Kongjohan wrote:
Plazan wrote:
RAGGEN: SE PÅ BUDSJETTUTVIKLINGEN DA, MANN!!! Enig at det var godt gjort å klare 4. plass med så knappe ressurser. Det gir store muligheter for å sette igang en satsing. Men hva gjør de??? Legger inn et skam-budsjett - og ønsker å selge lagets beste!! Det vitner om at det sitter en komplett udugelig gjeng som ikke vil noen verdens ting. Vet ikke om det er riktig å antyde at jeg er pessimist i dette tilfellet. Tror alle som følger KIL og er glad i klubben følger denne utviklingen med veldig, veldig vondt i magen. Nytter ikke å sette seg på rævva og tenke: "Alle andre klubber har så mye penger, men vi får klare oss med det vi har".
1) SKAFF FLINKE FOLK TIL Å STYRE KLUBBEN
2) ,,,DISSE MÅ SÅ SKAFFE PENGER
3) PENGENE MÅ HENTE GODE SPILLERE
4) BEHOLD DE SOM ER VERDT Å BEHOLDE (PELU!!!)
Faktum er; Kongsvinger er ikke stor by/region, og næringslivet er tross alt begrenset. Dette gjør igjen at KIL er nødt til å selge spillere, hvis de skal ha et konkurransedyktig budsjett. Noe vi jo har gjort de siste årene. Det at vi tross alt klarer å prestere bra under disse forutsetningene, gjør at jeg er av den oppfatningen at det er flinke folk som styrer klubben. -Selv om også jeg selvfølgelig er uenig i enkelte avgjørelser, slik er det jo når man er engasjert.
Derfor er jeg også innstilt på at Pelu trolig må selges på et eller annet tidspunkt. Men når så skjer, ser jeg helst at det ikke blir til en konkurrent i 1 divisjon. Dessuten at prisen står i forhold til det han har levert i år.
Hvis han ikke blir solgt, så håper jeg virkelig alle med hjertet i KIL kjenner sin besøkelsestid, og møter opp på kampene i 2008 sesongen. Her har vi en perle av spiller, når hadde vi sist divisjonens beste spiller i stallen?
La oss krysse fingrene for at han blir en sesong til i KIL og sender oss opp i Eliten, før han selges til en PL klubb for 20 millioner