KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 08:33 
Kaptein

KilGutt wrote:
KIL4ever wrote:
Neil Lennon wrote:
Hvor mange mål har våre spisser scoret om vi trekker fra straffemål.

Både Koffeld og Gundersen har scoret to spillemål

Vil vel ikke kalle disse to for kanonspisser heller :P

Har jeg gjort det, da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 08:37 
Kaptein

Sigurd wrote:
KIL4ever wrote:
Sigurd wrote:
Hvor mye har han spilt da? Ca null? :D

Han har spilt 12 kamper. Synes ikke 12 kamper og null mål er imponerende. I fjor scoret han to mål. Han er med andre ord ingen måltjuv.

Nå står det ikke i disse statistikkene at han for det meste var skadet i fjor og i år.. Men han har tidligere vist at han kan score mål, særlig i 1.div. er det ikke en sånn type vi trenger?

Uansett skadet eller ikke, i fjor spilte han 17 kamper og scoret to mål. I år har han 12 kamper og null mål. For to år siden, da Start var suverene i 1. div og scoret totalt 71 mål puttet han 14. Men det er også den eneste sesongen hvor han har puttet jevnt bra med mål. I Sveroge scoret han også lite. Garba er oppskrytt. La oss heller bruke ressursene på å finne noen andre!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Aug 2006, 13:30 
Forumlegende

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=ne ... 657702c30f

Haugesund vil heller ikke ha Bala Garba og det er vel der han har scort mest mål, så da er han vel ikke bra nok for KIL heller

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 14:23 
Klubbdirektør

Rødfoss har (ikke uventet) signert for Turn igjen. Kontrakt ut 2007 sesongen ser det ut til.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 14:36 
Grævling

Ja ja.....det var vel en del styr om videresalgs prosenter og greier før Turn var villig til å slippe Rødfoss i vinter....... Syns nesten vi får ta 100 kr for overgangen slik at vi kan tilbakeføre noen kroner til dem ;-)

Profile  

Post subject: Toppscorere
PostPosted: 10 Aug 2006, 15:27 
Saftblander

Strand ligger på andre plass over de med mest mål i sin avdeling.Minner også om at Foday er på 4 plass på samme liste. Han har nesten halvparten av Gjøvik Lyn sine mål.

Er det nivårforskjell eller KILs evne til å få det beste ut av dem?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 15:36 
Grævling

At det er nivåforskjell er det vel liten tvil om!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 15:58 
Trener

Raggen wrote:
Ja ja.....det var vel en del styr om videresalgs prosenter og greier før Turn var villig til å slippe Rødfoss i vinter....... Syns nesten vi får ta 100 kr for overgangen slik at vi kan tilbakeføre noen kroner til dem ;-)

Ville heller hatt tilbake han de fikk i bytte jeg...

Uansett kan det nå kanskje være en mulighet for at han kommer til Gjemselund neste år for Turn. Det er jo jamt i den avdelingen...

Profile  

Post subject: Re: Toppscorere
PostPosted: 10 Aug 2006, 16:50 
Forumlegende

Lash wrote:
Strand ligger på andre plass over de med mest mål i sin avdeling.Minner også om at Foday er på 4 plass på samme liste. Han har nesten halvparten av Gjøvik Lyn sine mål.

Er det nivårforskjell eller KILs evne til å få det beste ut av dem?

har han falt ned på andre plass nå, han har leda ganske lenge

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 19:55 
Klubbdirektør

Slutt og mas om Kim Roger, Berntsen! Vi har sett gjentatte ganger at han ikke er bra nok. På tide å komme seg videre, spa opp noe annet konstruktiv, enn å skrike om en spiller som ikke var god nok for KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 21:56 
Trener

Neil Lennon wrote:
Slutt og mas om Kim Roger, Berntsen! Vi har sett gjentatte ganger at han ikke er bra nok. På tide å komme seg videre, spa opp noe annet konstruktiv, enn å skrike om en spiller som ikke var god nok for KIL.

Synes ikke jeg maser om det i denne tråden jeg...

Jeg svarte på et spørsmål som noen stilte i forhold til kontrakten, og kom de opplysningene jeg hadde.

Om du refererer til mitt forrige innlegg, så var det Rødføss jeg sikta til når jeg trodde at han kanskje kom til Gjemselund som Turn spiller neste år.

At jeg ønsker Strand tilbake er nå heller ingen hemlighet, men det diskuteres i en annen tråd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2006, 22:54 
Klubbdirektør

Da misforsto jeg deg. Sorry

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2006, 07:01 
Forumlegende

Lash,
det er jo en relativt stor nivåforskjell mellom 1.div og 2.div, men likevel er du inne på noe med ditt spørsmål. KIL's evnetil å få ut av spillerne forover på banen er ikke imponerende. Med dette menes også evnen til å bruke en spiller korrekt i forhold til hans egenskaper. Foday hadde evner og kunne blitt noe, men han hadde aldri treners tilit i mer enn noen minutter selv om han ble toppscorer vel (?) i suskessesongen 2004. men å bruke Foday som et oppspillspunkt i Skogens 4-3-3 stil var vanvittig. samme med Strand. men det er jo heller ingen andre midtspisser som får til noe her i forhold til hva de gjør ellers. se også på Rødfoss. godt gjort å ikke klare å utnytte hans egenskaper......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2006, 10:26 
www.kilsk.com

Vi prøvde Foday fra start noen ganger, men det var tydelig at gutten ikke hadde kondis, for han scora bare da han var innbytter, så han burde vi beholdt og hatt som innbytter når vi trengte det, men det blir vel kanske litt kjedelig for han å bare bli brukt som innbytter.. men i og med han ikke holder en kamp såå....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Aug 2006, 10:39 
Saftblander

Gode poenger Ivo. Det er greit at en eller to spisser mislykkes i Kongsvinger, men når nesten alle gjør det er det lov å stille seg enkelte spørsmålstegn. Det som nesten overrasker meg aller mest er hvorfor så få av dere andre ser dette. Spisser gjør det bra i andre klubber, blir hentet av Kongsvinger og klarer veldig sjelden å leve opp til forventningene. Hvorfor er det alltid da spillerens egen feil? Jeg kan være enig i at det i enkelttilfeller kan være den enkeltes feil, men når historien gjentar seg gang etter gang blir det ikke lenger tilfeldig. Foday, Kim Roger og Rødfoss er alle gode fotballspillere, som vi ikke har klart å få det beste ut av. Det er et faktum som også Skogen må ta innover seg. Det handler om å bruke de egenskapene spillerne er best på. Ikke bli overrasket da hver enkelt kanskje ikke passer inn i systemet. Hvorfor henter man dem da? Er ikke dette noe man må finne ut før man går til det skrittet å hente dem?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]