KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:47

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 26 Aug 2012, 21:20 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Jeg angrer at jeg var der.

Jeg angrer vel ikke på at jeg var der, men kunne like godt ha vært hjemme, tror jeg....Rett og slett drepende kjedelig - og spesielt i 2. omg. Synd at det har blitt sånn :roll:

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2012, 21:32 
Trener

Synd. KIL åpnet best, men ble etter ca. 15 min kriget ut av stilen av aggressive bruntrøyer. Da hadde vi ikke mye å stille opp med dessverre. Jeg synes fortsatt det er merkelig at Tom Nordlie fortsetter å stille opp med en spiller totalt blottet for teknikk og fart. Denne gangen ble også Myklebust fullstendig avkledd på sin kant og Tuelo var også tamm.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2012, 21:46 
Klubbdirektør

T.R.I.S.T.

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2012, 21:55 
Klubbdirektør

Dette var en skikkelig trist forestilling. Kjedelig som bare faen, rett og slett..
Merkelig hvordan man kan gå fra en "meget bra" treningsuke til dette her??

Greit nok, MIF er vell bedre enn hva mange trur, men i dag gjorde vi MIF gode.
Feilpasninger i hytt og gevær, veit ikke om Henry traff med én pasning på hele kampen?

Toppet med dømming som er så ræva at det faen meg ble en komedie hele greia.
Nei, idag var rett og slett alt ræva..

Og noe dummere enn den hemmelige sponsoren som flyr rundt som en rød Mr. Stig, samtidig som klubben går mot underskudd skal man lete lenge etter. På tide å stå frem og bli ferdig med det ell??

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2012, 22:14 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
KIL er klubben i mitt hjerte, men det som de viste idag er nitrist..

At vi taper fotballkamper. Helt greit, men da skal innsats å vinnervilje være vist i alle ledd.
DET var ikke tilfelle idag. Å det klippekortet til Tuelo på topp.. Riv det i filler. Makan tell daffhet.

Nei dette ligner mer å mer på et lag som klapper helt sammen. Samme som økonomien.

Å Nordlie... Har du sovna??? Må du finne frem faaen i deg igjen gutt.

Nytter ikke å be folk stille opp på kamper da spillerne ikke engang er til stedet..

Er rett og slett bare oppgitt nå.. :evil:

Profile  

PostPosted: 26 Aug 2012, 22:38 
Klubbdirektør

Ang. Tom N.: Det var feil da han var full av f* også. Skjønner godt at han ikke tør for mye av det lenger, hvis han skal ha en framtid som seriøs trener...Ingen skal skille seg ut i dette landet, vet du :?

Bortsett fra det, så hørte jeg mer enn en glose eller to fra sidelinja i dag :P Tror til og med at han kjeftet på Henry - på engelsk :wink:

Men enig i at dette er trist - på alle måter, og det er som vanlig tøft og være KIL-supporter.

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2012, 00:46 
Kaptein

Laget var ikke bra nei, men vi på tribuna var faen ikke bra heller. Vi må skjerpe oss der alle mann.

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2012, 10:50 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Selvfølgelig skal vi på tribuna skjerpe oss. Ingen tvil om det, men vi også må kunne si ifra og sette noen krav til laget vi støtter år inn og år ut.. Hvorfor skal vi godta underprestasjoner og slett innsats og glød kamp etter kamp?? Når de vil at vi skal stå frem å gi dem 100% i hver kamp..

Vi kan ikke å skal ikke godta alt vi heller gitt.. Min mening.

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2012, 15:23 
Kaptein

Roller wrote:
Selvfølgelig skal vi på tribuna skjerpe oss. Ingen tvil om det, men vi også må kunne si ifra og sette noen krav til laget vi støtter år inn og år ut.. Hvorfor skal vi godta underprestasjoner og slett innsats og glød kamp etter kamp?? Når de vil at vi skal stå frem å gi dem 100% i hver kamp..

Vi kan ikke å skal ikke godta alt vi heller gitt.. Min mening.

Joda. Ser poenget. Meeeeen nå hadde jo KIL gjort det bra før denna kampen her, så derfor er det litt merkelig at vi holder kjeft fra første spark på ballen. KIL blir jo ikke bedre om vi er stille på tribuna. I med og motgang ?

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2012, 17:03 
Spiller

Dette var slapt. Både på tribunen og på banen. MEN, nå er det jo på banen det skal gjøres...de har betalt for å spille - mens vi betaler for å se på. Og når man har følelsen av at alle rusler rundt på halv maskin - er det grunn til å lure. Joseph og Melgalvis: Har aldri sett flere feilpasninger på en og samme kamp noen gang...inkludert kampene til G98 lagene til KILfotball...Tuelo er "Messi" når han scorer - men utenom hans scoringer synes jeg ikke han har bidratt i det hele tatt denne sesongen...det samme gjelder Moen. Tiller Larsen har vel ikke pekt seg ut i noen av kampene, og Myklebust trodde jeg var i gang nå - men nei. Han slår en feilpasning i stedet for å skyte selv fra samme sted som han scoret mot Hødd!! Hvor ble det av selvtilliten? Nei, gjesp...blir trøtt bare av å tenke på den matchen...håper virkelig entusiasmen og innsatsen er på plass igjen i gutta på Onsdag og Søndag...

Profile  

PostPosted: 27 Aug 2012, 21:30 
Klubbdirektør

Det er bra at det ikke er så lenge til neste kamp, slik at gutta får muligheten til å rette opp det begredelige inntrykket i kampen mot Mjøndalen.. :)

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 15:25 
Klubbdirektør

Var inne på Kil.no og der står det at dem hadde 4 målsjanser. Jeg så ingen jeg. Var det noen her inne son så noen sjanser?

Profile  

PostPosted: 28 Aug 2012, 22:09 
Klubbdirektør

Glem denna kampen!

Ny frisk i morra mot Tromsdalen. Håper og tror at det blir en bedre kamp, selv om jeg ikke tar seiern på forskudd..

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2012, 09:40 
Forumlegende

Snytt for straffe? http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccol ... 65932.html

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]