KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 21:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 04:51 
Klubbdirektør

Dette er et forum for oss suportere og fotball er følelser både på godt og vondt så her bør og skal ikke noe slettes....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 08:56 
Spiller

det her var den berømte dråpen,ikke no sympatisk spiller blogg kan rette på dette! få den "......" bort!

**MELDING REDIGERT AV MODERATOR**

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 10:24 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Dette er et forum for oss suportere og fotball er følelser både på godt og vondt så her bør og skal ikke noe slettes....

Korrekt. Intet slettes så langt. Ville bare si ifra før det ble FOR ille. Kun for å ha et visst seriøst nivå her. Det er noe med å ta ballen i stedet for å kveste mannen i knehøyde... Men en liten ettersleng tåler vi.

For all del, fortsett å synge ut med meninger. Om saken.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 12:39 
Klubbdirektør

Her er den nye spissen Viking har på lån;;
http://www.rogalandsavis.no/sport/viking/article2516604.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 13:13 
Kaptein

Temmelig skuffet etter å ha lest artikkelen i avisa i dag. Herregud.

Uansett hva "fakta om saken" er i dette tilfellet, SÅ SKAL MAN VEL FOR FAEN IKKE EVT. BERØVE KIL FOR FLERE MILLIONER KRONER FORDI MAN MULIGENS HAR FÅTT USLE 14.000 KRONER FOR LITE?! For det går faen ikke an å sette advokat og helvete på saken for kun å pleie egeninteresse, og det gjelder fortsatt bare 14 høvdinger.

Nå har det ingenting med saken å gjøre at Gundersen har kroner i store hauger fra før av, men det gjør det faen ikke noe bedre heller.

TALENTLØST, sorry. Viser akkurat hvor mye klubbfølelse det er i bildet her. GREIT, mislik Kil for at de vil ha litt igjen for et salg av deg, Gunders, klag til så mange du vil, gjør hva faen du vil, men ikke gjør slik at gamleklubben står tilbake med null og niks. Men ops, det er akkurat det du gjør. Grattis.

Reis.

Edit; Faen ta.

Last edited by hNk* on 13 Jan 2007, 13:16, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 13:14 
Klubbdirektør

Han har jo fått lønna si, er bare bonusen han ikke har fått. Rart ikke investoren har gått inn for lenge siden da. Er vel ingen grunn til å gjøre det han gjorde mot Kil heller. Han har lov til å si opp kontrakten etter 3 år, men han skrev jo kontrakt for 1 år siden. Og da stiller det seg helt annerledes.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 13:50 
Saftblander

http://www.rogalandsavis.no/sport/vikin ... 516603.ece

http://www.rogalandsavis.no/sport/vikin ... 516604.ece

Viking mister lysta ser det ut til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 14:11 
Forumlegende

Det hadde nesten vært litt morsomt om alle de interesserte klubbene får kalde føtter. Samtidig som det ikke bør finnes noen som helst mulighet for at han noen gang befinner seg i KIL systemet igjen. Hva gjør han da? Spiller for Flisa?

Og hvordan kan en ung mann brenne stygge hull i sin CV ved å utebli fra jobb på den måten? Jaja, det ar han som ødelegger sin framtid.

Og med de holdningene Gundersen har er det svært lite sannsynlig at han blir en toppspiller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 16:27 
Trener

Leste også i bestemmelsene til NøFF at om man sier opp kontrakten hos en klubb, får man automatisk en 4 måneders karantene, som starter fra første seriekamp.

Hvem som vil signere en spiller med en sånn karantene, vet ikke jeg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 16:39 
Klubbdirektør

Patetiske forsøk fra far og sønn Gundersen for å få KIL til å fremstå som den store stygge ulven her. Ikke nok med at KIL krever en uanstending høy pris, vi skyller/skyldte han 14.000 kr! Selv for KIL er dette en banal sum. Hadde KIL hatt likviditetsproblemer(som jeg tar forgitt at de ikke har siden budsjettet økes neste år) så skulle jeg forstått reaksjonen.

Jeg håper ikke at utfallet av dette ender med sanksjoner mot Gundersen fra NFF og ødelagt kariere for gutten. Men på den andre siden kan saker som dette skape en slags presidens blandt talentfulle spillere i småklubber som fører til at de bryter kontrakten sin så fort et tippeligalag kommer med skambud. Hvis dette blir fremtiden kan vi vel bare slippe oss ned i 2.divisjon med en gang og bli farmerlag for LSK.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 17:00 
Klubbdirektør

Nå får vi ikke svartmale alt da... Klubben er så så mye viktigere en Gundersen som har prestert på middels nivå i noen få mnd....

Det som er underlig for meg er at Viking i det hele tatt er så int i denne spilleren da jeg har garantert sett han i flere kamper en Viking ledelsen og jeg hadde aldri kjøpt han for å spille for et lag i tippeligaen...

Han er død begravet og glemt for meg og nå fokuserer jeg på andre spillere som skal føre Kil i toppen av 1 Div... "Gundersen kan lett erstattes"

Det må jo bli en fin start for Gundersen at han ikke kan brukes på 4 mnd, spille 2 div fotball samt miste plassen på U21 "strålende tankegang" :roll:

NB- Nå håper jeg bare at vi blir kvitt slasken og får inn noen kroner...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 17:09 
Klubbdirektør

Denne saken her er ganske lik den med Gundersen. Molde er rimelig klare på hva som skjer i slike saker:

http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article865115.ece

Profile  

Post subject: DRITTUNGEN GUNDERSEN
PostPosted: 16 Jan 2007, 22:44 
Reserve

Utsagnene hans blir bare mer og mer patetiske.

Tydelig at han spekulerer i å uttale seg til media og på den måten ødelegge sin egen markedsverdi og dermed redusere prisen KIL får fra han.

At en slik utaknemmelig drittunge kan ødelegge så mye.

Fristende å håpe på at KIL beholder han og benker han i 2007 sesongen, men det er dog ikke rasjonelt.

Han ender nok opp på 2. laget til Viking eller LSK. Drittunge.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 23:47 
Kaptein

Problemet da er at han får gå rundt og spre kvalm en hel sesong til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2007, 01:08 
Saftblander

At dere kil supportere ikke verdsetter en målscorer som dere har savnet i MANGE år det skjønner ikke jeg..Greit å være bitter i denna saken,men at dere vil savne han på banen det er det INGEN som helst tvil om..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]