KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 00:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 17:04 
Materialforvalter

90. min.: Kampen er slutt.

82. min.: Trond Haugstad skyter høyt over etter corneren.

82. min.; Fint samspille mellom Tom Stenvoll og Trond Haugstad. Stenvolls skudd blir styrt til corner.

80. min.: Hjemmelagets Håkon Wibe Lund skyter i tverrliggeren. Kongsvingers første målsjanse.

79. min.: Tom Stenvoll farlig frempå, men headingen hans fra kort hold blir styrt til corner.

74. min.: Kongsvinger biter litt bedre fra seg nå, men Stabæk styrer fremdeles mestaparten av spilet.

69. min.: Farlig Kongsvinger-frispark fra 17 meter, bra redning av Jon Knudsen som slår ballen til corner.

66. min.: Alanzinho går ut, Trond Haugstad kommer inn.

64. min. MÅL STABÆK 0-3: Karim Aoudia triller ballen lett i mål lett etter et fint Stabæk-angrep.

62. min.: Michi skyter rett på keeper.

58. min.: Stabæk gjør et bytte til. Daniel Nannskog går ut, Karim Aoudia kommer inn.

57. min.: Tommy Stenersen skyter fra langt hold, men skuddet rett på keeper.

46. min.: Kampen er i gang igjen. Stabæk har gjort et bytte, Inge André Olsen har gått ut og Tommy Stenersen har gått inn på midtbanen. Jesper Jansson har gått ned som midtstopper.
--------------------------------------------------------------------------------
45. min.: Lagene går til pause i Kongsvingerhallen. Stabæk har dominert kampen stort så langt og hjemmelaget har ikke skapt en eneste målsjanse.

38. min. MÅL STABÆK 0-2:. Måltyven Daniel Nannskog header ballen elegant i mål etter et perfekt innlegg fra venstresiden fra sin svenske kollega Markus Karlsson. Et angrep tatt ut av instruksjonsboken.

36. min.: Tom Stenvoll skyter like utenfor, via en Kongsvinger-spiller, etter mye klabb og babb foran hjemmelagets mål. Den påfølgende corneren fører til lite.

35. min.: Det er 360 tilskuere i Kongsvingerhallen.

31. min.: Keeper Jon Knudsen plukker lett ned en heading etter en kontring fra Kongsvinger.

29. min.: Hjemmelaget med ett av sine få besøk foran Jon Knudsens mål. Ganske så ufarlig.

26. min.: Mike Kjølø nikker like utenfor etter et langt og presist frispark fra Markus Karlsson.

23. min.: Stabæk styrer det meste i Kongsvingerhallen nå.

19. min.: Alanzinho triller ball i hatt med oppasseren sin, sentrer til Nannskog som igjen sender ballen videre til Joakim Persson. Svensken skyter hardt fra 20 meter, skuddet går like over.

15. min.: Alanzinho avanserer med ballen fra midtlinjen til 20 meter og skyter. Men skuddet går rett på keeper.

13. min.: Tom Stenvoll nikker ballen mot mål, den treffer en medspiller, og ender like utenfor mål.

9. min. Michi viser seg frem for første gang. Et løst skudd mot et tomt mål, etter at Kongsvingers keeper er ute av posisjon, går like utenfor høyre stolpe.

6. min. MÅL STABÆK 0-1: Daniel Nannskog starter sesongen der han avsluttet den i fjor. Setter ballen kontant i mål fra kort hold.

5. min. Daniel Nannskog skyter like utenfor etter bra samarbeid med Michi.

4. min. Kongsvinger med første angrep mot Jon Knudsens mål, men headingen for svak til å skape problemer.

1. min.: Kampen er i gang i Kongsvingerhallen.

Last edited by femoen on 28 Jan 2006, 19:54, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 17:10 
Klubbdirektør

Rødfoss med sjanse skyter utenfor.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 17:16 
Reserve

"live" : http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_s ... e46615.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 17:22 
Grævling

0-3 :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 17:41 
Grævling

Ja ja ja.....ser ikke ut til at det blir mye å skryte av i dag!

Ellers kan det nevnes at Moss høvler over hamSkam nå, leder 4-0 over mot et skamma lag som stiller med sterke navn på banen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 17:52 
Klubbdirektør

Slutt 0-3

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 19:13 
www.kilsk.com

Jaja, hjemme nu...
Prøvde å skrive så fort jeg kunne så jeg kunne følge med på kampen, så ble ikke så mye jeg fikk skrevet hver gang. Sikkert noen komma feil og :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 19:19 
www.kilsk.com

Virker som om KIL ikke vet hvor dem spiller en gang :/

Sitat fra kil.no
Quote:
Et slitent KIL fikk merke at det er forskjell på 2. divisjon og Tippeliga da Stabæk var på besøk i Kongsvingerhallen lørdag

:(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 19:19 
Klubbdirektør

Sto å filmet denne kampen faktisk. Skogen var borte, så kameramann Amundsen måtte ta til benken. Heldiggris. Fy faen så kjedelig det er å stå å filme. Og spesielt i kamper som denne. Helt utrolig tamt. Wibe med et heidundrandes skydd i krysstverra ca 15 min før slutt, ellers ingen sjanser.

