KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 06:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 29 Dec 2011, 00:03 
www.kilsk.com

Har en følelse at TN bruker mer erfaring enn talent...

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 00:10 
Spiller

Cisse wrote:
Har en følelse at TN bruker mer erfaring enn talent...

I hans tidligere klubber har han hatt den kjøpekraften i ryggen at han har kunne gjort det!

Men i KIL må han bruke begge deler over en lang sesong!

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 00:20 
www.kilsk.com

Åja. Her er det mye spennende spillere i distriktet!

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 10:26 
Forumlegende

Gerson gjør jo ikke annet enn å bruke de spillereglene som finnes.
Har han en frist fra KIL har han lov til å vente til den går ut.

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 16:44 
Klubbdirektør

Roffa wrote:
Korslund wrote:
Er så trist å lese at noen mener at LCKG er middelmådig. Blant våre beste spillere i år spør du meg. Var vel ingen i KIL og - om noen - veldig få i Adecco som slo han på målgivende pasninger. Utrolig kreativ. I tillegg fikk han inn scoringsformen på høsten. Absolutt en viktig spiller KIL burde gjøre alt for å beholde. Når man hører om hva han har blitt tilbudt er det ikke rart han drøyer. Bare fordi man er fra Kongsvinger så er dette en jobb for spillerne og hvorfor skal LCKG spille for knapper og nåler når f.eks en spiller som Pireau har ca samme - om ikke mer (har ikke innsikt i lønnsbudsjettet, men har hørt at LC er/var blant de dårligst betalte).

OK da,la meg si jeg kjøper den...

MEN har han spillt lenge nok på A-laget,prestert godt nok på sikt/i fjor,til å sitte på gjerdet som en verdensmester å behandle KIL TOPPFOTBALL som en annenrangs tulleklubb??

Han har i en alder av 23,derav 3 år på A-laget,prestert meget ujevnt..å sitter nå lang tid over tia å venter på at noen andre "Stor" klubber skal hente han gratis uten at en eneste krone går i kassa til klubben som har fostra han opp!

Å tydeligvis,er det ingen som vil ha han,for da hadde han heller gått enn å spille for "små penger" i vinger!!

Respektløst

Vel, gutten har fortsatt ikke fylt 22. Det første året fikk han lite spilletid under Tom (Kanskje en grunn for at han venter med kontrakt?). Året i tippeligaen fikk han mer og mer tillitt og gjorde det etter min mening greit i forhold til at han spilte på et lag som sleit. Hvordan han har spilt i år har jeg allerede gitt min mening om.

Men hvorfor skal han bøye seg ned for klubben når de behandler han som dritt - med tanke på kontraktforslag.

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 17:21 
Klubbdirektør

Har du lest kontraktforslaget han har blitt tilbudt? Tror ikke det. Hvorfor skal Kil bøye seg for han da? De har ikke behandla han verre en noen andre hvis du tror det. Han har fått et kontraktforslag etter nivået han er på.

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 21:52 
Klubbdirektør

Eneste jeg har hørt er at det første tilbudet var like "bra" som det han hadde fra før. Fra relativt greie kilder.

Hovedpoenget mitt her er at jeg synes at LCKG er en veldig god spiller og det hadde vært en tabbe av klubben å miste han pga månedslønn. Mener ikke at han kan kreve hva som helst, men at han vil være blant de best betalte, det synes jeg han har fortjent.

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 22:23 
Saftblander

I sommer fikk Krogh et ekstremt godt tilbud. Han avslo dialog.
I høst har KIL på nytt gitt han et tilbud, men antakeligvis et dårligere. Han avslo dialog.
I vinter har KIL på nytt gitt han sjansen, tilbudet skal etter det jeg kjenner stå åpent fortsatt.

Krogh ønsker seg selvføleglig andre spennende tilbuder, og har helt rett til å vente med å svare KIL. Men han kan ikke forvente å være den best betalte i klubben, eller i det hele tatt få et like godt tilbud som i sommer.

KIL kan ikke bli så spillerstyrt, og jeg syns det er riktig av KIL-styret å ikke være desperate etter spillere. Selvfølgelig ønsker styret med han videre, men når han selv ikke ønsker noen form for dialog med styret, blir det vanskelig.

Profile  

PostPosted: 29 Dec 2011, 23:28 
Trener

Sett utenifra virker det som om Krogh Gerson vil vekk for en hver pris. Heldigvis virker det som om KIL kan bli sittende igjen med en god del penger etter han.

http://www.glomdalen.no/kil/article5863203.ece

Profile  

PostPosted: 30 Dec 2011, 00:43 
www.kilsk.com

De 2 millionene kan holde til og få Espen tilbake til skogene! ;)

Profile  

PostPosted: 30 Dec 2011, 01:32 
Klubbdirektør

Da for han reise til utlandet da??? For bruke de penga på andre da. Mye cedre det.

Profile  

PostPosted: 30 Dec 2011, 11:22 
Klubbdirektør

Dette lover jo veldig bra. Ikke noe hadde vært bedre enn om begge parter kommer godt ut av det.

Men som så mye annet på vinger.....jeg tror det vel egentlig ikke før jeg ser det ;)

Profile  

PostPosted: 30 Dec 2011, 16:43 
Reserve

Interessant utvikling. Skulle likt og visst om disse svenskene er klar over at det er en utdanningskompensasjon på 2 mill involvert, og om dette er noe de er villige til å betale. KIL ser vel for seg full pott her, da blir det harde forhandlinger kan jeg tenke meg. Tar ingenting for gitt...

Veldig veldig synd at Guven glapp, men han har vist seg god nok til en sjanse i Eliteserien, og Odd er et godt valg. Jeg er spent på å se om dette betyr at vi gjør et forsøk på å hente en annen spiller i denne posisjonen... og om Ryen får sjansen, og hva som skjer rundt Krogh Gerson. (og ikke minst om vi henter inn erstatning også for han - men to nye pluss Ryen er vel mer enn vi har sagt vi skal hente inn...)

Profile  

PostPosted: 30 Dec 2011, 17:12 
Klubbdirektør

Så blir jo spørsmålet hvor mange av de pengene som tilhører KIL Fotball...

Profile  

PostPosted: 30 Dec 2011, 18:50 
Spiller

Ingen. (Slik jeg tolker papirutgava av Glåmdalen idag ihvertfall)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]