KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Jul 2025, 09:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:06 
Trener

Det ser ut som det er viktig å fokusere på trøkk om dagen, ettersom vi taper på dårlig innsats.. hjelper ikke hvor bra teknikk man har, så lenge innsatsen og trøkket forsvinner.. Brasil i VM er et godt eksempel..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:08 
Trener

Neivel.. Da får jeg hjelpe deg.. Espen Nystuen, Paul Olausson, Gundersen, Fritz, Andre Ulla, Rønning, Kalsæg, Ryen.. Fler?

Men det kommer jo ann på hva du mener med slå til.. Om du mener å stagnere utviklingen og gå skada lenge( Stormoen) eller å bli god i KIL også bli solgt/gitt videre(Nystuen, Kalsæg,Jakko).

Last edited by Sigurd on 09 Aug 2006, 00:10, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:09 
Materialforvalter

keepern wrote:
jeg har daglig kontakt med leikvin jeg da kilgutt;) og han fortalte meg at han ville satse mer på triksing enn på fotball.. han ble aldri presset ut av KIL, men i og med at han fikk såpass lite spilletid ville han gjøre noe.. så det er nok du som misforstår her

Bare så det er sagt så har jeg gått på skole med han i flere år...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:10 
Materialforvalter

Korslundinho wrote:
KilGutt wrote:
Sigurd wrote:
At spillere som f.eks. Leikvin ikke ble med videre har også noe å gjøre med holdninger. Leikvin hadde ikke de beste holdningene og da har han ikke noe i en toppklubb å gjøre. Og det hjelper aldri så mye om mjan "gjerne vil" fortsette, så lenge man ikke er god nok. Driver ikke veldedighet her heller.. Og hadde de spillerne du snakker om vært så forbanna gode, så hadde vel andre 1.div eller tippeligalag signet dem når ikke KIL ville holde på dem.. At alle er i 2.div og lavere viser bare at KIL gjorde rett i å slippe dem..

Veldig mye hetsing og usaklig kritikk av Skogheim her inne nå.. Skal passe oss at vi ikke gjør oss selv en bjørnetjeneste og jager han på dør.. Janteloven lenge leve!!

Jeg er vel den her inne som kjenner Skogheim best personlig å veit hva han står for.. Han er ingen stor trener. Kun en som tenker trøkk, men ikke formasjon++

Å hvem er du a? Frode Birkeland?

Nei, jeg er nok ikke Frode... Hater forresten han :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:10 
Klubbdirektør

Kanskje litt brått å si at Pelu ikke har slått til.
Kanskje litt brått å si at Thanh, Leikvin, Jordanger, og Koffeld ble hentet inn også. De har jo alle gått NTG så vidt jeg vet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:12 
Klubbdirektør

KilGutt wrote:
Korslundinho wrote:
KilGutt wrote:
Sigurd wrote:
At spillere som f.eks. Leikvin ikke ble med videre har også noe å gjøre med holdninger. Leikvin hadde ikke de beste holdningene og da har han ikke noe i en toppklubb å gjøre. Og det hjelper aldri så mye om mjan "gjerne vil" fortsette, så lenge man ikke er god nok. Driver ikke veldedighet her heller.. Og hadde de spillerne du snakker om vært så forbanna gode, så hadde vel andre 1.div eller tippeligalag signet dem når ikke KIL ville holde på dem.. At alle er i 2.div og lavere viser bare at KIL gjorde rett i å slippe dem..

Veldig mye hetsing og usaklig kritikk av Skogheim her inne nå.. Skal passe oss at vi ikke gjør oss selv en bjørnetjeneste og jager han på dør.. Janteloven lenge leve!!

Jeg er vel den her inne som kjenner Skogheim best personlig å veit hva han står for.. Han er ingen stor trener. Kun en som tenker trøkk, men ikke formasjon++

Å hvem er du a? Frode Birkeland?