Største problemet vårt var nok at vi mistet ballen WAY TO FUCK*NG MUCH på egen banehalvdel. Utrolig mange som må skjere seg med slik. De solariumsbrune vestkants gutta fikk det som de er vant til. Alt rett i lomma. Og de sa ikke nei takk heller. Var nesten som en grei tur i pappas Porsche for dem detta.

Kan prøve meg på en børs.

Thomsen: 6
Helt grei, ikke ekstraordinær, ikke dårlig. Kunne kanskje gjort mer på 2-0 målet, men helt elendig markering var det så, kan vel ikke lastes for noen av målene. Er alldeles ingen dårlig keeper, Thomsen (om det var det han het).

Wibe: 5
Meget usynlig, blir rundet endel ganger. Mne Nannskog er nok heller ingen lett kjaka å møte da. Ikke så mye med offensivt som vanlig heller, og har ikke så mye å si på målene. Ett kjempeskudd i krysstverra like før slutt som sagt, men det var nesten det eneste vi så fra Håkon i dag desverre. Mange feilpassninger også.

Rønning: 6,5
KILs beste i første omgang, men sliter som de andre i forsvaret litt med Nannskog. Burde kanskje ha markert Nannskog på 2-0 der, men ellers viste han hvorfor han er i gang med å bli en liten publikumsfavoritt her, veldig vanskelig å vinne dueller mot og veldig vanskelig å komme forbi.
Dør litt ut i andreomgang, endel feilpassninger.

Ryen: 6
Litt svak i første omgang, helt grei i andre. ser at han og Rønning kommer til å spille godt sammen. Sliter litt med passningene framover.

Gerhardsen: 4.5
Svak kamp av ham, mange feilpassninger og ble lett rundet. Men er fortsatt ung og viser fortsatt potensiale. Tross alt et tippeligalag vi møtte.
Byfuglien kommer inn i pausa.

Nystuen: 5
Ikke spesielt god, ikke spesielt dårlig. Mister mange baller, vinner mange baller. Jevner seg ut etterhvert, men deltar godt i å miste ballen på egen banehalvdel.

Linstad: 4.5
veldig usynlig og de fleste gangene han hadde ballen mistet han den fort igjen. Men gutten har som Kjetil, stort potensiale. Selv om han ikke hadde dagen i dag, vil vi nok få se mye av ham.
Lindau inn for ham i pausa.

Fremming: 4.5
Det tok meg 30 minutter før jeg i det hele tatt fant ut at Fremming spilte. Helt usynlig til da. Tok seg opp endel i andreomgang, men førsteomgang var dårlig. Jobber og sliter, men i dag hjalp det liksom ikke så veldig.

Pat: 5
Ingen storkamp av Pat. Hadde et farlig frispark som keeper sleit litt med, men fikk det ikke helt til i helheten i dag. Skjærvold inn i det 75 min.

Rødfoss: 3
Sammen med Olausson KILs dårligste i dag. Totalt pakket inn av midtforsvaret. Vinner noen hodedueller i ny og ne, men problemet er at bare 1 av 10 lander hos medspillere. Tror ikke han vant mer enn 5 hodedueller heller. Veldig usynlig.

Olausson: 3
Helt utrolig usynlig. Fikk vel ikke til noe. Hadde ikke dagen i dag, og det eneste lyspunktet var vel at han ikke fikk strekk? ;)

--------------------------------------------

Byfuglien: 7
KILs beste i dag på tross av at han ikke kom inn før i pausa. Omtrent ingen feilpassninger og bidro iallefall til LITT drivkraft offensivt. Men fikk ikke så mye hjelp. Bra gjennomkjøring av Kjetil.

Lindau: 5
Omtrent samme som Nystuen.

Gundersen: 6.5
Fikk vel en halvtime eller noe og med den halvtimen greide han iallefall å skape LITT nerver i Stabæk. Mange fine raid, et av de første til Pats farlige frispark. Tar mange tunge løp ned mot motstanderne med ballen i forsvar og vinner ballen tilbake noen ganger og. Desverre ender de meste med feilaktige frispark. Litt svak dømming på enkelte situasjoner der. Ellers het grei og ett friskt pust.

