KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 11:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 19:29 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Vet ikke om jeg syns dette var lurt, men gjort er gjort.

Det vil jo tiden vise.. Hvem vet.. Kanskje KIL snapper opp det største midtbane talentet i Norge...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 19:58 
Kaptein

Holder desverre ikke med et stort tallent til å erstatte Espen. Hadde vært intresant med litt info ang overgangs summen.. Er nok ikke mer enn i underkant av en mill maks men er redd for at der ligger lavere .500 00 kansje.. Men alt i alt er det bedre å få inn noen kroner i kassa nå enn å miste han til høsten.
Blir umulig å erstatte Espen.Er nok desverre ikke en spiller av Espens kaliber som er inteisert i en overgang til KIL samt at KIL ikke har de millionen en slik spiller koster..
Må bare satse på å avle opp en tilsvarende over 3 4 år for så å selge han igjen..lukter litt SKeid ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 21:10 
Kaptein

Utrolig synd, men jeg skjønner både klubbledelsen og Espen! Jeg tipper at overgangssummen ligger på rundt en mill, ikke noe mer i og med at han tegnet en ett års kontrakt.

Lykke til, Espen! Og takk for alt, så langt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 21:59 
Trener

Tror ikke vi kan håpe på i nærheten av de summene. Tenker vi fikk rundt 200 000 for han. Stabæk gidder ikke betale millioner, når de heller kan hente han gratis til høsten. Dessuten vet dem vel at KIL sier ja til omtrent hva det skulle være...De kan ikke si nei til bud på spillerne sine..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 22:12 
Forumlegende

Prøvde å lirke en overgangssum ut av Ystenes i stad, men han røpte den ikke. Men de er ihvertfall fornøyd med det beløpet de fikk i forhold til at kontrakten går ut til høsten, og også med tanke på at han er uten TL erfaring. Blir håpløst for meg å tippe beløp utfra det han sa, men tror nok vi passerer 1 mill.

Og de skal leite etter en ny midtbanespiller som faktisk kan ha enda litt høyere lønn enn Espen hadde. Får de ikke tak i den rette er alternativ nr to et lån.

Profile  

Post subject: FAEN FAEN FAEN
PostPosted: 23 Feb 2006, 22:30 
Reserve

Og så til Stabæk da, faen i helvete. Feite maoist faen Sten Jensen sin klubb.

Virkelig skammelig. Det er så å si på linje med å selge ut til Møkkaenga.

Ja dette begynnte vel å se litt for bra ut med de siste signeringer. Begynnte faktiskt så smått å lure på om KIL kunne klore seg oppover mot øverste halvdel av tabellen igjen i år, men den gang ei.

Nok en gang viser klubben i praksis at alt snakk om opprykksambisjoner er bare tullprat. Villende reklame ville det blitt kallt hvis en privat bedrift markedsførte seg slik. Hva blir årets tilskuersnitt etter dette? Blir det over 750?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 23:02 
Grævling

Slapp nå av da dude ;-)

Albaner'n vil gjøre hele vinger gale......3.500 i snitt denne sesongen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 23:06 
Materialforvalter

Auda, det var kjedelig..Men tross alt bedre at han går ti en Tippeligaklubb framfor et konkurrerende lag i Adeccoligaen. Espen kommer til å gjøre det bra i Tippeligaen. Lykke til!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 23:10 
Grævling

Sigurd wrote:
Tror ikke vi kan håpe på i nærheten av de summene. Tenker vi fikk rundt 200 000 for han...

Etter Gjedda's økonomiske rapporteringer ser det ut til at du kan gange det beløpet med ett eller annet tall mellom 5 og 7,5.

Men her skal det vel være noen klausuler om antall spilte kamper og slikt.....og det er vel ingen fare for at det blir få....Jesper Jansson håper jeg han griser på første trening ;-)

Henning Hauger er vel også langtidsskadet....så det er vel håp om spill. Men, Stabæk har vel ikke gjort seg ferdig med spillerjakten enda!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 23:36 
Forumlegende

Carrick wrote:
Auda, det var kjedelig..Men tross alt bedre at han går ti en Tippeligaklubb framfor et konkurrerende lag i Adeccoligaen. Espen kommer til å gjøre det bra i Tippeligaen. Lykke til!

enig i at det er mye verre med Kalsæg og Jakko som vi må slåss mot i serien i år, men er vel en fare for at Stabæk må kjempe om nedrykk og da kommer vel Nystuen luskende tilbake neste år

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 00:11 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Sigurd wrote:
Tror ikke vi kan håpe på i nærheten av de summene. Tenker vi fikk rundt 200 000 for han...

Etter Gjedda's økonomiske rapporteringer ser det ut til at du kan gange det beløpet med ett eller annet tall mellom 5 og 7,5.

Men her skal det vel være noen klausuler om antall spilte kamper og slikt.....og det er vel ingen fare for at det blir få....Jesper Jansson håper jeg han griser på første trening ;-)

Henning Hauger er vel også langtidsskadet....så det er vel håp om spill. Men, Stabæk har vel ikke gjort seg ferdig med spillerjakten enda!!

Det her var en god del mer enn jeg trodde Stabæk var villig til å gi for en 1,divisjonsspiller med ett år igjen av kontrakten. 1 mill er faktisk mye penger for KIL. På den andre siden, Nystuen kan ikke erstattes for de pengene. Jeg håper at Skjærvold i form kan gjøre en god figur som indreløper, det var vel der han spilte når han var i Rosenborg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 00:11 
Kaptein

sukk og trist.

Dog, lykke til videre Espen!

Vi elsker deg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 00:16 
Grævling

Tilhenger wrote:

Det her var en god del mer enn jeg trodde Stabæk var villig til å gi for en 1,divisjonsspiller med ett år igjen av kontrakten. 1 mill er faktisk mye penger for KIL. På den andre siden, Nystuen kan ikke erstattes for de pengene. Jeg håper at Skjærvold i form kan gjøre en god figur som indreløper, det var vel der han spilte når han var i Rosenborg.

Når Vaagan-Moen er verdt ca 15 mill i totalkostnad (lønn + overgangspenger) med 1 år igjen på kontrakten så bør faen meg Nystuen være verdt 10% av dette.....prisene på norske spillere er kunstig høye for tiden....skjønner at det hentes utlendiger, for å si det slik!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 00:51 
Klubbdirektør

Men med 1 mill til KIL har vi penger til å lønne 1 god spiller samtidig som vi sitter igjen med penger på bok. Neste uke eller noe slik er det årsmøte i KIL og da får vi krysse fingrene for at ingen av de som satt i styret på 90 tallet kommer inn, for da er pengene brukt opp på første styremøte.

Ettersom Espen har en tendens til å banke opp eldre menn får vi se om han også tar Ingedritt S Jensen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 08:44 
Spiller

Godt å se det er en som tenker på klubben. Skriver først under kontrakt, for så og stikke til til en annen slik at KIL får penger. Må jeg si er veldig bra gjort. Er noe annet enn Kalsæg og Nyberg, som bare tenke på seg selv da de stakk. Først seg selv, så seg selv og tilslutt seg selv. Det beskriver Nyberg og Kalsæg.....
Lykke til Espen, godt valg selv om jeg aller hels skulle sett deg i Tottenham trøya på jakt etter Ruuuuud

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]