Korslund wrote:
Er så trist å lese at noen mener at LCKG er middelmådig. Blant våre beste spillere i år spør du meg. Var vel ingen i KIL og - om noen - veldig få i Adecco som slo han på målgivende pasninger. Utrolig kreativ. I tillegg fikk han inn scoringsformen på høsten. Absolutt en viktig spiller KIL burde gjøre alt for å beholde. Når man hører om hva han har blitt tilbudt er det ikke rart han drøyer. Bare fordi man er fra Kongsvinger så er dette en jobb for spillerne og hvorfor skal LCKG spille for knapper og nåler når f.eks en spiller som Pireau har ca samme - om ikke mer (har ikke innsikt i lønnsbudsjettet, men har hørt at LC er/var blant de dårligst betalte).
OK da,la meg si jeg kjøper den...
MEN har han spillt lenge nok på A-laget,prestert godt nok på sikt/i fjor,til å sitte på gjerdet som en verdensmester å behandle KIL TOPPFOTBALL som en annenrangs tulleklubb??
Han har i en alder av 23,derav 3 år på A-laget,prestert meget ujevnt..å sitter nå lang tid over tia å venter på at noen andre "Stor" klubber skal hente han gratis uten at en eneste krone går i kassa til klubben som har fostra han opp!
Å tydeligvis,er det ingen som vil ha han,for da hadde han heller gått enn å spille for "små penger" i vinger!!
Respektløst
Vel, gutten har fortsatt ikke fylt 22. Det første året fikk han lite spilletid under Tom (Kanskje en grunn for at han venter med kontrakt?). Året i tippeligaen fikk han mer og mer tillitt og gjorde det etter min mening greit i forhold til at han spilte på et lag som sleit. Hvordan han har spilt i år har jeg allerede gitt min mening om.
Men hvorfor skal han bøye seg ned for klubben når de behandler han som dritt - med tanke på kontraktforslag.