KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 May 2025, 23:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 05 Oct 2012, 15:01 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Noen som forresten har lest dagens papir-Glåmdalen og kan oppdatere oss med utdatert jobbnett og -software med hva som står der? I mail-korrespondanse med Morten Sand (som skrev artikkelen over) har jeg skjønt at rådmannen fortsatt sier nei? Har han lest rapporten?

http://www.glomdalen.no/kil/article6270112.ece

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 15:56 
Klubbdirektør

http://www.tv2.no/sport/fotball/kil-maa ... 93130.html

Hvordan selger man spillere når vinduet er stengt ?

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 16:21 
www.kilsk.com

Detta gaar nok til helvette.

Kan ikke skrive en aa siden jeg er paa en MacBook fra London :P

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 16:23 
Klubbdirektør

stadionnavnet kunne man ha solgt for lenge siden. Det har hvert noen som ville kjøpe det for 2-3 år siden. Er mange som har solgt sine stadioner i de 2 øverste divisjonene. Man kan selge en spiller nå, men han må spille for Kil ut sesongen. Så man selger nå, og håper innskuddet går på årets budsjett.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 17:32 
Spiller

Dette vil ordne seg! Jeg tror og håper at en pengesterk person i byen vil spytte inn penger i KIL. GOD Helg :-)

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 20:28 
Klubbdirektør

Glåmlia-rampen wrote:
Dette vil ordne seg! Jeg tror og håper at en pengesterk person i byen vil spytte inn penger i KIL. GOD Helg :-)

Så optimistisk er dessverre ikke jeg...Med et penneslag kan KIL Toppfotball være historie :( Og innerst inne har jeg allerede tatt farvel. Håper jeg blir positivt overrasket.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 20:51 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Glåmlia-rampen wrote:

Så optimistisk er dessverre ikke jeg...Med et penneslag kan KIL Toppfotball være historie :( Og innerst inne har jeg allerede tatt farvel. Håper jeg blir positivt overrasket.

De to innleggene over her illustrerer godt situasjonen :wink: .

En superoptimist som tror det går bra, og en som har gitt opp....

..selv befinner jeg meg på en berg- og dalbane mellom de samme ytterpunktene. Det ser ikke lyst ut, men undere har skjedd før.
Men så lenge det er håp i hengende snøre osv. Viktig å ikke gi opp før man må.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:05 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Libra wrote:
Glåmlia-rampen wrote:

..selv befinner jeg meg på en berg- og dalbane mellom de samme ytterpunktene. Det ser ikke lyst ut, men undere har skjedd før.

He...he...sant det :) Men det ser ikke lyst ut nå. Og min natur er slik at jeg forbereder meg på det verste, og blir positivt overrasket hvis det går bra. I stedet for det motsatte :) Undere skjer ikke så ofte, dessverre :cry:

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:10 
Klubbdirektør

Roll wrote:

Må innrømme at jeg er rimelig pessimist jeg også. Det virker som det er en oppgitthet og resignasjon over hele fjøla, forståelig nok. Jeg drømmer/ønsketenker at det hver eneste dag står en eller annen rednings-mann/-kvinne/-firma fram i Gla'dalen, men alt jeg får fra lokalblekka er negative overskrifter og vinklinger. I det store og hele er det snakk om "få millioner" for en stolt og tradisjonsrik klubb,så man får leve i trua så lenge det går......

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:28 
Trener

Snart så jeg håper klubber går under så lokal avisa ikke har en dritt å skrive om lenger.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:36 
Spiller

Artig å se rådmannen rakke ned på KIL-ledelsen (om enn berettiget) for underskuddet på 2,5 mill...når han sjøl styrer en skute med langt større underskudd...han burde vel i grunnen være litt stille?

Ellers er det vel håp så lenge det er liv har jeg hørt og hvis ikke supporterklubben legger seg død sammen med KIL TF, skal vi nok klare å heie et lag opp igjen i toppen...selv om det muligens går noen år. I medgang og motgang vet dere:-)

HEIA KIL!!!!

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:43 
Forumlegende

Freddien wrote:
Jeg håper inderlig at det jobbes i det skjulte. Det var vel en eller annen som nevnte at det var noe på gang?
Får håpe det monner skikkelig, fordi folkeaksjon på 50.000 og 20.000 i bruktbilsalg ,er som å pisse i buksa når man fryser om vintern.

Jepp, tror nok det, for det er liksom litt for stille,noe som ofte tyder på frenetisk aktivitet i det skjulte.
Hvis ikke det er sant så har jo alle gitt opp, og det nekter jeg å tro.
Er så tilfelle så er det ikke håp, da er hele Glommakneet stein dødt.
Det tror jeg ikke!

Det er vel fair nok at rådmannen er krass mot KILs ledelse.
Men å straffe 1200 for en håndfulls sløvhet er vel etter metoder blant regimer man ikke liker å sammenlikne seg med...
Dessuten - når kommunen legger fram de tallene de skal måtte hente inn - og kommunikasjonsminster Gillund i det nyeste Kongsvingermagasinet snakker om at 'de bruker mer penger enn de har til rådighet', så venter vi spent på hoderullingen blant kommunens ledere - for de er jo disse som har hatt for dårlig styring.
I alle fall burde nok kanskje en del av disse plukke opp sine hatter i solidaritet med de som vil lide (og da tenker jeg ikke på KIL). Hvordan i huleste skal disse sørge for befolkningsvekst?

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:47 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Snart så jeg håper klubber går under så lokal avisa ikke har en dritt å skrive om lenger.

Der har omtrent jeg havnet også. Og akkurat nå er jeg lei av og slåss mot kommentarene i Glåmdalen igjen :twisted:

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:50 
Klubbdirektør

Jeg lurer på hvordan Kommunen skal ha råd til å drive Gjemslund hvis Kil er konkurs? Dem har 2 vaktmestere der nede pluss betale for et annlegg ingen bruker. Det blir fort dyrt i lengden.

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2012, 21:53 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Jeg lurer på hvordan Kommunen skal ha råd til å drive Gjemslund hvis Kil er konkurs? Dem har 2 vaktmestere der nede pluss betale for et annlegg ingen bruker. Det blir fort dyrt i lengden.

La dem finne ut av det sjøl :evil:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]