KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 12:18 
Kaptein

Jeg er saklig uenig med Sigurd. Jeg synes ikke dette er noe å ta opp. Dessuten er Raabe en knallgod speaker, synes jeg!

Haraball forsøker å latterliggjøre alle som ikke er enig med han, og det blir for dumt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 12:26 
Forumlegende

Alle kan bli bedre sikkert også speakeren, men jeg har aldri sett det som noe problem på Gjemselund. Speakertjenesten fungerer bra, den opplyser om bytter, hvem som scorer for gult kort og scoringer fra andre kamper. Mer forventer jeg ikke.
Når det gjelder programmet som ivo tar opp så trenger KIL penger og 20kr. for et program er ikke noen upris, men han har rett i at dersom man kanskje kun hadde solgt et mindre program som var nye fra gang til gang så hadde man solgt fler. Men da er det mulig reklameinntektene hadde falt. Selv kjøper jeg programmet kun et par, tre ganger i året fordi det er det samme programmet hele tiden så derfor kjøper jeg et ved sessongstartm og ved sessongslutt og kanskje hvis det er et lag jeg kjenner dårlig som er motstander slik at jeg kan sjekke hvilke spillere som er hvem.
Forumet er åpen for alle meninger, men da må man også tåle at andre reagerer dersom de er uenige i det du skriver. Det er etablerte regler på forumet og de fleste er voksne nok til å holde et relativt saklig nivå på det de skriver, men det er klart det er lett å bli hårsår dersom alle plutslig er mot deg.
Er vi enige om at speakeren får være i fred nå, regner dessuten med at han kommer til å takke for oppmøtet neste hjemmekamp ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 13:33 
Forumlegende

det er vel ingen som tar seg nær av det som skrives her.....
ofte blir motargumentene litt rare slik som at "ting ikke bør tas opp",
"skulle ikke vært tatt opp", "er ikke noe å ta opp".

selvsagt bør ingen skrive noe for å såre noen, men iblant synes jeg at det virker som om det er altfor lett at man føler at nettopp det som skjer.

sammenliknet med andre sportsforum jeg deltar på virker det ofte som om
påpeking, kall det kritikk ikke er "god tone" her. da menes kritikk av KIL som lag, trenerstaben etc. eller det man diskuterte om speakeren.

man føler at man liksom unnskylder ovenfor andre på anders vegne..........
ofte på dette forumet.....

mulig jeg tar feil, men det virker litt dødt på mange måter og ser at enkelte har blitt møtt med, ikke motargument, men med nærmest stempling av stupiditet (tenker ikke på meg selv i noen saker, så det er sagt). det, nettopp det er vel det mest tragiske......

kan ikke fri meg for at det preges av litt hårsårhet, tenker ikke på enkelte deltakere, men på selve det jeg nevnte tidligere: kil som lag, trenerstab etc..........

mulig jeg tar feil, men klarer ikke helt ennå å fri meg fra den tanken.....vet ikke hvorfor helt, men...........................

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 13:40 
Spiller

Huff og huff KIL4ever, nå synes jeg du ble personlig :shock: (oi nå latterlige gjorde jeg igjen :-) )

Det er vel greit å ha en løs tone her inne, vi er vel ikke på stortinget heller?

Tror Sigurd overlvde at jeg takka for at han skrev her. Og hvis jeg latterliggjorde noe så var det ikke han, men meninga hans.

Det bare slår meg at vi ALLTID skal finne noe å sette fingeren på. Hva med å laxen litt. Don't worry, be happy!

Min konklusjon: Folk er bortskjemte! Hvorfor ikke heller være glad og stolt over hva noen får til her i byen? Så vidt jeg vet gjør speakeren på Gjemselund jobben både gratis og frivillig og da blir det unfair å kritisere på den måten (selv om det ikke akkurat var noen knusende kritikk Sigurd kom med).

Folk som klager påå høy musikk på Gjemselund har vel neppe vært på mange kamper utenfor landets grenser! Ja ja, kanskje det er for høyt på Gjemselund, men noen vil ha det høyt andre lavt, noen vil røyke, andre vil ikke, noen vil høre DDE, andre vil høre Maiden.....osv. det er umulig å gjøre alle fornøyd!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 15:39 
Trener

Men det er derfor forum som dette er til, for å komme med forslag til hva som eventeuellt kan gjøre annerledes. Så kan folk komme med forskjellige meninger.. Så gjelder det bare for alle å tåle å bli sagt i mot, dersom kritikken er saklig... Og tror det er viktig å være kritisk og ikke tro at alt bare ordner seg! ALLE lag og alle organisasjoner kan forbedre seg!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 16:37 
Grævling

.....nja, norges hockeylandslag, spillere og ledere, tror jeg faen meg er så bra det er mulig å få blitt.....dette tar jeg meg altså fri tidlig fra jobb for å se på......deprimerende greier....og der går de selvfølgelig opp og tar ledelsen 3-2......jeg gir meg ende over!!