Nei, jeg er nok ikke Frode... Hater forresten han :)

Åja men da er vi to da :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:13 
Materialforvalter

Sigurd wrote:
Neivel.. Da får jeg hjelpe deg.. Espen Nystuen, Paul Olausson, Gundersen, Fritz, Andre Ulla, Rønning, Kalsæg, Ryen.. Fler?

Men det kommer jo ann på hva du mener med slå til.. Om du mener å stagnere utviklingen og gå skada lenge( Stormoen) eller å bli god i KIL også bli solgt/gitt videre(Nystuen, Kalsæg,Jakko).

Tenkte jo på spillere som er i Kil i dag da.. Espen er borte, Paul spiller bare 6-8 kamper i året, Fritz er borte, Ulla kommer aldri tilbake, Kalsæg i Godset... Ryen er ok... Men vil vel ikke si at han er noen stjerne på Kil..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:14 
Materialforvalter

Korslundinho wrote:
Kanskje litt brått å si at Thanh, Leikvin, Jordanger, og Koffeld ble hentet inn også. De har jo alle gått NTG så vidt jeg vet.

De kunne vel latt være å hente dem derifra også? Ikke tvang å ta inn NTG-elever i stallen hvert år!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:16 
Trener

Nei, men meningen med en junioravdeling er jo at man skal utvikle spillere som kan styrke laget, før de kan selges videre.. Med KILs økonomi er vi helt avhengige av spillersalg... Ser det som et kvalitetsstempel at KIL har utviklet og solgt spillere til Eliteserien og 1. div, og ser det ikke som et kvalitetsstempel på en spiller at han blir i KIL til tross for stort talent og erfaring.. (Stormoen). Bedre å bli utvikla i KIL, gi fem mill etter et salg, enn å stagnere og aldri komme seg videre..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:17 
Trener

KilGutt wrote:
Korslundinho wrote:

De kunne vel latt være å hente dem derifra også? Ikke tvang å ta inn NTG-elever i stallen hvert år!

Nei, men nå er det vel det som er hele hensikten med samarbeidet med NTG.. Det beste tilbudet for NTG elever som vil drive toppfotball er å trene med KILS a-lag..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:23 
Materialforvalter

Sigurd wrote:
KilGutt wrote:
Korslundinho wrote:

Nei, men nå er det vel det som er hele hensikten med samarbeidet med NTG.. Det beste tilbudet for NTG elever som vil drive toppfotball er å trene med KILS a-lag..

Ja, selvfølgelig er det viktig. Ellers hadde det vel kanskje ikke vært NTG på Kongsvinger. Bare så synd at de blir så dårlig behandlet av Kil. De er dessverre ikke noe gode på spillerutvikling :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:29 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
HUFF! HUFF! HUFF! Etter å ha lest alt dette som har kommet på forumet idag. Så håper jeg ALDRI, NEVER EVER at KILgutta spiller en dårlig kamp igjen på Gjemselund eller hvor det nå måtte være. Måte på hvor mye snodig som skal frem nå gitt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:34 
Materialforvalter

Roller wrote:
HUFF! HUFF! HUFF! Etter å ha lest alt dette som har kommet på forumet idag. Så håper jeg ALDRI, NEVER EVER at KILgutta spiller en dårlig kamp igjen på Gjemselund eller hvor det nå måtte være. Måte på hvor mye snodig som skal frem nå gitt!

Bare så synd at det er sant :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:44 
Klubbdirektør

Har aldri sett deg skrive noe positivt om KIL.. og ettersom du har gått skole med Leikvin. Hmm.. Er du bare en unggutt som ikke nådde opp og er bitter pga det? Virker veldig slik gitt!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 00:47 
Materialforvalter

Korslundinho wrote:
Har aldri sett deg skrive noe positivt om KIL.. og ettersom du har gått skole med Leikvin. Hmm.. Er du bare en unggutt som ikke nådde opp og er bitter pga det? Virker veldig slik gitt!!

Du får tro hva du vil Korslund. Bryr meg ikke. Veit akkurat hva som foregår i Kil. Har selv vært en del av det noen år. Du har nok langt unna så god innsikt som meg, siden du kun spiller på kil jr...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]