KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 11:37

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 21:53 
Forumlegende

Trafikkkaos i Oslo førte til at jeg kom på kampen 15 minutter for sent, men det gjorde jo ingenting for Skogen sine disipler hadde jo lagt opp til Maraton og sparte kreftene til innspurten. Og for en innspurt, 3 perlemål av Rønning (topscorer?), Ørjan Berg Hansen og Koffeld. Alle disse satte sitt preg på kampen og var de beste på banen i dag. Alt sitter ikke 100%, men siden de vant med stil skal jeg ikke pirke på at ikke alle passninger satt og at det tok lang tid før man skapte noe av betydning.
Rønning fortsetter å imponere og en dag komme vi til å se han spille Champions League finale, forhåpentligvis for KIL ;)
Berg-Hansen var et konstant uro moment og jeg syns han var den på midten som kjempa best defensivt og skapte mest fremover, med Lindau som en god nummer to. Koffeld ble kåra til banens beste av Glåmdalen og stupheadingen kvalifiserter vel nesten til det, selv om jeg har syns han har vært bedre tidligere i sessongen.
Nå har vi plukka bra med poeng, begynt å score masse mål og klatra på tabellen. Vi har hatt relativt lett motstand så langt og skal få måle krefter med Godset til helga, jeg tror vi har en sjans der fordi nivået er så jevnt. tror det blir en fysisk kamp mot Godset og at vi trenger en tidlig goal for å ha en mulighet.
Takk for tre herlige goaler i dag gutter :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 22:10 
Trener

Trodde det var Ragnar som var toppscorer jeg men, kanskje jeg tar feil :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 22:10 
Trener

Og så vidt jeg har fått med meg har vi ikke sluppet inn mål, og heller ikke tapt på fort Gjemselund( sier seg vel selv når vi ikke har sluppet inn noen mål). Det synes sinnsykt sterkt og håper gutta virkelig får den støtten de fortjener i neste kamp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 22:11 
Klubbdirektør

Dette var herlig. Mikeb, jeg tror Rønning og Ragnar har 2 hver. ;)
To kandidater til årets mål også.. (Berg Hansen sitt og Koffeld sitt).
1omgangen var like kjedelig som 1omg mot Moss. Men etterhvert i andre ble det veldig bra og Berg Hansen og Rønning var helt klart bossene på bana. To veldig gode kjøp/lån. Og se til h... å få Ørjan på fast kontrakt ;)

Nå er jeg så glad :D :twisted: :twisted: :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 22:16 
Reserve

[quote="Nå får vi testet oss til Søndag, og dette må være den seieren som kommer til å smake best dette året :wink: " mot Godset "[/quote]

Tja, eller hva med seier i kvalikken mot Møkkaenga....

Desverre lurte kjeltringpakket til seg 3 poeng i Kristiansand i dag, men det er fortsatt godt håp om bunnplass for bunnskrapet fra Oslo øst og alle Judasene de har tilranet seg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 22:36 
www.kilsk.com

personlig har jeg to favoritter nå, og som jeg leser har andre det også, altså Verner og Ørjan :D Intervjua berg hansen i dag som jeg ikke tok med i referatet men han sa følgende etter mitt dumme men nysgjerrige spørsmål om han vil bli i KIL:
"Jeg har jo kontrakt med sandefjord ut neste sesong, men det går jo an å løse seg fra den kontrakten"... det kan ligge flere ting i det, men det hørtes hvertfall veldig positivt ut:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 23:19 
Kaptein

Ok første omgang. Vi hadde kontroll, men slet med å skape sjanser. I andre omgang viser vi karakter og kjører over dem. Dette begynner å minne litt om -04 8)

Børs:
Eriksen - Rolig dag på jobb 6
Kamark - Litt upresis i avleveringene, ellers OK 5
Byfuglien - Lite å gjøre, stabilt god 6
Ryen - Full kontroll 6
Rønning - Scoring, og fortsetter storspillet 7
Stormoen - Formen er på vei 6
Hansen - Fin scoring, begynner å gli inn i spillestilen 6
Lindau - Får ikke til så mye idag, grei innsats 5
Gundersen - Usynlig 4
Koffeld - Jobber og sliter, fin scoring 7
Pat - Mye innblandet, jobber bra 6

Gode innhopp fra Skjærvold, Rødfoss og Paul. Litt liten spilletid til å sette noen karakter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 23:27 
www.kilsk.com

Kjempeartig kamp i dag, eller, kjempeartig den siste halvtimen. Veldig imponerende.

En annen artig ting, var at jeg vant fire billetter til minicruise! :D Men, det viste seg at det var 22års grense på det der. Synes det er litt skuffende av KIL å dele ut slike billetter med årsgrense på dem? Forventer de virkelig ikke at 15åringer som meg skal vinne på de lodda? Gleda meg til å dra jeg :-/

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 23:31 
Saftblander

Her er Fotballmagasinets sak fra kampen.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=ne ... gsvinger_på_sporet

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]