Beklager avsporingen!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 18:31 
Reserve

Bergkamp wrote:
Kjære vene. Jo Raabe er en kjempegod speaker. Av de arenaene jeg har vært på i Norge, mener jeg vi har en av de beste speakerne.

Ja! Jo Raabe er en jævli bra speaker!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 19:02 
Spiller

Alle kan selvfølgelig si si mening og ta opp hva som helst (om KIL), men jeg forbeholder meg retten til å si at jeg er uenig, og på et supporterforum tror jeg jaggu jeg forbeholder meg retten til å være litt sakastisk og flåsete når jeg sier jeg er uenig også.

Takhøyde bør det være, uten at man faller ned på lavmål som; "jeg skal dræpa styreformann ovs"

Ytringsfrihet er ikke at alle er enige, hvis det skulle herske noen som helst tvil om det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 21:58 
Kaptein

Haraball wrote:
Huff og huff KIL4ever, nå synes jeg du ble personlig :shock: (oi nå latterlige gjorde jeg igjen :-) )

Det er vel greit å ha en løs tone her inne, vi er vel ikke på stortinget heller?

Tror Sigurd overlvde at jeg takka for at han skrev her. Og hvis jeg latterliggjorde noe så var det ikke han, men meninga hans.

Det bare slår meg at vi ALLTID skal finne noe å sette fingeren på. Hva med å laxen litt. Don't worry, be happy!

Min konklusjon: Folk er bortskjemte! Hvorfor ikke heller være glad og stolt over hva noen får til her i byen? Så vidt jeg vet gjør speakeren på Gjemselund jobben både gratis og frivillig og da blir det unfair å kritisere på den måten (selv om det ikke akkurat var noen knusende kritikk Sigurd kom med).

Folk som klager påå høy musikk på Gjemselund har vel neppe vært på mange kamper utenfor landets grenser! Ja ja, kanskje det er for høyt på Gjemselund, men noen vil ha det høyt andre lavt, noen vil røyke, andre vil ikke, noen vil høre DDE, andre vil høre Maiden.....osv. det er umulig å gjøre alle fornøyd!

En ting kan du være sikker på, og det er at jeg ikke tar meg nær av det du sier. Men like fullt synes jeg det blir for dumt at du oppfører deg som om du sitter med fasitsvarene, og samtidig forsøker du å latterliggjøre mange av dem som ikke er enig med deg. Hadde alle vært enige her, ville det ikke vært noe forum. Men for all del, hvis du blir tilfredsstilt av å spy ut galle mot alle du ikke er enig med, så be my guest!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2006, 22:22 
Spiller

Sorry, men jeg skjønner ikke helt hva du mener er å spy ut galle av det jeg skriver. Please help me out... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 May 2006, 07:18 
Forumlegende

det er vel absolutt ingen som på noen måte angriper speaker om man mente at han burde takke de som var møtt opp, i stedenfor å nevne tilskuertallet med viss sarkasme i stemmen........kanskje ville så en del også komme tilbake neste gang, av de som ikke ser på KIL som det største her i verden, men som fotball er noenlunde ok og som tok en tur.....

selvsagt er det med røyking et problem. mange tåler ikke røyk. selvsagt blir det problematisk for de som røyker å spørre rundt seg om noen vil få problemer om de etenner på stanken sin. det er upraktisk. på den andre siden er det heller ikke så lett for noen å be en delvis opphisset tilskuer om å stumpe den. det har noe med enkel folkeskikk å gjøre å ikke røyke på en fotballtribune....heldigvis er det krefter som arbeider for forbud på idrettsarrangementer....måtte de raskt vinne fram.....
Sveum i Brumunddal er vel faktisk røykfri sone.....

tror folk ville eragere om noen tok emd en pose med kumøkk på tribunen slik at det luktet voldsomt rundt en....men hva ville egentlig væøre forskjellen når det gjelder vond lukt.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2006, 11:40 
Klubbdirektør

Raabe er en knall speaker. Livlig kar, som drar opp stemmningen!
Stå på!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 May 2006, 12:28 
Reserve

Er det greit å være fornøyd med 1000 tilskuere.......HÆ? Eller 800?

Trenger faktisk ikke gå langt tilbake for å finne 5024 tilskuere i 2.div kamp mot Ull/Kisa.

Håper vi slipper flere slike oppgulp nå som KIL slo Follo og er med på øvre halvdel.....Bør være minimum 1500 på Gjemselund (og da sier jeg minimum) 16.mai....

Men alle skapsupporterne sitter vel heller hjemme og griller...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 21:46 
Forumlegende

Speaker'n takka deg i dag Sigurd ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2006, 22:11 
Trener

Synd jeg ikke var der da! Sa han navnet mitt eller bare takk for at dere kom? Moro at våre meninger blir tatt på alvor!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]