mikeb wrote:
Syns ikke Lester klarte å overbevise i denne kampen. Men nå er vel Solum ute med skade så da får han nok mulighet til å vise seg mer frem neste helg.
Synes uansett det er feil å ta han av med mindre han var skada. Og hva er greia med å sette inn en forsvarer istedenfor?! Nå redda Wigum ett poeng for oss, men syns det er veldig defensivt (og unødvendig) med fire forsvarere mot Ranheim som har null interesse av å score mål. Helt greit å sende opp Førsund som spiss, men hadde ikke trengt en ny forsvarer av den grunn. Og når man først skal sette Førsund på topp - hvorfor ikke sette inn Patrick "Sitat Nordlie: Patrick er med og kjemper om en plass i 11'ern" Hansen som slår gode innlegg.
Må være utrolig demotiverende for endel av spillerne å aldri få sjansen når innsats/kampsituasjon skriker etter dem på banen. Marius spilte seg vel ikke ut av laget sist, og kan ikke si Melgalvis imponerte stort på midten. Melgalvis føler jeg er mye bedre på midten, der andres klippekort kanskje kunne inndras? Og når Joseph vel har en av sine mindre bra kamper i KIL-trøya (han virka ikke 100 % fit i det hele tatt!) (etter en forøvrig veldig bra sesong) så er det da en Dosso på benken som kan gå rett inn i hans posisjon?
Ellers savner jeg å se KIL-spillere med krampe. Trur jeg har sett ett(!) tilfelle av det i år.
Ønske for neste sesong (bortsett fra stålkontroll på økonomi og fortsatt spill i 1. divisjon/tippeliga): Innsats, mer satsing på de unge som "banker på døra til 11'ern" og et trenerteam som spiser mindre av lønnsbudsjettet. (Trenern kan godt hete Tom Nordlie. Og Arne Kristian Hanssen kan godt være daglig leder/assistent.)