KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Next
Author Message
PostPosted: 01 Sep 2009, 12:29 
Forumlegende

Freddien wrote:
mikeb wrote:
Må man kjøpe Glåmdalen for å lese dette eller står det på nett?

Jeg har ikke funnet den på nett enda nei....

Rekker vel å kjøpe og lese den før kampen i dag.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 12:49 
Kaptein

syntes den spalten fra norberg virker oppdikta ut,, jeg finner ingen kilder til de sterke ordene. for meg virker det som et surt oppstøt fra en avis som før har nesten bare fokusert på det negative i kil for å få store overskrifter... .jeg lar være å tro på dette oppstøtet til vi får noe konkret..... men jeg er enig i at det er både positive og negative sider med nordlie men det er det da med alle trenere... han er en normal person som sier mye fra levera

Last edited by bergerud on 01 Sep 2009, 12:50, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 14:19 
Reserve

Jeg leste dagens Nordberg-kommentar med en smule undring. Dette med slitasjen og belastningene på omgivelsene stemmer nok. At han "stadig sier opp eller truer med å si opp trenerstillingen for åpen scene" var derimot totalt ukjent for meg. Mest alvorlig er kanskje påstanden om at Nordlie ikke bidro med en reell krone (i motsetning til spillerne) under sommerens redningsaksjon. Såvidt jeg husker var Glåmdalen blant de mediene som brakte nyheten om at Nordlie hadde takket nei til om lag 20% av sin lønn- og bonus-pakke for 2009. Jeg har ikke fått med meg noe oppslag om at dette var feil, og jeg går ut fra at Glåmdalen isåfall har tenkt å bringe dette inn som en nyhet og ikke bare i en redaksjonell kommentar. Som redaktør kan han ikke gå til et kraftig angrep på VG for å unnlate å skrive om dette, og samtidig ikke sørge for at hans egen avis ikke legger fakta på bordet.

Om Nordberg har god dekning for det meste av det han skriver, blir bildet av Nordlies 2009 i KIL ganske så annerledes enn det ihvertfall jeg har trodd inntil midten av august.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 14:49 
Trener

TaigerVudds wrote:
Jeg leste dagens Nordberg-kommentar med en smule undring.

Hvor finner du dette?

Redigere, nvm.. svaret var lenger opp i tråden

Last edited by Drublic on 01 Sep 2009, 14:59, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 16:19 
Forumlegende

bergerud wrote:
for meg virker det som et surt oppstøt fra en avis som før har nesten bare fokusert på det negative i kil for å få store overskrifter... .j

Helt feil at avisen bare fokuserer på det negative.
Tvert imot har det vært bøttevis med trivelige artikler, f.eks om forskjellige spillere.

Selv om Glåmdalen er avisen i byen, så er den ikke en propagandaavis på nordkoreansk vis for klubben.
Noe må man da tåle.
En avis skal være både rosende og risende, altså kritisk både positivt og negativt.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 16:34 
Forumlegende

TaigerVudds wrote:
Som redaktør kan han ikke gå til et kraftig angrep på VG for å unnlate å skrive om dette, og samtidig ikke sørge for at hans egen avis ikke legger fakta på bordet.

Din kommentar her vil neppe forårsake noe mer enn å være en kommentar her inne.
Det du skal gjøre om du virkelig mener noe med det er å kontake avisen direkte, gjerne mail eller telefon direkte til redaktør.
Tæl - kaller vi det!

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:11 
Forumlegende

Den kommentaren var veldig mye oppgulp, greit å være skuffet over måte Nordlie går på, men dette ble vel mye skittkasting fra Glåmdalen.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:20 
Klubbdirektør

Var vel som forventet av Nordberg. Kongsvingers største cunt.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:31 
Materialforvalter

I pausen på kampen blir Henrik intervjuet av NRK om Glåmdalens påstander. Bekrefter at Nordlie ikke har sagt fra seg noe lønn, bare bonuser. Og at ingenting forelå skriftlig ennå. Dessuten var Henrik også ganske diffus i kantene men allikevel ikke vanskelig å tolke i sin omtale av hvordan Tom Nordlie kan slite på sine omgivelser. Som han sa: "Spesielt krevende for de frivillige... og de har vi mange av på Kongsvinger"

Last edited by Oppover on 01 Sep 2009, 23:32, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 06:30 
Forumlegende

Oppover wrote:
I pausen på kampen blir Henrik intervjuet av NRK om Glåmdalens påstander. Bekrefter at Nordlie ikke har sagt fra seg noe lønn, bare bonuser. Og at ingenting forelå skriftlig ennå. Dessuten var Henrik også ganske diffus i kantene men allikevel ikke vanskelig å tolke i sin omtale av hvordan Tom Nordlie kan slite på sine omgivelser. Som han sa: "Spesielt krevende for de frivillige... og de har vi mange av på Kongsvinger"

FFK fortjener en blomsterbukett for at de kom på banen akkurat nå!

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 11:54 
Trener

mikeb wrote:
Den kommentaren var veldig mye oppgulp, greit å være skuffet over måte Nordlie går på, men dette ble vel mye skittkasting fra Glåmdalen.

Jeg kjenner litt til hvordan kommentaren ble til, og det er ikke bare oppgulp. Vi skal huske at det er flere andre ting som også har blitt tiet bort.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 12:01 
Reserve

Syns det er helt greit at det negative også kommer fram. Det er likevell ingen som tar æren fra Nordlie for det han gjorde for klubben i fjor. 8) Det er og forblir stort. 8)

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 12:15 
Trener

blakset wrote:
Syns det er helt greit at det negative også kommer fram. Det er likevell ingen som tar æren fra Nordlie for det han gjorde for klubben i fjor. 8) Det er og forblir stort. 8)

Jepp, det er ingen som kan fra Nordlie æren han har for at vi er der vi er i dag. Men som i alle bedrifter og organisasjoner med krevende ledere, vil det alltid dette ut noen lik i fra skapene når personen forsvinner.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 18:36 
Klubbdirektør

Oppover wrote:

Hei, jeg er ny her inne. Måtte bare registrere meg etter kampen i går :P Her er det som sagt under intervjuet på Gjemselund i går:

http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/108400

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 21:31 
Trener

Synes allikevel det var ganske dårlig journalistikk av NRK som lot Nordberg stå der og slenge ganske mye dritt og negativitet om TN uten at han fikk muligheten til å svare eller forklare påstandene.. Vet selvsagt at det er vanskelig, men synes det var rart at han fikk lov til å si sånt uten å bli stoppet..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]