Quote:
Følger dere ikke med på KIL eller?? KIL har vært like aktive som alle andre. Ta å husk at det ikke er like atraktivt å spille for KIL da! Vi er heller ikke i nærheten i å ha de samme økonomiske musklene.
Joda, følger med - og er full av forventning til Sellin og Wigum, og har all mulig tiltro til at gjengen på brakka gjør det de kan for å forsterke laget.
Quote:
Hva hadde du gjort selv om du var 18 år og alternativet stod mellom å gå til KIL på nest siste plass eller gå til LSK og i tillegg få mer penger?
Hadde sikkert gjort som hvem som helst andre...gått etter pengene og æren i et lag som ligger bedre plassert. Synes dog det er trist at tabellplassering og penger avgjør.
Quote:
Når det gjelder hvor aktive eller ikke KIL er naturligvis vanskelig for oss å vite så mye om i og med at det ikke vil være smart av KIL å fortelle for mye om hvem og hvor de er ute og leter etter spillere. Dette fordi mange av de andre klubbene i ligaen også leter etter spillere (start er f.eks på jakt etter en stopper de og)
Så sant.
Quote:
Men det er vel egentlig bra for dere? For da kan dere jo klage enda mer og være enda mer negative...
Nope, dette er ikke klaging - bare konstaterer at en midtstopper gikk til LSK. Og jeg, som for et år siden ikke var opptatt av annen fotball enn det småguttene jeg trener presterer - er nå lidenskapelig opptatt av hvordan det går med KIL! Et lag fra en by jeg bare har bodd i et år!
Quote:
Helt enig! Dog synes jeg de har vært flinke på det i det siste

Helt enig. De gjør så godt de kan, og formidler det som ikke skader i et trangt overgangsmarked. De tok også opp tråden med "Deltidstrener" etter bare noen dager på forumet...BRA!