KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 05:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Innspurten i Adecco
PostPosted: 25 Oct 2011, 08:35 
Saftblander

David Justice wrote:
Kula wrote:
Hører at Güven igjen er aktuell for Hønefoss og Tippeliga 2012. Noen på Kongsvinger som har hørt noe om dette??

Det spørs vel om Güven gidder å fortsette som "nedrykkskonge" i 2012 etter at han endelig ble kvitt dette stempelet i år. Han har jo sagt nei til dere allerede en gang, fordi han ikke ville gå til et så svakt lag. Vi får se.

Den gangen ble vel Güven "solgt" mot sin vilje og snudde på turen til NFF for åsignere. Helt greit den gangen. For min egen del hadde jeg heller sett KIL i Tippeligaen enn SULF, alltid moro med kampene mot dere. Regner vel egentlig med at spekulasjonene rundt spiller fra Adecco vil starte for fullt nå. Mange som helt sikkert vil blotte sin egen ræv for muligheten til og spille i Tippeligaen, uavhengig om laget frvetes å rykke ned eller ikke.

Tror nok HBK lærte seg en lekse sist gang med og bytte ut 6-7 spillere, noe det snakkes om at ikke skjer igjen. Alikevel er det vel ikke overraskende om vi blir dømt nord og ned - slik er det bare! Alikevel tror jeg nok Adecco 2012 blir ett bikkjeslagsmål av dimensjoner, håper dere får beholde Nordli og kan fortsette det IMPONERENDE spillet dere har gjort de siste kampene. Da vil dere bite fra dere. Neste år blir det nok mange lag som kan kjempe om de 2 opprykksplassene.

*KIL
*Sandefjord
*Glimt
*Bryne
*Start
*Sarpsborg 08
*Ham-Kam
*Ranheim
+ ett par outsidere som alltid dukker opp

Ønsker dere lykke til uansett, uavhengig om Güven skulle spille Tippeliga eller Adecco :-)

Profile  

PostPosted: 25 Oct 2011, 12:19 
Forumlegende

Mye surmulig rundt om kring fordi det var små lag som SULF og Hønefoss som rykka opp, særlig SULF. Morten Pedersen hadde en kronikk i Dagbladet for en ukes tid siden hvor han klagde på at Tippeligaen blir midre attraktiv med små klubber, men hvordan skal det bli med forballen dersom man skal innføre ett lisenskrav om at du må ha min. 10.000 tilskuere i snitt for å rykke opp. Sjarmen med fotballen er jo at hvem som helst kan rykke opp små eller store klubber, jeg ønsker Sandnes Ulf Og Hønefoss lykke til med opprykket, vi følger etter i 2012!

Profile  

PostPosted: 25 Oct 2011, 17:23 
Forumlegende

mikeb wrote:
Mye surmulig rundt om kring fordi det var små lag som SULF og Hønefoss som rykka opp, særlig SULF. Morten Pedersen hadde en kronikk i Dagbladet for en ukes tid siden hvor han klagde på at Tippeligaen blir midre attraktiv med små klubber,

Helt enig med deg i alt her.
Det er blitt en slags rar holdning i dette landet overfor små klubber.
Dette tror jeg er spesielt her.

I England har det alltid vært noen små klubber om har kjempet i toppserien.
Det har alltid vært ok.

Sannheten med slik som denne Morten Pedersen er nok at det kanskje er mindre tilbud av øl og liknende på små steder...
Men vi kan godt føre det et hakk opp og utestenge alle norske lag fra Europa med utsagnet:
"Hvorfor skal E-cupene belemres med disse".
Da vil slike som MP hyle og skrike.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]