Skjærvold: ??
Fikk bare et kvarter og var ikke nær ballen som jeg så. Løp litt rundt, og vanskelig å sette en karakter på så lite spilletid.

Jaja, får satse på bedre utfall i neste kamp! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 19:55 
Materialforvalter

Joeman wrote:
Virker som om KIL ikke vet hvor dem spiller en gang :/

Sitat fra kil.no
Quote:
Et slitent KIL fikk merke at det er forskjell på 2. divisjon og Tippeliga da Stabæk var på besøk i Kongsvingerhallen lørdag

:(

KIL har jo kun møtt 2. div. lag tidligere i år, det er vel det kommentaren er mentet for (ikke at KIL spiller i 2. div.).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 22:35 
Kaptein

Jeg frykter at benken vår er litt for tynn. Alle som så forskjellen på Byfuglien og Gerhardsen i dag skjønner at juniorene ikke er helt klarte for 1.divisjonsnivå ennå. Og Gerhardsen har ingenting å skamme seg over, bare for å ha sagt det. Talentfull spiller som vi sikkert kommer til å få masse glede av fremover.

Ser vi bort fra "juniorene" har vi:

Forsvar: 5 spillere kjemper om 4 plasser.
midtbane: 5 spillere kjemper om 3 plasser.
angrep: 4 spillere kjemper om 3 plasser.

Ikke akkurat knallhard kamp om plassene?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 22:47 
Grævling

Er vel klart sterkest bemannet på midtbanen i år ja, men det er vel forsatt planen at det skal hentes inn en ekstra flankespiller. Men vi må nok håpe på minimalt med skadeproblemer på "gamlegutta" denne sesongen.

Ellers mener jeg vi også bør kunne vurdere å benytte oss mer av 4-4-2 denne sesongen. Tror Rødfoss og Gundersen kunne gjort en god jobb i tospann på topp.....eller eventuellt en av dem, sammen med Olausson. Hadde jo også vært mulig å brukt Olausson på kanten av en midtbane-firer i enkelte kamper, mens vi kanskje kunne vurdere en mer defensiv/kynisk oppstilling mot antatt bedre motstandere. En midtbane bestående av Solan, Nystuen, Fremming og Skjervold....tror ikke den er lett å ta seg gjennom!!

Hm.....ja ja, når jeg tenker etter så hadde det vel også funke greit med 4-5-1 i de mest kritiske tilfeller, men forskjellen på 4-5-1 og 4-3-3 er jo ikke stor.....handler vel egentlig mest om hvilke defensive oppgaver som blir gitt til flankene.

Meeeeeeen....dette skal Skogheim & Co få ta seg av helt på egenhånd 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2006, 09:48 
Forumlegende

Jeg mener noen posisjoner er mer viktige enn andre. Og da tenker jeg på lagets hjerte, midtstoppere og sentral midtbane. Om enten Ryen eller Rønning blir ute i lengre tid vil det være meget kritisk, for her har vi ikke ertattere på samme nivå som de to R ene. På sentral midtbane derimot er det en gledelig god dekning. Fremming, Nystuen, Stormoen og Skjærvold er vel først og fremst de som er aktuelle der, med Lindau i bakhånd. Brukbar dekning.

Jeg vil også slå et slag for 4-4-2. Men som Raggen er inne på, dette er Skogens jobb.

Sånne formasjonsdebatter er egentlig et noe følsomt tema iblant sett med trenerøyne, her ligger det mye prestisje og og forskjellige overbevisninger bak. Og ingen har fasiten..for den finnes ikke i fotball!

(PS 4-4-2 til jeg dør!!!..kanskje...)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2006, 14:13 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jeg mener noen posisjoner er mer viktige enn andre. Og da tenker jeg på lagets hjerte, midtstoppere og sentral midtbane. Om enten Ryen eller Rønning blir ute i lengre tid vil det være meget kritisk, for her har vi ikke ertattere på samme nivå som de to R ene. På sentral midtbane derimot er det en gledelig god dekning. Fremming, Nystuen, Stormoen og Skjærvold er vel først og fremst de som er aktuelle der, med Lindau i bakhånd. Brukbar dekning.

Jeg vil også slå et slag for 4-4-2. Men som Raggen er inne på, dette er Skogens jobb.

Yes.. Nå da dere har kommet inn på å spille 4-4-2. Så vil jeg fortelle om en liten samtale jeg hørte ifra Ystenes og en til under kampen i går.

Ystenes sa at det å spille 4-4-2 hadde kanskje vært det beste, sånn at Rødfoss fikk litt støtte rundt seg. Også fortsetter han og sier: Men det hjelper ikke da vi har en trener som IKKE VIL spille 4-4-2.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2006, 15:14 
www.kilsk.com

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=42

:D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]