han faen meg tatt Lyn inn til seriegull, men nei da....der skulle de på død og liv hente inn en Kroat (eller hva faen det var) midt i sesongen.....og dermed blåste de den muligheten!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 11:31 
Materialforvalter

Fladmark, hm ja spennende! Havna ikke han nede i Sør Afrika, sammen med Stuart Baxter for en kortere periode??? eller er det jeg som er helt på jordet her??

Ellers kan jeg trekke opp et annet navn fra hatten: Charles Berstad!
Vet ikke hva han står for rent spille/stilmessig, men som type tror jeg kanskje han kunne passet inn. Han er autoritær og kjenner klubben. Erfaringsmessig har han vel ikke så mye på CV'en, men han har jo blitt igjen oppi BODØ og trent på lavere nivå.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]