KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: 30 Aug 2011, 12:11 
Materialforvalter

Er dere glad for at Brogeland nå forsvinner? Kanskje det kan være greit med nytt blod.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 12:50 
Trener

Bryne FK wrote:
Er dere glad for at Brogeland nå forsvinner? Kanskje det kan være greit med nytt blod.

Yup, når man taper hjemme mot Bryne må noe gjøres! Det er for dårlig

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 13:11 
Reserve

Det har jeg hørt å! At Mohn og kompani betaler ut Brogeland, og lønn for Nordli ut denne sesongen.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 13:19 
Klubbdirektør

Ronny wrote:
Det har jeg hørt å! At Mohn og kompani betaler ut Brogeland, og lønn for Nordli ut denne sesongen.

Da er det bare og vente på den endelige bekreftelsen. Jeg tør ikke tro det enda.... 8)

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 13:29 
Trener

Blir fint at det kanskje kommer inn noen som tenker litt nytt.
Er superspent. :o
Har vært så mye negativt i det siste.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 14:03 
Reserve

Jada jada. Nå er jeg imponert av styret i KIL. Man tar grep før det er total krise, rydder bort Njøsen greiene og setter vind i seilene. Dette kan ikke bli annet enn bedre og endelig klarer jeg å se KIL som ett fremtidig topplag igjen.

Nå er det bare å ringe Vidar Riseth, få tilbake gnisten, publikum vil komme og spillerne må svette. Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 14:08 
Trener

borgen wrote:
Jada jada. Nå er jeg imponert av styret i KIL. Man tar grep før det er total krise, rydder bort Njøsen greiene og setter vind i seilene. Dette kan ikke bli annet enn bedre og endelig klarer jeg å se KIL som ett fremtidig topplag igjen.

Nå er det bare å ringe Vidar Riseth, få tilbake gnisten, publikum vil komme og spillerne må svette. Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis det hadde vært en "like" funksjon på forumet her ala facebook hadde jeg trykket på den :).

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 14:09 
Klubbdirektør

David Justice wrote:
borgen wrote:

Hvis det hadde vært en "like" funksjon på forumet her ala facebook hadde jeg trykket på den :).

Jeg også :D

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 14:51 
Reserve

"Raabe: Er avgjørelsen tatt i råd med sportslig utvalg?

Holt: Det er styret som har tatt avgjørelsen, enstemmig. Det er en avgjørelse styret har tatt, og sportslig utvalg har ikke vært med på avgjørelsen."

Bekymringsfullt! Hvem om ikke sportslig utvalg skal ta en slik avgjørelse? Kan jo svare meg selv... Styret, tydeligvis...

Og likte egentlig heller ikke at alt har vært fryd og gammen mellom spillere og trener. Hvis spillerne har vært fornøyde så er man kanskje ikke så langt unna poengene. Men det får man muligens vite seinere. Intervjuet med Linnes etter Strømmenkampen antydet vel at han trivdes bedre som indreløper (selvom jeg mener han bør flyttes helt opp på kant hvis han skal flyttes framover (siden han er flink til å holde bredde), og heller ha Aas i midten (som helt riktig veldig ofte trekker innover, ivo)).

Og får virkelig håpe de har kontroll på økonomien. Er Mohn i bildet igjen? Lønne både Nordlie (i utgangspunktet dyr for en klubb av KILs størrelse) og etterlønne Brogeland høres voldsomt dyrt ut.

Last edited by Daggers on 30 Aug 2011, 14:53, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 14:56 
www.kilsk.com

Har hørt fra noen anonyme kilder at Henrik Moen kanskje kan betale lønna hans ut sesongen!

Håper bare at vi får Tom på langtidsontrakt!

Last edited by Jellyfish on 30 Aug 2011, 14:58, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 14:57 
Klubbdirektør

For og sitere Henning Danielsen:

"Per sa på dagens pressekonferanse at han ikke hadde opplevd noen konflikter med spillergruppa. Det er ikke så rart. I dagens KIL-stall finnes det ikke spillere som sier i ifra hvis de synes noe er for dårlig. Selvjustisen i spillergruppa er tilnærmet lik null."

og

"Jeg veit at eksterne investorer har sagt seg villig til å bruke betydelige summer på å hente Tom tilbake, og flere jeg har pratet med sier at Tom også er villig til å ta jobben for en langt billigere penge enn ved forrige korsvei."

http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin ... ien-videre

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 15:07 
Reserve

Libra wrote:
For og sitere Henning Danielsen:

"Per sa på dagens pressekonferanse at han ikke hadde opplevd noen konflikter med spillergruppa. Det er ikke så rart. I dagens KIL-stall finnes det ikke spillere som sier i ifra hvis de synes noe er for dårlig. Selvjustisen i spillergruppa er tilnærmet lik null."

og

"Jeg veit at eksterne investorer har sagt seg villig til å bruke betydelige summer på å hente Tom tilbake, og flere jeg har pratet med sier at Tom også er villig til å ta jobben for en langt billigere penge enn ved forrige korsvei."

http://blikk-pa-kil.origo.no/-/bulletin ... ien-videre

Mulig ok med tanke på spillergruppa, ja, men fortsatt bekymra for økonomien. Har nok dårlige erfaringer siste årene. Brogeland gikk ikke frivillig og skal vel dermed ha (store?) deler av lønna ut kontrakta. Selvom Tom er langt billigere kan det fortsatt hende han er en dyr mann for KIL. Men selvsagt bra at eksterne folk vil betale betydelige summer (uten at jeg veit hvor mye det vil si).

Håper de har kontroll på økonomien, og håper Nordlie (hvis han kommer) ikke gjør som sist og henter inn eldre og dyre spillere.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 15:25 
Reserve

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedm ... /1.7770634

Kaptein Ørjan Berg Hansen sier at avgjørelsen kom brått og uten forvarsel, men at det er styrets beslutning.

– Vi syns det er trist. Per var godt likt av spillerne, men vi har ikke fått det til resultatmessig, og det er det treneren måles på, sier Berg Hansen.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 15:42 
Klubbdirektør

GrueGutten1892 wrote:
Har hørt fra noen anonyme kilder at Henrik Moen kanskje kan betale lønna hans ut sesongen!

Håper bare at vi får Tom på langtidsontrakt!

Da har du hørt noe som ingen på brakka har hørt. Tror ikke Nordli kommer i det hele tatt jeg. Dem har et par navn uten om han.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 15:46 
www.kilsk.com

Du kan jo ikke si sånn!

Man må være optimist!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]