KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 23:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 20:15 
Reserve

Gundersen er en arrogant, klysete person, som tror han er såå utrolig mye mer enn han er..

Er ikke redd for å miste han.. Han har prestert litt over en halv sesong.. hvem veit hvordan han er neste år.. Håper du går til viking, og driiiter på draget..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 20:58 
Kaptein

Ha han i KIL en sesong og la han la være å møte opp på trening og spille kamper. Så selger vi han neste år.

Profile  

Post subject: BLI KVITTEN
PostPosted: 12 Jan 2007, 21:19 
Reserve

Drittungen driter seg ut mer enn noen gang. Makan til usmakelig type tror jeg nesten aldri jeg har hørt om. Håper han forsvinner raskest mulig og at vi aldri får se han på en fotballbane igjen.

Lykke til i Viking, møkka mann!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 22:20 
Klubbdirektør

Hadde dette dreid seg om Ryen, Stormoen eller Fremming, Da hadde jeg blitt lei meg. Men dette dreier seg om en utrolig ustabil spiller som absolutt kan erstattes, om vi ikke har en fullgod erstatter fra før av. Nei faen heller, jeg er skuffa over Gundersen. Trodde virkelig ikke at han skulle finne på slikt.

Dette som far hans sier med at han har vært i KIL i 3,5 år? Hallo? For 3,5 år siden spilte han vel på interkretslaget som, ja, er KIL, men han har jo egentlig bare vært fast på laget i ett år.

Nei. Takk for i fjor og hadebra.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 22:45 
Kaptein

Dette var triste greier. Det er liten tvil om at han gjør dette kun for å presse gjennom en overgang til Viking. Når jeg leser innlegget hans i spillerbloggen mister jeg all respekt. Makan til falskneri kan man lete lenge etter.

Må si jeg støtter Åge Steen 100% i denne saken uansett om det skulle ende med at vi ikke sitter igjen med noen ting. Det må være mulig for en klubb å velge å beholde en spiller hvis de ikke synes tilbudet er godt nok.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 22:45 
Klubbdirektør

FALSK FALSK FALSK og jeg som trakk ordene mine "primadonna" tilbake etter han skrev så pent i sin blogg.

Gundersen ".........."!! :evil: :evil: reis så fort som f*** for nå er du uønsket for ALLTID i Kongsvinger "du kjenner vel til Gullerud" og dette er ikke stort bedre.

Jeg skal kjøpe meg en stoppeklokke "sånn gammel en" som har en max tid på 15 min og ta tiden du spiller i tippeligaen neste år :roll:

Du er faen meg bare patetisk og det er synd du må ha et tog mitt i trynet for å se dette selv..

Du er ung og dum og styres tydelig av en enda dummere far, men du tar dine egne valg så det er ingen undskylding så dra til ".........." pappagutt.

NB-For en måte å gjøre dette på.. du burde skamme deg!!! "men det har du vel ikke hjerne nok til"

**MELDING REDIGERT AV ADMINISTRATOR**

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 23:42 
Trener

Det jeg ikke forstår er hvorfor han plutselig sier opp kontrakten nå, når han sier han ikke har fått rett lønn i syv måneder? Om det han sier er tilfelle, burde han jo sagt i fra mye før og sagt opp kontrakten tidligere.. Men dette viser bare at han har et for høyt selvbilde, noe vi ikke trenger i KIL!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 23:46 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:
Det jeg ikke forstår er hvorfor han plutselig sier opp kontrakten nå, når han sier han ikke har fått rett lønn i syv måneder? Om det han sier er tilfelle, burde han jo sagt i fra mye før og sagt opp kontrakten tidligere.. Men dette viser bare at han har et for høyt selvbilde, noe vi ikke trenger i KIL!!

Det er jo bare et desperat forsøk på å få brutt kontrakten men det er ikke så enkelt i vårt rettsystem....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 23:49 

Jeg er Godset supporter og har derfor fulgt denne saken med objektive øyne, men jeg må si jeg støtter dere 100%. Spillere som setter seg selv foran laget hører ikke hjemme verken i tippeligaen eller i 7. divisjon for den saks skyld. Sånn jeg ser det er Tore Andreas Gundersen en bortskjemt drittunge som tror han er bedre enn alle andre. Faren hans virker heller ikke av den smarte typen, tipper han er en sånn fyr uten et snev av fotballforståelse, men da det kom en større klubb og ville ha sønn sin klikker det for han
Syns det er utrolig synd for dere viss dere ikke får noen penger for han.

Foreslår dere gir Gundersen en "varm" velkomst viss dere ender opp med å møte Viking i cupen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 00:12 
Klubbdirektør

Dette er rett og slett bare tragisk for alle parter. Nivået Gundersen nå synker til finnes det ikke ord for. Vil Viking virkelig ha en slik spiller? Håper ikke interessen minker. Ser jeg Gundersen tre en KIL-drakt over hodet etter dette er det mer enn nok for meg til å gulpe opp matrester fra mange dager bakover. Hva som skjer eller hva vi får for denne idioten kan være samme faen. Håper vi slipper å se det stygge trynet mer i Kongsvinger. Måtte du ".....", hvor enn du ender opp.

**MELDING REDIGERT AV ADMINISTRATOR**

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 00:23 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Håper vi slipper å se det stygge trynet mer i Kongsvinger. Måtte du råtne, hvor enn du ender opp.

Greit nok at det koker nå folkens, men jeg vil gjerne at vi omtaler saken på en relativt objektiv og anstendig måte Det vil si at eventuelle meninger og personlige karakteristikker av involverte parter i debatten som ikke har direkte med saken å gjøre lar vi være.

Og vi har vel ikke ALLE fakta på bordet enda heller.

God gammaldags følkeskikk anbefaler jeg vi følger her også :)

Rød Jævel: Jeg bruker kun din ytring som eksempel. Andre som også har vært kvasse i kantene her.

Last edited by Karlsen on 13 Jan 2007, 00:31, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 00:26 
Klubbdirektør

Hadde Gundersen fulgt sin "Følkeskikk" så hadde vi suportere også vist en helt annen side.... Det eneste som varmer nå er at Viking suporterne syntes dette er like råttent som oss... Han blir nok veldig populær der også samt dem skjønner ikke hva klubben skal med han i det hele tatt...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 00:44 
www.kilsk.com

Quote:
Tore Andreas Gundersen - Your iq and shoe size are nearly the same

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 03:03 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:

Men det begynner jaggu å falle på plass endel biter i detta puslespillet.

Og Joeman, herlig sitat :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 03:33 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Rød Jævel wrote:
Håper vi slipper å se det stygge trynet mer i Kongsvinger. Måtte du råtne, hvor enn du ender opp.

Greit nok at det koker nå folkens, men jeg vil gjerne at vi omtaler saken på en relativt objektiv og anstendig måte Det vil si at eventuelle meninger og personlige karakteristikker av involverte parter i debatten som ikke har direkte med saken å gjøre lar vi være.

God gammaldags følkeskikk anbefaler jeg vi følger her også :)

Rød Jævel: Jeg bruker kun din ytring som eksempel. Andre som også har vært kvasse i kantene her.

Greit å få det ut, uten at man trenger å dra det noe lengre enn det jeg og andre allerede har gjort. Vet Gundersen titter innom her i blandt og man må jo kunne skrive det man mener. Er det for ille får du heller slette de postene som du mener ikke passer inn her...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]