KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 01:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 01:31 
Grævling

Xvinger wrote:
At dere kil supportere ikke verdsetter en målscorer som dere har savnet i MANGE år det skjønner ikke jeg..Greit å være bitter i denna saken,men at dere vil savne han på banen det er det INGEN som helst tvil om..

Det blir litt mye "frokostblanding" her nå. Selvfølgelig verdsetter alle KIL supportere en målscorer, er det noen som har påstått noe annet?

.....i tillegg er det vel heller ingen problem å forstå hva vi som KIL-supportere IKKE verdsetter ved denne saken?

At vi vil savne han har du trolig rett i, hadde han fortsatt utviklingen hadde vi fått stor glede av gutten i året (årene) fremover. Men hva så? Han vil jo ikke være her, så hva er det da vi liksom har gått glipp av? Ikke en gang særlig mye penger mente han at Klubben burde få. 1,5 mill i totalpakke, HVIS han hadde slått til hos Viking...i tillegg skal vel da Investorer ha en stor del av disse pengene, samt at Flisa skal ha sin del av utdanningskompensasjonen.....da er det vel lett å se at KIL hadde hatt større glede av å benytte seg av talentet hans selv, på banen.

At Gundersen er god, og har gode utsikter, er jo årsaken til at folk engasjerer seg. For å si det slik, nå liker jeg Kim Roger Strand veldig godt, men hadde det vært han denne saken hadde omhandlet, så hadde det neppe vært like mye skriking fra oss KIL-Supportere.....av naturlige årsaker :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 01:58 
Kaptein

Det er vel ingen tvil om at KIL (og supportere) verdsatte ham for høyt i forhold til Gundersens eget syn på saken. Gundersen hadde garantert vært i startelleveren denne sesongen, så han vil jo selvsagt bli savnet.

Gundersens (salgs)verdi er at han er ung og har potensiale. Ikke at han per dags dato er en av landets beste spisser. Det er han absolutt ikke. Jeg vil si at vi mistet en bedre spiller/måltyv i Einar Kalsæg i fjor. Problemet er bare at vi risikerer å bruke 1-2 år på å få fram en ny "hit". Det er derfor klubben ikke har "råd" til å selge Gundersen uten skikkelig betaling.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 10:38 
Forumlegende

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=469

Nå ser det ut til at Koffeld begynner å bli frisk, må si at han imponerte meg faktisk mer i de få kampene han fikk i fjor enn det Gundersen gjorde. Litt ulike spillertyper selvfølgelig, men Koffeld kan blie en viktigere brikke i et 4-3-3 system enn det Gundersen ville vært.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 13:08 
Saftblander

Jada-jada wrote:
Nå får vi ikke svartmale alt da... Klubben er så så mye viktigere en Gundersen som har prestert på middels nivå i noen få mnd....

Det som er underlig for meg er at Viking i det hele tatt er så int i denne spilleren da jeg har garantert sett han i flere kamper en Viking ledelsen og jeg hadde aldri kjøpt han for å spille for et lag i tippeligaen...

Han er død begravet og glemt for meg og nå fokuserer jeg på andre spillere som skal føre Kil i toppen av 1 Div... "Gundersen kan lett erstattes"

Det må jo bli en fin start for Gundersen at han ikke kan brukes på 4 mnd, spille 2 div fotball samt miste plassen på U21 "strålende tankegang" :roll:

NB- Nå håper jeg bare at vi blir kvitt slasken og får inn noen kroner...

Raggen:mener du dette er å verdsette en toppscorer??Ingen i Kil sin nåværende stall vil være i nærheten av antall mål som det gunders hadde vært neste år..jeg skjønner at disse utsagnene kanskje kommer av "gunders saken"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 13:50 
Grævling

Det Jada-jada skriver her inne får stå for hans egen regning, han alene er uansett ikke "dere KIL-supportere"!!

Er generaliseringen din jeg ikke syns noe om.......de fleste her inne ser vel at vi mister en bra spiller, på en rimelig ufin måte....da er det ikke rart at folk reagerer, noen mer enn andre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 15:52 
Kaptein

http://fotball.aftenbladet.no/eliteseri ... e72772.ece
For en medieklovn! Hadde han hatt litt mer om øra, så hadde han holdt helt kjeft så het som situasjonen er nå!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 16:30 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article72772.ece
For en medieklovn! Hadde han hatt litt mer om øra, så hadde han holdt helt kjeft så het som situasjonen er nå!
Enig med deg der. Men syns Åge sier det bra jeg( Det er en usakelig oppsigelse. Han er vår eiendom og kan ikke spille fotball for en annen klubb før vi gir tillatelse til det. Jeg opplever dette som et pressmiddel for å få oss til å selge, sier Steen )

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 16:51 
Klubbdirektør

Samme faen egentlig.. Men Lillestrøm kommer ihvertfall ikke til å legge inn noe bud på Gundersen mens denne "fighten" pågår..

http://www.fxt.no/tippeligaen/article867875.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 17:18 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Samme faen egentlig.. Men Lillestrøm kommer ihvertfall ikke til å legge inn noe bud på Gundersen mens denne "fighten" pågår..

Seriøst jeg brekker meg hver gang jeg leser noe om denne gutten nå, og at Lillestrøm styrer unna er forstårlig da de nettopp har kranglet og fightet mot to stk primadonnar nylig...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 17:34 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:

Veldig sporty av Jan Åge og Lillestrøm å holde seg unna innetill videre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 17:35 
Reserve

Der ser du. LSK er jaggu fornuftige. Jeg som er kanari fugl håper han tar til vettet. Ber om unnskyldning, og holder seg i KIL. For han er pr dags dato IKKE god nok for tippeligen. Men mer en god nok for KIL og Adecco ligean. Han har jo seff et kjempe potensiale, men gjør det lurt i å spille "fast" for KIL fremfor benken i Viking eller LSK. Beste for han og for KIL!!!
Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil;=)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 17:55 
Klubbdirektør

Meget korrekt analyse. Gundersen trenger mer erfaring for å bli en habil tippeligaspiller. Men etter det som er skjedd tror jeg ikke han blir å finne i KIL-trøye. Dessverre tror jeg han selv er i ferd med å ødelegge sin egen karriere.

Om det skyldes han selv eller hans rådgivere og investorer vet jeg ikke. Tror det er en blanding.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 20:35 
Klubbdirektør

Blir nesten litt sånn at man nå ikke skulle ønske at det hattricket mot Hønefoss skulle kommet, eller de 2 målene mot Godset, og de 2 mot Bodø Glimt, da dette tydeligvis har fått gutten til å tro at han er Norges nye supertalent. (Ikke misforstå meg, såklart er jeg glad for at KIL vant/tok poeng i de kampene)

Synd å si det, men money talks, og Gundersen har rett og slett kanskje ødelagt karriera si.

Han burde iaffal ikke satse på å returnere til Gjemselund i en annen drakt på en stund iaffal, tror nok han går Einar Kalsæg en HØY gang da :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 21:27 
Trener

Nå kom jaggu primadonna på TV også. (Åråsen)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 19:57 
Klubbdirektør

I morgen skal jeg på fest med en som står SVÆRT nær investorene til Viking. Lurer på om jeg skal ta en prat med han om hva jeg mener om budet på TAG og hva jeg mener om spissen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]