KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 12:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next
Author Message
PostPosted: 23 Nov 2009, 09:58 
Trener

catoholtet wrote:
Berntsen wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2086

Nå har vel både Riseth og Nysuen sagt at det ikke er aktuellt. Riseth legger opp og Espen vil forsøke noe annet først. Men de to andre er jo spennede.

Tja, det står jo ikke at Riseth har sagt nei, slik tilfellet er med Nystuen? Riseth hadde vært en perfekt signering. Gratis, spiller ikke bare for penga, har bøtter og spann med rutine og erfaring fra toppnivå som han kan bringe videre til de som mangler det.

Med mye Bosman-spillere i omløp kan det bli spennende å se hva vi henter. Nå har vi vel ikke i utgangspunktet laget med lavest snittalder, så noen unge og gode spillere i tillegg til Riseth hadde gjort seg... :)

Uten at jeg husker ordrett, så sa Vidar: "jeg utelukker ikke at jeg kan komme til Kongsvinger, men som spiller er jeg ferdig etter denne sesongen. "

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2009, 09:59 
Trener

catoholtet wrote:
Berntsen wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2086

Nå har vel både Riseth og Nysuen sagt at det ikke er aktuellt. Riseth legger opp og Espen vil forsøke noe annet først. Men de to andre er jo spennede.

Tja, det står jo ikke at Riseth har sagt nei, slik tilfellet er med Nystuen? Riseth hadde vært en perfekt signering. Gratis, spiller ikke bare for penga, har bøtter og spann med rutine og erfaring fra toppnivå som han kan bringe videre til de som mangler det.

Med mye Bosman-spillere i omløp kan det bli spennende å se hva vi henter. Nå har vi vel ikke i utgangspunktet laget med lavest snittalder, så noen unge og gode spillere i tillegg til Riseth hadde gjort seg... :)

Uten at jeg husker ordrett, så sa Vidar: "jeg utelukker ikke at jeg kan komme til Kongsvinger, men som spiller er jeg ferdig etter denne sesongen. "

Profile  

PostPosted: 23 Nov 2009, 18:40 
Kaptein

Jeg tror Vidar stiller opp som spiller også hvis han kommer til KIL.

Jeg tror fortsatt at vi trenger en kvalitetsspiller i hvert ledd. Skal vi overleve i toppen må vi ha en spiss som kan lage flere mål enn Tuelo og Risholt har gjort i år.

Profile  

PostPosted: 24 Nov 2009, 08:22 
Trener

Ser i avisa i dag at han fortsatt har lysten til å spille fotball, men at sjansen for at han gjør noe annet er stor. Han bestemmer seg endelig i desember. Han er uansett i dialog med KIL om en rolle der, uten at han røper hva.

Profile  

PostPosted: 24 Nov 2009, 13:45 
Reserve

Nevnt han før, og gjør det igjen. Dersom det stemmer at alle Mossespillere er fristilt fra kontraktene sine, er det bare å kaste seg inn i kampen om Krister Wemberg. Spilt fast som stopper i Adecco i stort sett hele år. Og er antageligvis på blokka til en rekke TL klubber. Veit at både Enga og Lillestrøm HAR vært interessert i han, og er det for alt jeg veit fortsatt.

Profile  

PostPosted: 25 Nov 2009, 17:17 
Saftblander

Har stor tro på at Vidar Riseth kommer til Gjemselund i år, ja som spiller. Bare en følelse.

Håper også vi klarer å signere Bolseth + en spiss som putter.

Profile  

PostPosted: 28 Nov 2009, 23:07 
Saftblander

Raggen wrote:
Hoås blir i Sarp så sant ingen gir han en "tullete" lønn, og det får han ikke her. Tjener ikke noe alvorlig i Sarp, men han trives og har slått seg til ro der nede, så hit kommer han garantert ikke.

Hoås signa for 3 nye år med Sarpsborg idag.

Profile  

PostPosted: 28 Nov 2009, 23:36 
Klubbdirektør

sarpen wrote:
Raggen wrote:
Hoås blir i Sarp så sant ingen gir han en "tullete" lønn, og det får han ikke her. Tjener ikke noe alvorlig i Sarp, men han trives og har slått seg til ro der nede, så hit kommer han garantert ikke.

Hoås signa for 3 nye år med Sarpsborg idag.

Jeg synes det er bra, jeg. At spillere holder seg til klubben sin og er lojale mot den i størst mulig grad. Jeg liker den innstillingen :)

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 01:45 
Trener

noen som har hørt noen rykter om når vi kan få vår første nye signering for kil???
noen rykter eller noen på prøvespill kanskje????
bør ha fått inn noen spillere før jul synes jeg iallfall, men venter i spenning :lol: .

er visst ting på gang hos våre opprykkskonkurrenter. savolainen til haugesund mens hønefoss prøver seg på occean. hmmmm skummelt.

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 14:06 
Trener

Noen aktuelle her:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... tid=588685

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 14:28 
Reserve

Av de kan jeg tenke meg at Gundersen er mest aktuell.

Midttun Lie prøvespiller for Odd; http://www.varden.no/article/20091201/S ... 04/SPORT01

Blir ikke overrasket om det primært blir Sverige vi henter spillere fra, og ikke Norge... Håper faktisk mest på Riseth jeg, det er sannsynligvis den største profilen vi er istand til å hente.

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 14:47 
Reserve

Håper de dropper gammer`n Riseth altså, hent heller Bertheussen da.. Som har framtia foran seg, Riseth har blitt middagspiser, han er over toppen og ikke noe å satse på.

Gundersen, Bertheussen og Myklebust kunne vært fint å få til KIL om ikke alle tre så hvertfall to av dem.

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 16:05 
Reserve

Ja, hent Mykle, Erik "Biffen" Bertheusen, og Midtun Lie. Da blir jeg og Lillestrøm glade. Mykle er gratis, med regner med de to andre går gratis og, hvis KIL har råd til å lønne de. Midtun Lie ble hentet av Nordli (midels god med altfor høy lønn), så kan bli vanskelig. Bertheusen ble for dyr for Tromsdalen, uten at jeg kjenner deres økonimoiske situasjon.

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 17:04 
Materialforvalter

For å si det sånn... Alt som har med tettstedet lenger ned langs Glomma er ikke akkurat "my cup of tea", ikke tror jeg disse spillerne så fælt gode heller....

Og kom ikke drassende med at dere har bystatus, dere er i samme potten som Mysen, Fauske, Fosnavåg, Jørpeland, Finnsnes, Kolvereid etc... Gitt seg selv bystatus etter reformen i kommuneloven fra 1996

Profile  

PostPosted: 03 Dec 2009, 17:17 
Forumlegende

Neumanns Hagehansker wrote:
For å si det sånn... Alt som har med tettstedet lenger ned langs Glomma er ikke akkurat "my cup of tea", ikke tror jeg disse spillerne så fælt gode heller....

Og kom ikke drassende med at dere har bystatus, dere er i samme potten som Mysen, Fauske, Fosnavåg, Jørpeland, Finnsnes, Kolvereid etc... Gitt seg selv bystatus etter reformen i kommuneloven fra 1996

Må si meg enig i det, er ikke mye med Lillestrøm som har imponert meg de siste årene. Må være Fratelli i storgata i så fall ;)

Men litt av hvert å velge i på denne lista da:
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... tid=588697

Last edited by mikeb on 03 Dec 2009, 17:25, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 203 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]