trofast wrote:
mikeb wrote:
Dette er smålig av Tom Nordlie, jeg trodde på det du sa da du tok over klubben i fjor, men det viser seg nå at det bare er pjatt. Man går ikke fra en klubb mitt i sessongen for første og beste tilbud. Hadde skjønt det om det hadde vært Barcelona, Liverpool eller landslaget som hadde lokka deg, men FFK kommer til å rykke ned! Dette viser rett og slett bare dårlig moral.
Og det pisspreiket om at du ikke hadde kontrakt utover sessongen, hadde KIL rykka opp hadde man helt sikkert ordnet en ny avtale, og hadde du måtte lett etter ny klubb hadde det tatt deg ett par måneder å komme i ny jobb. Bullshit at du hadde behøvd å gå til NAV, du lever fortsatt fett på sluttpakker fra de siste åra. Du skal ha all ære for å reddet KIL fra nedrykk i fjor, men dette er ikke en verdig avskjed.
Sorry, men trenger å blåse ut litt når man oppfører seg på den måten.
Fullstendig enig. Utrolig dårlig oppførsel av Nordlie med tanke på at han lovet dyrt og hellig at han ikke kom til å forlate KIL før Alta-kampen. Håper han mislykkes som redningsmann denne gangen. FFK innbiller seg at de har sikret plassen i tippeligaen allerede. Håper de tar feil og rykker ned mens vi rykker opp!

Begynner å bli sent (og drøyt). MikeB er muligens forumets beste skribent, og vil sikkert formulere seg litt annerledes i morgen. Jeg som er litt "røffere" i stilen lå heldigvis unna forumet når "alle" på jobb viste meg VG-oppslagene på mandag.
Ingen av oss hadde sagt nei til å få en jobb som var tryggere(2,5 år vs ca 0,5 år), bedre betalt og i tillegg hadde gitt vår tidligere arbeidsgiver 0,5 mill i kompensasjon. La oss fokusere på det Nordlie har gjort for oss, og forhåpentligvis får vi "tjukken" tilbake en gang....
Han gikk jo også ned i lønn for at vi skulle redde finansene, så han har jo litt følelser for oss, og den halve millionen FFK mp betale kan være det som skal til for å få budsjettet vårt "opp å gå" igjen....