KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 10 Dec 2009, 22:08 
Klubbdirektør

2. Det er jo ikke lett å si, men hvis han er så god som vi tror, så hadde han danket ut Sylling i vårsesongen hvert fall. Og da også sikkert resten av sesongen. Men tror Sturød er litt mer defensiv. Heller indreløper enn kant. I værste fall back og.. Håper på Myklebust!

Kan ikke danke ut noen så lenge man er skadet. Sturød gikk skadet hele våren.

Profile  

PostPosted: 10 Dec 2009, 22:15 
Trener

Tilskuer wrote:
Ganske spesielt at en spiller som tydeligvis kan erstattes av naboen, får så mye pepper for å si nei.
Skulle jo heller tro at folk ble glad for at han stakk, han har jo tross alt ingenting å tilføre laget allikevel.
Må jo da være mye bedre å bruke sylling lønna på no som faktisk kan brukes på banen, og ikke benken!

Er vel ingen som mener han er for dårlig for KIL neste år, men at han skal tilføye Stabæk som skal ut i Europa ett eller annet med sitt overblikk, spilleforståelse og teknikk har jeg ingen tro på!

Den klubben har helt andre ambisjoner enn å "overleve", og helt andre middler enn å signere Sylling Olsen for å klare å ta seriegull!

Her hadde han fått spilletid i Eliteserien, der får han det ikke!
Her hadde han fått 400.000 i året, der får han det dobbelte!

Profile  

PostPosted: 10 Dec 2009, 23:00 
Reserve

Janko wrote:
2. Det er jo ikke lett å si, men hvis han er så god som vi tror, så hadde han danket ut Sylling i vårsesongen hvert fall. Og da også sikkert resten av sesongen. Men tror Sturød er litt mer defensiv. Heller indreløper enn kant. I værste fall back og.. Håper på Myklebust!

Kan ikke danke ut noen så lenge man er skadet. Sturød gikk skadet hele våren.

Jeg vet det. Og snakket ut i fra "hvis" han hadde vært skadd.

Profile  

PostPosted: 10 Dec 2009, 23:01 
Trener

dette kom da ikke som noen overraskelse. hadde han hatt lyst til å spille for kil så hadde han signert for lenge siden.

men vi får se det positive i det. nå kan vi kanskje få inn en spiller med litt tippeligaerfaring, eller en som er ung og talentfull. sylling er vel strengt talt ingen av delene.

kanskje vi kan få tilbake en lokal spiller i tore andreas gundersen. han er da iallfall ikke noe dårligere.

Profile  

PostPosted: 10 Dec 2009, 23:16 
Spiller

Jeg synes det er veldig synd at Sylling går. Etter min mening den suverent mest underholdene spilleren i årets KILstall. I tillegg til å underholde har han prestert på høyt (dog noe ujevnt) nivå. Men er enig i vurderingene om at det kanskje hadde vært et smartere valg for han å blitt i KIL, og vært fast, fremfor å risikere benketilværelse (2/3 div fotball) et annet sted. Samtidig så skjønner jeg folk som tar sjansen når de har den. Dessuten har kontrakten hans gått ut, s da har han gjort den jobben han forpliktet seg til.

MEN da dette er sagt, så ser jeg at noen ønsker seg Gunda tilbake!!!! Gud forby!
I motsetning til Sylling, som spilte kontraktstida ut med topp innsats, så grein Gun***sen seg til å gå til en annen klubb kort tid etter at han hadde signert ny kontrakt med KIL. Det er alt annet enn en verdig avsluttning på karrieren i en klubb. Slik jeg ser det forlot han klubben på en skamfull måte.
Jeg må med hånda på hjertet si, uansett hvor god han skulle være/måtte bli, at jeg ALDRI ønsker å se han i verdens fineste røde drakt på Gjemselund igjen!

Skulle det bli aktuellt må jeg selvfølgelig prøve å "heie" like mye på han som de andre. Men jeg kjenner at det blir ekstremt vanskelig. Skulle denne situasjonen oppstå forventer jeg at han tar et oppgjør med egen oppførsel på kil.no/Glomdalen. Men best er det om han blir i Adecco!

Jeg er ikke en fyr som hater spillere som går fra klubben. Jeg synes at vi som supportere og klbben må forholde seg til at spillerne har kontrakter, og da de går ut står de selvfølgelig fritt frem til å gå. Så andre tidligere KIL spillere ( minus Gullerud) som er gode nok for laget ( der forsvant Gullerud uansett) er hjertelig velkomne!

