KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 00:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 11:16 
Saftblander

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2546882.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 11:21 
Klubbdirektør

:D :D Bra. Ikke så enkelt å kjøpe billig fra Kil noe mer da. Bra jobba ÅGE

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 12:24 
Forumlegende

Herlig Åge!:D

Jeg ser ikke bort fra at det ikke blir enighet. Hva da?

-Tape penger på Gundersen ved å sparke han? (Hans oppførsel kvalifiserer normalt til avskjed på dagen)
-Beholde Gundersen i klubben og lønne han om han stiller på jobb?
-La være å betale lønn og at han holder seg borte fra KIL ut kontraktstiden?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 13:05 
Klubbdirektør

La ham råtne i 3div :lol: :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 13:44 
Kaptein

Karlsen wrote:

-Tape penger på Gundersen ved å sparke han? (Hans oppførsel kvalifiserer normalt til avskjed på dagen)

Mistenker at det går litt fort unna i svingene innimellom, Karlsen. Å sparke han er selvsagt ikke noe alternativ så lenge det er noen som er villige til å gi 1,5-2 mill. KIL har et ansvar også ovenfor Flisa som skal ha sitt av en overgangssum. Selv om KIL kanskje ikke sitter igjen med mer enn en halv mill, er det vanvittig mye penger for oss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 13:49 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:

Han hadde 3 alternativer men 2 nå da ikke Lillestrøm gidder å betale for han "det er jo forstålig" det blir enten å spille for Kil eller ikke spille fotball i det hele tatt.

Havner nok i retten dette med de støttespillerne Gundis har for Kil filer ikke på denne oppførselen fra Gundis og Co sin side.

Lykke til med et rolig år Gundis for med vårt rettsystem så kommer det til å ta veldig laaaaaang tid :roll: "der er ikke du prioritert skjønner du"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 15:06 
Klubbdirektør

Haha.. Dette kan faktisk bli meget interessant..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 18:09 
Forumlegende

Det er mye interessant her i denne tråden, men samtidig er jeg en del betenkt. Juss er ikke matematikk, og dens veier kan være vanskelige å forstå.

Ikke for å kritisere noen, for jeg vet ikke mer selv, men det blir kanskje litt mye matematikk i forhold sakens alle sider, her i denne tråden.

TAG har neppe sagt opp eller om vil brutt avtalen ut fra løse lufta. Gundersenfolket er ressurssterke både som personer, økonomisk og kontaktsmessig. Jeg antar vel at man via jusseksperter mener å ha gjort tingene i henhold til å absolutt å ha sitt på det tørre. Så jeg tror kanskje man ikke skal være så skråsikre på hvordan situasjonen står.

Det kan bli mange tapere her. LSK er de eneste som ikke kan bli taper.
Gunders er ikke større som spiller eller talent enn at de kan hente en annen lovende spiller, eller la alt være. Alle andre kan lide både tap og anseelse i værste fall.

'''

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 18:53 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Det er mye interessant her i denne tråden, men samtidig er jeg en del betenkt. Juss er ikke matematikk, og dens veier kan være vanskelige å forstå.

Ikke for å kritisere noen, for jeg vet ikke mer selv, men det blir kanskje litt mye matematikk i forhold sakens alle sider, her i denne tråden.

TAG har neppe sagt opp eller om vil brutt avtalen ut fra løse lufta. Gundersenfolket er ressurssterke både som personer, økonomisk og kontaktsmessig. Jeg antar vel at man via jusseksperter mener å ha gjort tingene i henhold til å absolutt å ha sitt på det tørre. Så jeg tror kanskje man ikke skal være så skråsikre på hvordan situasjonen står.

Det kan bli mange tapere her. LSK er de eneste som ikke kan bli taper.
Gunders er ikke større som spiller eller talent enn at de kan hente en annen lovende spiller, eller la alt være. Alle andre kan lide både tap og anseelse i værste fall.

'''

Vel det er i hvert fall en ting KIL har på sin side i denne saken og det er tid "god tid" det tviler jeg Gundis og gjengen har :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 19:42 
Kaptein

Sånn jeg ser det er det tre muligheter:

1) LSK betaler det KIL forlanger.
Tapere: Ingen.

2) Gundersen er KILs eiendom.
Tapere: Gundersen.

3) Gundersen er Bosman-spiller.
Tapere: Gundersen, KIL (og Flisa?).

Gundersen taper selv om han skulle vinne fram. Som tidligere nevnt vil han da ha kastet bort lang tid uten noen trening, og han er ikke god nok til å gå rett inn på noe eliteserilag midt i sesongen. Det betyr 3. divisjon, adjø U21 og bråstopp for karrieren.

Det som bør bekymre Gundersen mest er at han vil bort fra den klubben som har mest tro på ham (KIL) og at han har dumpet de som virkelig ville kjøpe ham (Viking). Hans eneste håp nå er en klubb som tenkte "kjekt å ha" når han lanserte seg som Bosman-spiller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 09:02 
Forumlegende

Persol g vil jeg ikke savne ham å laget. Egentlig, men det er litt på siden av saken som sådan, er jeg fakisk likeglad at han ikke skal spille for KIL. Selv om har talent som jeg før har sagt, er han veldig oppskrytt og har vært veldig ustabil.....Men klubben skal jo ha sit økonomisk og det er sikkert mange andre små\mindr klubber som følger med i en slik sak.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 09:26 
Klubbdirektør

Hmm når han selv har sagt opp jobben og ikke stiller i sin oppsigelsestid på kanskje 3 mnd så får Gundis et problem der også....

Ikke lenge igjen til 31 Mars nå gitt og gutten må kanskje rekke både oppsigelsestid og rettsak "muligens" tikk takk tikk takk!!

http://www.glomdalen.no/sport/article2548641.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 10:45 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Hmm når han selv har sagt opp jobben og ikke stiller i sin oppsigelsestid på kanskje 3 mnd så får Gundis et problem der også....

Ikke lenge igjen til 31 Mars nå gitt og gutten må kanskje rekke både oppsigelsestid og rettsak "muligens" tikk takk tikk takk!!

http://www.glomdalen.no/sport/article2548641.ece
Dette blir bare verre og verre dette her. Mer spenning her en å se på detektimen. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 13:28 
Trener

Dersom han tilslutt forsvinner, synes jeg de burde endre logoen på kil.no. De andre spillerne man kan se der er trofaste slitere som har skrevet kontrakt med klubben i sitt hjerte og som er villige til å bli her!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 13:42 
Forumlegende

det gjør de sikkert, men de har nok heller ikke tenkt på det så langt.

interessant at en middels fotballspiller kan gå fra helt til skurk på noen uker - i norsk 1.div. men saken bør løses snart. ingen tjener på at dette fortsetter. skjønner klubben og supportere, men folk "utenfor" bare "ler" av hele greia, og alt som skjer er heller ikke bare positiv reklame for KIL.
dessverre.

livet er et eneste stort kompromiss, og det kan nok være noe her også.
vi kan synes å ha steile fronter og alle vil tjene på en rask minnelig løsning.

så slipper vi flere sider i avisen i uka om denne såpehistorien, for det er det det er blitt........

ha forresten alt fra KIL sin side i høst vært bra (ikke denne saken)?
det vet sikkert dere bedre som er "knyttet mer" til klubben.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]