allan wrote:
Krogh har spilt hele livet sitt i Kil.. I tillegg er han en av svært få som får spille på en internasjonal arena. På toppen av det er han trolig en av de dårligst betalte spillerene i klubben. Blir for dumt å disse ham pga en artikkel i Glåmdalen. Jeg tror ikke det er så lett å erstatte ham på den samme lønna.
Nå har vel Gerson bare vært på a-laget til KIL i to-tre sesonger, så det er jo ikke all verden. Dessuten er han jo fra Kongsvinger, så at han også har spilt på aldersbestemte KIL-lag i "hele" karieren, er vel heller ikke så merkelig. Hvor skulle han ellers spilt?
Synes også argumentet med at han spiller på internasjonal arena blir litt tynt da Luxemburgs landslag trolig er på høyde med de fleste tippeligalagene.
Når det derimot gjelder lønna hans (hvis det stemmer som du skriver), så kan jeg for så vidt være enig med deg. Etter min mening er han sånn midt på treet av KILspillerne og da burde han ha tjent tilnærma det samme i lønn og ikke være av de dårligst betalte.
Uansett...for å være helt ærlig så ligger jeg ikke våken om natta om Krogh forsvinner. Jeg mener han ikke vil være veldig vanskelig å erstatte. Güven, derimot, blir det verre med...