Libra wrote:
For og sitere Henning Danielsen:
"Per sa på dagens pressekonferanse at han ikke hadde opplevd noen konflikter med spillergruppa. Det er ikke så rart. I dagens KIL-stall finnes det ikke spillere som sier i ifra hvis de synes noe er for dårlig. Selvjustisen i spillergruppa er tilnærmet lik null."
og
"Jeg veit at eksterne investorer har sagt seg villig til å bruke betydelige summer på å hente Tom tilbake, og flere jeg har pratet med sier at Tom også er villig til å ta jobben for en langt billigere penge enn ved forrige korsvei."
http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin ... ien-videreMulig ok med tanke på spillergruppa, ja, men fortsatt bekymra for økonomien. Har nok dårlige erfaringer siste årene. Brogeland gikk ikke frivillig og skal vel dermed ha (store?) deler av lønna ut kontrakta. Selvom Tom er langt billigere kan det fortsatt hende han er en dyr mann for KIL. Men selvsagt bra at eksterne folk vil betale betydelige summer (uten at jeg veit hvor mye det vil si).
Håper de har kontroll på økonomien, og håper Nordlie (hvis han kommer) ikke gjør som sist og henter inn eldre og dyre spillere.