KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:05

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 14:30 
Forumlegende

Jeg kjenner til at Karim ikke alltid har fulgt spilleregler. Men like fullt vil jeg mer enn gjerne se han i KIL drakt igjen! Han er i tillegg til å være en god fotballspiller også en fargerik skikkelse som ha appell hos publikum.

Han Spjelkavik fyren høres også spennende ut.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2006, 16:56 
Spiller

Jeg er så enig...Jeg vil ha en spiss som scorer masse mål, og jeg tror KIL må hente en etablert kar. Gundersen og Koffelt skal vi være tålmodige med, men de er nok kanskje ikke klare til å dra lasset enda.

Ellers er det snodig hvordan enkelte her vil ha omtrent alle spillere som noensinne har vært i KIL tilbake. Feks Kim, Foday, Karim, Leikvin osv. Var vel en grunn til at de ikke er i KIL lenger og kanskje samme grunn til at andre "storklubber" ikke har plukket dem opp. Det finnes vel bøtter og spann med spillere som scorer masse i lavere divisjoner. Vi kan jo nevne Gundersen, Koffelt, Rødfoss, Kim og Foday, eller hva med suksesser som Konterud, Straumbotn og Vassdal??? Mitt poeng er at det ikke er automatikk i at man bøtter inn i Adecco selv om man gjor det i 2. eller 3. div. det har vel vi som holder med KIL sett nok av eksempler på.

Ellers enig med Raggen: Jeg vil helst ha spillere på lengre kontrakter enn ut sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 11:32 
Trener

Det er ingen selvfølgelig ingen garanti at notoriske målscorerer bøtter inn mål i adecco ligaen, selv o de gjør det i lavere divisjoner. Men nå har det seg slik at de spillerne vi har scorer heller ikke, og da må man i det minste vurdere om det er så lurt å slippe den type spillere som f.eks Kim Roger Strand er...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 12:47 
Spiller

Poenget er jo at akkurat de vi har også bøtter inn mål i lavere div, og ville nok gjort det om de hadde vært i Eidsvold. Graset er ikke alltid grønnere på andre siden...

Det vi trenger nå ere etter min mening en soleklar forsterkning, Ikke en spiller fra 2. div (Kim).

Får håper de svenskene som nevnes i avisa i dag er spillere som kan gå rett inn på laget, og selvsagt at KIL klarer å få dem hit.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 18:44 
Klubbdirektør

Det året kjøpte Karim var han spiss. Men ble plasert i forsvar som alle andre på Kil. Prøv han som spiss, teknikk og fart har han nok av. Mer en nok. Leser at vi skal være tålmodig med Gundersen og Koffeid, men hvor lenge da? Dem er 20 år begge to og da må dem vel snart slå til. Kan vel ikke vente i evigheter på det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 19:11 
Spiller

De fleste mener vel at Gundersen og Koffeld har relativt stort potensiale som fotballspillere. Derfor skal vi gi dem mer tid.

Karim som spiss; nei takk. Han er vel neppe noe oppspillspunkt akkurat.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2006, 22:21 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
De fleste mener vel at Gundersen og Koffeld har relativt stort potensiale som fotballspillere. Derfor skal vi gi dem mer tid.

Karim som spiss; nei takk. Han er vel neppe noe oppspillspunkt akkurat.

Hvem av disse to er oppspillspunkter da.? For å være det må man jo flytte bena litt. Der er Gundersen for dårlig. Koffeid er litt bedre der. Er vel bedre å ha en spiller som tørr å drible litt. Eller man kan prøve Karim på midten. God på hode er han også. Det er mangel vare på dagens midtbane.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2006, 00:20 
Spiller

Begge de to er vel mer oppspillspunkt enn Karim, og i tillegg er det vel håp om at de kan klare å følge et system og ikke bare sose rundt for seg selv.

Håper virkelig man klarer å hoste opp en annen forsterkning enn relativt ustrukturerte Karim. Hvem husker ikke kampen mot Tønsberg på Gjemselund i fjor.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2006, 11:53 
Klubbdirektør

Er vel bra med en spiss som gjør noe ingen andre tørr. Da vet man ikke hvordan man skal ta ham. Med de Kil har er det verdens enkleste spisspar å dekke for et forsvar. Den kampen Kil hadde mot Tønsberg var Karim ikke helt bra nei. Jeg tror ikke du har sett Karim mange ganger i ditt liv. Er bra med noen spillere som bryter systemet innimellom. Er nok noen på Kil som har lyst til det men de tørr ikke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 12:19 
Trener

Jeg fant ei liste som viser hvor effektive adecco-ligaens spillere er. Våre kom ikke akurat høyt på lista:

http://fotball.vg.no/bors/spillereffekt ... ong_id=323

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 20:47 
Kaptein

Tror Amoateng var med å trente igjen i dag. Var hvertfall en mørk en som ligna!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:13 
Trener

Hadde ikke han fått seg en strekk da?....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:18 
Kaptein

Vet ikke jeg. Synes bare det ligna. Mulig det er en helt annen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:20 
Grævling

Sol Campbell???.....håper jeg da virkelig ikke :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:54 
Trener

Var vel snakk om et par andre "svensker" som skulle komme på besøk også, så det kunne ha vært en av de...

Det var vist denne John Pelu som var på besøk. Fetteren til Kwame

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]