David Justice wrote:
Tror ikke det er så ille, det er mange sure oppstøtt, men det er som det blir sagt her mange gjengangere, denne Jan Johansen f.eks. skriver jo gjerne 20 innlegg om dagen om hvor ille alt er, skikkelig gledesspreder han. Tilskuersnittet på ca. 3000 er vel heller ikke så elendig i forhold til folketallet. Det som mangler for å kunne konkurrere med de andre er investorer som har lyst til å bidra stort. Gruskongen stod fram i Finansavisen før sesongstart som Kongsvingers ukjente rike onkel, en får håpe at han står fram igjen nå og graver fram noen kroner.
Det er mange jeg kjenner her i Oslo som er postive til KIL. Jeg fikk mange gratulasjoner etter opprykket i fjor og når datteren min går i KIL drakt i barnehagen synes alle at det er kult. Skjelden å høre noe negativt, men så bor jeg ikke i enga land heller da. Kun en jeg kjenner som kommer med eder og galle, en eks. studiekompis fra Asker som har konvertert til "kule" enga i voksen alder, men jeg driter nå i hva han mener.
Det er ille, David J. Slik som man leser kommentarfeltene i Glåmdalen, så har KIlL omtrent ikke støtte i det hele tatt. Og jeg synes vi bør moblilisere, selv om jeg vet at du har vært innom

Og de tror det samme som de leser: Det er flest som er negative til KIL- ut i fra hva som skrives der inne. La oss vise oss som supportere nå...