Profile  

PostPosted: 10 Dec 2009, 23:41 
Spiller

Takk for alt Sylling, lykke til i ny klubb tipper det bli godset og der er han god nok

HENT MYKLEBUST NÅ!

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 00:33 
Reserve

Ser mange er så sikre på at Myklebust kommer til å bli så vanvittig mye bedre enn Sylling? Jeg for min del synes det er synd at Sylling går, er veldig enig i Mr.Freestone. Veldig synd at han går, han har, etter min mening gjort en fabelaktig innsats i KIL-drakta. Kontrakta hass har gått ut, og ønsker nye utfordringer Fair Enough. Så vil tida vise om det var et lurt eller kanskje et mindre lurt valg. Ingen skal iallefall klandre gutten for at han har ambisjoner og ønsker å forsøke seg på å ta et steg videre i karriæren.

Men tilbake til Myklebust. Jeg har snakka med en par Lillestrøm fans som mener at det vil være uklokt å hente Myklebust til Kongsvinger så lenge de spiller 4-3-3. At han absolutt ikke er noen 4-3-3 spiss, men en 4-4-2. Det er sikkert noen LSK/KIL-fans som kan dette bedre enn meg, men jeg håper virkelig ikke de henter inn gode spillere som ikke passer inn i spillestilen, istedet for å hente inn spillere som passer i spillestilen.

Spennende er det uansett med silly season. Så får vi håpe Kristiansen og co veit hva de driver med, og har litt is i magen. Jeg tror som jeg har sagt tidligere at du kan få mye bra spillere etterhvert dersom man har litt is i magen, og spillerne innser at de ikke kan få de store kontraktene de hadde håpet på. Tenk så mye bedre det er å være KIL på overgangsmarkedet i dag, enn for 3-4 år tilbake. Da hadde vi ikke hatt sjangs, og nedrykket hadde nesten vært spikret allerede. Nå sitter vi her å prater om spillere som for 3-4 år siden var way out of our league.

P.s. Takk for innsatsen på Draktauksjonen. Det ble med ei drakt!

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 01:41 
Kaptein

Det er vel ingen som mener at Sylling ikke er god nok for KIL eller andre klubber som man regner med å se på nedre halvdel neste år?

Sylling er noe ujevn, men når han først har dagen blir det ofte flotte mål og mye morro på kanten. Men den største fordelen med Sylling er at vi vet hva vi får. Vi vet at Sylling holder nivået på sitt beste og at han passer inn i spillergruppa. Han kan erstattes men da er det viktig å treffe med spillerkjøpet. Av og til kan spillere se bra ut på papiret, men aldri innfri forventningene når det teller. Ta f. eksempel Glenn Atle Larsen som sikkert flere av oss trodde skulle styrke laget og få mye spilletid?

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 08:41 
Reserve

Det var verre å miste Pelu i sin tid :wink: Synd å miste Sylling men jeg må si at jeg ikke går i grava av den grunn, han kan greit erstattes.

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 09:55 
Trener

hmmm pressekonferanse?
noen som har peiling på hva det kan være?

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 10:00 
Spiller

maggot wrote:
hmmm pressekonferanse?
noen som har peiling på hva det kan være?

Hmm, jeg aner ikke... Kan det være Myklebust? Litt smånysjerrig nå ja!

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 10:06 
Grævling

Tror jeg tipper på en Trønder, som tar mer enn en oppgave i klubben, men sikker er jeg ikke ;-)

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 10:21 
Reserve

Tipper på Vidar Riseth jeg og, som markedsjef...

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 10:59 
Reserve

Tillater meg å håpe på Vidar Riseth - som midtstopper. Og gjerne markedssjef, for all del.

Men mest nærliggende å tro at det er snakk om Magnus Myklebust kanskje. Det blir spennende. Og jaggu på tide :-)

Og forresten, Magnus Sylling Olsen; so long and thanks for all the goals. Håper du blir fornøyd med valget du har gjort...

Profile  

PostPosted: 11 Dec 2009, 11:05 
Spiller

Jeg går for en dobbel.

Myklebust inn som kant!
Riseth inn som makker til Edier (og inn i adm)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]