KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 11:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Next
Author Message
PostPosted: 28 Aug 2009, 01:42 
Spiller

Tom Nordlie, er å forblir en HELT i mine øyne.. han redda oss fra nedrykk folkens!!

ja det var feil av han å gå til FFK nå! og FRA KIL, men det er sikkert mer inni bildet enn det vi vet, ikke vet jeg!

Jeg ønsker Tom Nordlie Lykke til i FFK så kanskje vi sees neste år!

KIL Rykker opp!

HEIA KIL!

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 01:43 
Trener

trofast wrote:
mikeb wrote:
Dette er smålig av Tom Nordlie, jeg trodde på det du sa da du tok over klubben i fjor, men det viser seg nå at det bare er pjatt. Man går ikke fra en klubb mitt i sessongen for første og beste tilbud. Hadde skjønt det om det hadde vært Barcelona, Liverpool eller landslaget som hadde lokka deg, men FFK kommer til å rykke ned! Dette viser rett og slett bare dårlig moral.
Og det pisspreiket om at du ikke hadde kontrakt utover sessongen, hadde KIL rykka opp hadde man helt sikkert ordnet en ny avtale, og hadde du måtte lett etter ny klubb hadde det tatt deg ett par måneder å komme i ny jobb. Bullshit at du hadde behøvd å gå til NAV, du lever fortsatt fett på sluttpakker fra de siste åra. Du skal ha all ære for å reddet KIL fra nedrykk i fjor, men dette er ikke en verdig avskjed.
Sorry, men trenger å blåse ut litt når man oppfører seg på den måten.

Fullstendig enig. Utrolig dårlig oppførsel av Nordlie med tanke på at han lovet dyrt og hellig at han ikke kom til å forlate KIL før Alta-kampen. Håper han mislykkes som redningsmann denne gangen. FFK innbiller seg at de har sikret plassen i tippeligaen allerede. Håper de tar feil og rykker ned mens vi rykker opp! :twisted:

Begynner å bli sent (og drøyt). MikeB er muligens forumets beste skribent, og vil sikkert formulere seg litt annerledes i morgen. Jeg som er litt "røffere" i stilen lå heldigvis unna forumet når "alle" på jobb viste meg VG-oppslagene på mandag.

Ingen av oss hadde sagt nei til å få en jobb som var tryggere(2,5 år vs ca 0,5 år), bedre betalt og i tillegg hadde gitt vår tidligere arbeidsgiver 0,5 mill i kompensasjon. La oss fokusere på det Nordlie har gjort for oss, og forhåpentligvis får vi "tjukken" tilbake en gang....

Han gikk jo også ned i lønn for at vi skulle redde finansene, så han har jo litt følelser for oss, og den halve millionen FFK mp betale kan være det som skal til for å få budsjettet vårt "opp å gå" igjen....

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 01:56 
Saftblander

Er du den typen som liker sitte
sitte inne og pimpe
når sola skinner
er du av typen som er svak for sport
men bare på skjermen og bare når vi vinner!!!

Da har du problemer
ifølge peantthjerne forbundet
men du e'kke aleine vi er mange som har det sånn

Folkens jeg kommer med nyheter
jeg må be om absolutt stillhet
ventetida er over... det kommer til å falle snø i natt
her kommer VINGER her kommer den NYE fine tida.
her kommer VINGER, ALDRI fred få...haha...

Her må ermene brettes opp og vi går for direkte opprykk! Skulle
det skje at det blir kvalik og vi møter FFK så håper jeg
du får deng, Tom. Utover det...lykke til videre!

Last edited by Scrabble on 28 Aug 2009, 01:58, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 02:02 
Kaptein

tommel opp scrabble

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 07:07 
Trener

Tom hadde vist vært gråtkvalt da han ga avgjørelsen til Henrik Mohn i går. Det viser at valget ikke var så enkelt for ham.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 07:49 

Vet ikke om det er så ille at han forsvinner nå...
Vi rykker garantert ikke ned i år, er vi heldige og flinke rykker vi opp!
Han har gjort en god jobb, og fått til mange bra endringer...
Men han skulle aldri være en langsiktig løsning, så nå trenger vi en trener med langsiktige perspektiver som kan ta oss videre oppover i tippeligaen neste år :)

Jeg er optimist!

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 07:58 
Saftblander

Fet lønn, men var det det som avgjorde at han gikk?...http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... tid=566898

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 08:28 
Materialforvalter

Stor takk til Tom Nordlie som har snudd hver stein i klubben, noe som absolutt var nødvendig. Selvom han har en veldig krevende lederstil og at det har vært litt misnøye her og der, så er det ene og alene han som skal takkes.

Men som det har blitt skrevet her inn, så er jeg ikke i tvil om at Nordlie hadde fått ny kontrakt etter årets sesong, så fremt det hadde endt med opprykk. Jeg skjønner Tom, som gjerne vil ha litt sikrere arbeidsforhold. Men dette er en klubb han kunne fortsatt i, en klubb han kunne utviklet i den retning han hadde vært tilfreds med. Slik at han kunne bevist at han er en trener som kunne bygd opp en klubb på sikt. Men at han nå hopper på et tilbud fra ffk (selvom dette er over en lengre periode) avkrefter han ikke sitt rykte om å være en redningsmann.

Men uansett, Kil mot tippeligaen 2010:)

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 08:36 
Saftblander

Takk til Nordlie. Vi er faktisk det laget som har vunnet flest kamper i serien i år, det hadde vi ikke greid med noen annen trener. Det er jeg sikker på!

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 09:15 
Klubbdirektør

Den virkelige helten er ikke Tom Nordli. Helten er Henrik Mohn. Uten han hadde vi aldri hatt Nordli på Gjemselund.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 09:33 
Reserve

pressekonferanse

http://www.vgtv.no/?id=20900&category=3

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 10:09 
Forumlegende

Takk til Nordlie.

Tradisjonelt hardt prøvede KIL suportere har nå gode dager, selv om Nordlie avgangen er et slag. Som Lennon sier, den virkelige helten er Henrik Mohn. Han fikk Nordlie hit. Hans handlekraft har reddet hele klubben. KIL av alle fikk Norges beste tener Tom Nordlie.

Det kommer et liv etter Nordlie også. Så får man håpe at spillerne bretter opp ermene og tar jobben for å rykke opp. Og at de fleste likevel blir i klubben. Såfremt det kommer en god trener (Og ikke den "interne løsninga"/dugnaden som var før Nordlie kom)

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 13:56 
Trener

donald wrote:

De samme ordene som ble sagt på Gjemselund for et år siden.
Men godt å høre at han er lei seg fordi han måtte gå nå.

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 14:03 
Grævling

Noen som har budsjettet til FFK for denne sesongen?

At Tom selv ikke har fått noe tilbud om forlengelse fra KIL er jo en ting, men så ser han vel også at det vil være lettere å bygge et lag i Frekkstad hvor de vel ratt snuser på et budsjett rundt 100 mill i året.

Rykker vi opp til TL så blir vel budsjette neppe noe mer enn i overkant av 30 mill vil jeg tro.

Men selve utfordringen med å bli her, og jobbe for å overleve i TL, den ville vært større enn å suse rundt med Høili's gutter i FFK ;-)

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2009, 16:09 
Materialforvalter

Tror faktisk dette bare vil gjøre godt for klubben, ny trener = da må dem overbevise den nye treneren at dem er gode nok for laget = høyere intensitet på treninger = "bedre" spillerstall og mange nye seiere og opprykk.. Bare en ønske tenkning, har ikke vært på noen KIL treninger og sett hvordan dem har foregått :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]