mikeb wrote:
....Syns likevel det ikke er noen grunn til å rope krise, KIL ligger der de aller fleste forventet at de lå, 7 poeng til nedrykk / kvalikplass midt på tabellen. Slik vi har prestert i år kommer vi helt sikkert til å vinne noen flere kamper slik at plassen for neste år er sikra....
Nei.....krise er det ikke, og plasseringsmessig så er vi ca der ejg også hadde regnet med før årets sesong.
Det som overrasker meg er egentlig avstandene opp til kvalikk og ned til nedrykk. Hadde trodd det ville blitt større avstander til disse plasseringene.
7 poeng ned er veldig lite, og det viser seg også at lagene i bunn begynner å ta poeng mot de fleste nå. I tillegg har de forsterket seg i sommer......så det kan fort bli skummelt.....hvis alt går rett i dass fremover!!
MEEEEEEN.....jeg tror ikke vi vil gå rett i veggen......de viste senest for 1 uke siden hva som må til av arbeid for å vinne mot bra motstand i Adecco, så selvfølgelig har vi kvaliteter som skal til for å holde plassen.....og det LETT!!....men, så lenge nedrykk faktisk er en trussel, så får jeg ikke fred i sjela før det virkelig er teoretisk umulig å rykke ned!
...slik er det bare!