ivo wrote:
mikeb og raggen,
det går på det med å utnytte spillernesegenskaper på best mulig måte.
jeg sier ikke at det ikke gjøres brukbart, men jeg synes ikke det virker som om det gjøres best mulig når vi ser på hvordan enkelte brukes og hva de presterer og hva vi vet de kan prestere. akkurat dette er det delte meninger om innad også i klubben. det var en god del murring her i vår og uenighet også om hvordan å spille..........(troverdige kilder)......
vi kan jo bare tenke tilbake på alle de midtspissene som har "feilet"..........
det er sikkert mulig, desverre kjenner ikke jeg disse forholdene godt nok til å uttale meg om det, så er må jeg bare stole på de som styrer det sportslige i klubben og jeg har tiltro til at de vet hvem som er best til å spille til enhver tid
det er selvfølgelig enkelte spillere som har måtte forlate klubben som jeg syns har sett spennende ut, og som det hadde vært artig å følge utviklingen til om de hadde fått fortsette, tenker først og fremst på David Molnberg, kanskje også Kim Roger Strand og Leikvin, når det gjelder KIm så er jo han på utlån så det er jo fortsatt mulighet for at vi får se ham i rød drakt igjen. Men her er det pengene som bestemmer siden man ikke har mulighet for å la alle spillerne utvikle seg videre i klubben.
Når det gjelder de spillerene som fortsatt er i klubben så har jeg ingen formening om hvordan man kan utnytte disse bedre annet enn selvfølgelig å prøve de ut på litt forskjellige plasser på laget.
Hvilke måter mener du man kunne utnyttet spillerene bedre på, ivo?