KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jun 2025, 11:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 09 Jun 2014, 21:51 
Trener

Karlsen wrote:
David Justice wrote:
Det som fungerte har Bergdølmo fjernet.

Vel, jeg kommenterer ikke Bergdølmo egentlig, men som United-supporter tør jeg påstå at Moyes klarte å fjerne betydelig mye MER..hehe. ALT det gode tok han vekk, med DEN stallen. Det var systematisk nedbygging!! KIL derimot, det kan bare snu i riktig retning nå!

ManU kan vel være fornøyd, de klarte å redde plassen :).

Det jeg mente med det som fungerte, var Ajeti med 8 mål på de 5 første kampene eller hva det var, altså den offensive slagkraften. Den er borte med Ajeti på benken.

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2014, 23:07 
Forumlegende

Janko wrote:
Brandt wrote:
Bare belage seg på et ¨år til i andre divisjon...
:cry: :twisted:

Hadde du regna med noe annet)) Vi trenger nok et par år til i 2 div. Er ikke gode nok dessverre.

Enig med Janko, svært usikker på om vi er gode nok for opprykk I år. Mange gode enkeltspillere, men savner ett klart spillemønster.
Man spillte kompakt i forsvar i dag, men en ørliten tabbe sørger for 1-0. Makter ikke å komme tilbake, selv om vi er mer med i kampen i 2. omg.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2014, 05:15 
Forumlegende

David Justice wrote:
Karlsen wrote:
David Justice wrote:
Det som fungerte har Bergdølmo fjernet.

Vel, jeg kommenterer ikke Bergdølmo egentlig, men som United-supporter tør jeg påstå at Moyes klarte å fjerne betydelig mye MER..hehe. ALT det gode tok han vekk, med DEN stallen. Det var systematisk nedbygging!! KIL derimot, det kan bare snu i riktig retning nå!

ManU kan vel være fornøyd, de klarte å redde plassen :).

Det jeg mente med det som fungerte, var Ajeti med 8 mål på de 5 første kampene eller hva det var, altså den offensive slagkraften. Den er borte med Ajeti på benken.

Så sant så sant. Skjønte det:)

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2014, 09:28 
Forumlegende

Ajeti ble visst først satt ut fordi han ikke jobbet nok defensivt, mener jeg å huske.
Vel, med måten han skåret på og mengden så er det i alle fall bare tull og tøys.
Gjør man 1 til 2 mål per kamp kan man stå med hoftefest og gjespe resten av kampen.
Innbiller meg at det kunne være en slags markering fra treners side...det med defensiv jobbing er for lite pragmatisk.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2014, 11:11 
Klubbdirektør

Jeg syns at spissa ikke trenger å jobbe som gale i forsvaret. Er du spiss så er du spiss. Er vel bare de hode sterke spissene som blir med ned i forsvaret på dødballer.

Profile  

PostPosted: 10 Jun 2014, 12:45 
Grævling

Er ikke nødvendigvis det at han ikke tar jobben bakover på bana som er greia, men av drillo har jeg lært at "førsteforsvarer" er verdens viktigste person, rett før Putin og Obama, så da er det vel denne jobben det menes at han ikke utfører korrekt.

Men gud hjelpe meg... det er mye som mangler om dagen, og det begynner å haste med å finne ut av den nye spillestilen. I går var det nattsvart mot et begredelig lag fra Notodden. Jeg tror faktisk ikke vi har møtt en dårligere versjon av Notodden noen gang, og da bør vi virkelig klare å skape mer enn vi gjorde i går.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]