KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 23:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 16:06 
Materialforvalter

ERLING ENGEBRÅTEN.
(Mulig du ikke har hørt om mannen før, men jeg kan garantere at han hadde fått vind i seilene - om så båten hadde stått værfast midt i ørkenen).

Hedersmannen Engebråten er nok tungt engasjert som han er, men begynner vel å trekke på åra og kunne kanskje vurdert KIL. Om ikke på fast basis, burde mannen blitt kontaktet som konsulent. Han har "noen" kontakter.

Ang. penger: Hørte at KIL-ledelsen hadde vært i kontakt med denne rike dansken som har flyttet til Vinger. Det gikk visstnok i vasken, da ledelsen ikke klarte å legge fram én eneste forretningsidé.
Ord er overflødige...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 16:09 
Reserve

Engebråten hadde nok klart å få liv i Titanic hvis det var det om å gjøre...Ikke en ueffen person å få inn på noe sånt, men det spørs, som du sier, om det blir så aktuelt i den posisjonen han sitter i idag...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 16:11 
Grævling

Godt forslag det, for all del.....men tror jeg skal avvente litt med å ringe han ;-)

Dansken er vel kontaktet ja....uten at jeg vet hva som er lagt frem av planer....forhåpentlig kan det skje noe i fremtiden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 16:17 
Saftblander

Dette er ikke annet en en enorm lettelse i kroppen nå. Det er ikke det å selge Pelu som er det værste for meg, men hvor han blir solgt.

Jeg har ikke noe problem med å forholde meg til et salg til en eliteklubb eller alsvenska for mange mill, men ikke til Haugesund for småpenger.

Venter litt med å planlegge kampene neste år enda. Starter med å finne frem supporter utstyret igjen og fortelle unga at pappa hadde hjernedrypp og selvsakt er KIL best i landet.

Tror at neste år er uten Pelu, men at vi slipper å møte han på Gjemselund før i 2009 i eliten :D :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 16:52 
Trener

http://www.glomdalen.no/kil/article3198367.ece

Pelu blir i KIL en stund til, han havner hvertfall ikke i Haugesund.. Det er deillig!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 17:19 
Saftblander

Kongjohan wrote:
Plazan wrote:
RAGGEN: SE PÅ BUDSJETTUTVIKLINGEN DA, MANN!!! Enig at det var godt gjort å klare 4. plass med så knappe ressurser. Det gir store muligheter for å sette igang en satsing. Men hva gjør de??? Legger inn et skam-budsjett - og ønsker å selge lagets beste!! Det vitner om at det sitter en komplett udugelig gjeng som ikke vil noen verdens ting. Vet ikke om det er riktig å antyde at jeg er pessimist i dette tilfellet. Tror alle som følger KIL og er glad i klubben følger denne utviklingen med veldig, veldig vondt i magen. Nytter ikke å sette seg på rævva og tenke: "Alle andre klubber har så mye penger, men vi får klare oss med det vi har".
1) SKAFF FLINKE FOLK TIL Å STYRE KLUBBEN
2) ,,,DISSE MÅ SÅ SKAFFE PENGER
3) PENGENE MÅ HENTE GODE SPILLERE
4) BEHOLD DE SOM ER VERDT Å BEHOLDE (PELU!!!)

Faktum er; Kongsvinger er ikke stor by/region, og næringslivet er tross alt begrenset. Dette gjør igjen at KIL er nødt til å selge spillere, hvis de skal ha et konkurransedyktig budsjett. Noe vi jo har gjort de siste årene. Det at vi tross alt klarer å prestere bra under disse forutsetningene, gjør at jeg er av den oppfatningen at det er flinke folk som styrer klubben. -Selv om også jeg selvfølgelig er uenig i enkelte avgjørelser, slik er det jo når man er engasjert.

Derfor er jeg også innstilt på at Pelu trolig må selges på et eller annet tidspunkt. Men når så skjer, ser jeg helst at det ikke blir til en konkurrent i 1 divisjon. Dessuten at prisen står i forhold til det han har levert i år.

Hvis han ikke blir solgt, så håper jeg virkelig alle med hjertet i KIL kjenner sin besøkelsestid, og møter opp på kampene i 2008 sesongen. Her har vi en perle av spiller, når hadde vi sist divisjonens beste spiller i stallen?

La oss krysse fingrene for at han blir en sesong til i KIL og sender oss opp i Eliten, før han selges til en PL klubb for 20 millioner ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 18:46 
Kaptein

Ja du sier noe. Jeg har følt meg PRIVILIGERT som har sett KIL spille tidvis glimrende offensiv fotball. Og mht. Pelu, så har mange av hans prestasjoner gitt gåsehud i mange timer og god nattesøvn. Tankene fløy til La Liga og toppoppgjør da han forserte en hel fotballbane og chippet ballen fra 18 meter over keeper. Den og mange andre episoder, selvfølgelig. Jeg vet hvor jeg blir å finne hvis han beholdes..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 23:20 
Forumlegende

Tenk om HamKam kommer med det høyeste budet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 23:22 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Tenk om HamKam kommer med det høyeste budet?

:evil: :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 23:29 
Saftblander

Spiller ingen rolle om Ham-Kam kjøper han om det er de som gir mest, bare vi slipper å møte han til sommeren. Vi kan ikke selge han til noen vi skal kjempe om opprykk med.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2007, 23:40 
Klubbdirektør

foppal wrote:
Spiller ingen rolle om Ham-Kam kjøper han om det er de som gir mest, bare vi slipper å møte han til sommeren. Vi kan ikke selge han til noen vi skal kjempe om opprykk med.
Skam deg!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 00:12 
Klubbdirektør

foppal wrote:

wtf? :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 00:29 
Klubbdirektør

foppal wrote:

Gud forby ! :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 06:20 
Klubbdirektør

Nysæther understreker igjen i dagens avis at klubben MÅ selge Pelu. Han sier også at de har gått aktivt ut i markedet i hele skandinavia for å finne en klubb som er interessert. Vi får vel bare håpe det kommer noen investorer eller sponsorer på banen innen den tid som gjør at vi har mulighet til å beholde han. Eventuelt at diverse lottokuponger tikker inn 7 rette!

Men vi må vel bare innse at han er tapt... Tragisk..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2007, 08:38 
Klubbdirektør

men er det noen som har hørt noe mer om Sylling????? Han var jo i dialog med Kil. Ble hvist glemt hele denne saken.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 293 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]