KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 15 Oct 2012, 11:58 
Reserve

mikeb wrote:
Syns ikke Lester klarte å overbevise i denne kampen. Men nå er vel Solum ute med skade så da får han nok mulighet til å vise seg mer frem neste helg.

Synes uansett det er feil å ta han av med mindre han var skada. Og hva er greia med å sette inn en forsvarer istedenfor?! Nå redda Wigum ett poeng for oss, men syns det er veldig defensivt (og unødvendig) med fire forsvarere mot Ranheim som har null interesse av å score mål. Helt greit å sende opp Førsund som spiss, men hadde ikke trengt en ny forsvarer av den grunn. Og når man først skal sette Førsund på topp - hvorfor ikke sette inn Patrick "Sitat Nordlie: Patrick er med og kjemper om en plass i 11'ern" Hansen som slår gode innlegg.

Må være utrolig demotiverende for endel av spillerne å aldri få sjansen når innsats/kampsituasjon skriker etter dem på banen. Marius spilte seg vel ikke ut av laget sist, og kan ikke si Melgalvis imponerte stort på midten. Melgalvis føler jeg er mye bedre på midten, der andres klippekort kanskje kunne inndras? Og når Joseph vel har en av sine mindre bra kamper i KIL-trøya (han virka ikke 100 % fit i det hele tatt!) (etter en forøvrig veldig bra sesong) så er det da en Dosso på benken som kan gå rett inn i hans posisjon?

Ellers savner jeg å se KIL-spillere med krampe. Trur jeg har sett ett(!) tilfelle av det i år.

Ønske for neste sesong (bortsett fra stålkontroll på økonomi og fortsatt spill i 1. divisjon/tippeliga): Innsats, mer satsing på de unge som "banker på døra til 11'ern" og et trenerteam som spiser mindre av lønnsbudsjettet. (Trenern kan godt hete Tom Nordlie. Og Arne Kristian Hanssen kan godt være daglig leder/assistent.)

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2012, 14:47 
Kaptein

Hadde vi fått poeng for tribuneinnsats så hadde vi vært på opprykksplass etter de to siste hjemmekampene.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2012, 15:21 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
mikeb wrote:
Syns ikke Lester klarte å overbevise i denne kampen. Men nå er vel Solum ute med skade så da får han nok mulighet til å vise seg mer frem neste helg.

Synes uansett det er feil å ta han av med mindre han var skada. Og hva er greia med å sette inn en forsvarer istedenfor?! Nå redda Wigum ett poeng for oss, men syns det er veldig defensivt (og unødvendig) med fire forsvarere mot Ranheim som har null interesse av å score mål. Helt greit å sende opp Førsund som spiss, men hadde ikke trengt en ny forsvarer av den grunn. Og når man først skal sette Førsund på topp - hvorfor ikke sette inn Patrick "Sitat Nordlie: Patrick er med og kjemper om en plass i 11'ern" Hansen som slår gode innlegg.

Må være utrolig demotiverende for endel av spillerne å aldri få sjansen når innsats/kampsituasjon skriker etter dem på banen. Marius spilte seg vel ikke ut av laget sist, og kan ikke si Melgalvis imponerte stort på midten. Melgalvis føler jeg er mye bedre på midten, der andres klippekort kanskje kunne inndras? Og når Joseph vel har en av sine mindre bra kamper i KIL-trøya (han virka ikke 100 % fit i det hele tatt!) (etter en forøvrig veldig bra sesong) så er det da en Dosso på benken som kan gå rett inn i hans posisjon?

Ellers savner jeg å se KIL-spillere med krampe. Trur jeg har sett ett(!) tilfelle av det i år.

Ønske for neste sesong (bortsett fra stålkontroll på økonomi og fortsatt spill i 1. divisjon/tippeliga): Innsats, mer satsing på de unge som "banker på døra til 11'ern" og et trenerteam som spiser mindre av lønnsbudsjettet. (Trenern kan godt hete Tom Nordlie. Og Arne Kristian Hanssen kan godt være daglig leder/assistent.)

Skal vi ha Tom et år til kommer det ikke til å sitte en ung gutt på benken. Er mange av dagens spillere som er drit kje. Og det skjønner jeg godt. Og det å bytte ut Lester i går virker helt idiotisk. Er fint med Førsund i angrepet, men han er ingen spiss eller måljeger.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2012, 15:41 
Spiller

Tom Nordlie forsetter ikke som trener til neste år. Uansett utfall for KIL? Det er jeg temmelig sikker på.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2012, 17:22 
Klubbdirektør

Glåmlia-rampen wrote:
Tom Nordlie forsetter ikke som trener til neste år. Uansett utfall for KIL? Det er jeg temmelig sikker på.

Tom kan gjerne fortsette han (Jeg skulle også ønske at han kunne slippe til flere unge spillere og rullere oftere). Tviler imidlertid på at han firer fryktelig mye på lønnskrava, så da priser han seg vel ut selv.

Hvis KIL overlever må man legge seg på en helt annen økonomisk linje framover.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2012, 17:25 
Klubbdirektør

aaandreas wrote:
Hadde vi fått poeng for tribuneinnsats så hadde vi vært på opprykksplass etter de to siste hjemmekampene.

Bra at vi klarer å holde trykke oppe selv om det ikke er imponerende mange på feltet. La oss fortsette med det ut sesongen :wink:

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2012, 18:32 
Forumlegende

Lester var nok litt overtent etter alle kampene på benken og langs sidelinja.
Men viser noen ganger detaljer og enskaper som over en lang sesong vil gi mange poeng, om man spiller det meste.
Nå er nok Solum ute i neste kamp og Tuelo har karantene(?).

Med 1 poeng på de 3 siste er det nok bare å innrømme at man ikke er gode nok.
4 poeng å de 2 neste er viktig for å sikre plassen.

Det horrible er at man har sluppet inn 16 mål på 2 sesonger mot Ranheim.

Jo, man burde ha vunnet kampen sett under ett, men det gikk nesten galt på slutten også.
Ranheim var mer direkte på mål de gangene man prøvde.
KIL blir iblant Lillestrøm-light med for lange baller.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]