KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 21 Aug 2011, 20:04 

Har lenge vært tålmodig med å kritisere Brogeland, men nå begynner tålmodigheten å ta slutt. Lagoppstillingen til denne kampen må være feil. Det må bli slutt med at spillere har klippekort å få spille uansett prestasjon på banen. At Henry Shindika får starte etter forrige helgs kamp er en gåte. En må da kristisk gå gjennom kampene som er spilt, å sette standard for hva en forventer. Benken må brukes for det den er vært uansett hvor mye du tjener, eller hvor gammel du er.
Sett inn på spillere som vil , som duellerer og som spiller med hjerte. Her må trenerne ta ansvar, sette i sammen laget på nytt og bruke de spillerne som kan snu dette.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 20:14 
Materialforvalter

Nå er vel dagens lagoppstilling et eksempel på at ingen har klippekort på laget... Guven på benken var på tide, selv om han absolutt er den med det beste nivået i seg.. Så kun 2.omg i dag og det var triste greier. At Brogelands avgang begynner å bli et krav er forståelig, men det kommer ikke til å skje.. Med mindre han går selv.. Blir nok en kamp for å overleve dette.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:08 
Forumlegende

Man kunne jo begynne med det jeg har sagt hele tiden...
Altså Linnes fram.
Men skjer ikke, så det får jeg ikke nevne mer.
Alle burde se det, men rullegardina er trukket ned og spikret fast til karmen!

Bryne var fryktelig dårlige.
Men vinner likevel 2-0.
KIL er nok ikke bedre per i dag.

Jeg skrev innledningsvis at kampen ikke skulle vært spilt.
sant, så sant.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:10 
Klubbdirektør

Arnar Førsund er frustert over supporterne:

http://www.justin.tv/glomdalen/b/293154706

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:15 
Trener

Første kampen på veldig mange år jeg gikk før slutt!
Rett og slett helt elendig! Og Bryne var jaggu ikke mye å skryte av, enda klarer de å vinne fortjent.
Nei, nå håper jeg inderlig Brogeland skjønner at han ikke klarer å holde det laget her i Adecco til 2012 og velger selv å trekke seg.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:20 
Klubbdirektør

Libra wrote:

Jeg orker ikke høre på. Hva sa han for noe ?

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:24 
Klubbdirektør

Det var vel ut i fra at han ropte "hold kjeft"...da dere ropte at Brogealnd måtte gå. Han sier at det var dråpen som fikk begeret til og flyte over, etter at han hadde registert mye drittslenging fra supporterfeltet. Han sier at supporterne er gode når alt går bra, og motsatt når det går dårlig. I korte trekk...

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:30 
Forumlegende

Nå kritiserer også Brogeland supporterne i samme videoen.
Men det er ikke bare han.
Er spillerne rett og slett ikke bedre?
Er det noen grunn til å tro at det bor så mye laget som vi / mange vil ha det til å tro?
Må vi kanskje ikke bare innse først som sist at dette er nivået?
er det grunn til å forvente mer?

Last edited by ivo on 21 Aug 2011, 21:32, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:32 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
Libra wrote:

Ikke morro å se på KIL om dagen. Men i dag var laget ganske bra i første omgang, og hadde ikke Risholt stått på strek så hadde vi hatt minst en ball i kassa. Typisk da at Bryne scorer mot spillets gang.
Syns Bryne sutret/skreik seg til mange frispark, og dommeren beit på og ga gule kort. Nok om dommern.

Enig med Førsund at vi må passe oss for å bli for negative. Det er i motgang supporterne er viktigst og det er neppe klokt å klage på alt og alle. Syns vi framover må prøve å fokusere på å støtte laget uansett. Og det er med respekt å melde mye dritt som blir slengt ut fra feltet.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 21:37 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Freddien wrote:
Libra wrote:

Ikke morro å se på KIL om dagen. Men i dag var laget ganske bra i første omgang, og hadde ikke Risholt stått på strek så hadde vi hatt minst en ball i kassa. Typisk da at Bryne scorer mot spillets gang.
Syns Bryne sutret/skreik seg til mange frispark, og dommeren beit på og ga gule kort. Nok om dommern.

Enig med Førsund at vi må passe oss for å bli for negative. Det er i motgang supporterne er viktigst og det er neppe klokt å klage på alt og alle. Syns vi framover må prøve å fokusere på å støtte laget uansett. Og det er med respekt å melde mye dritt som blir slengt ut fra feltet.

Artig og se igjen Charles Berstad også :D Og han sa det samme: Supporterne må stå trofast ved lagets side. Men han sa også at Brogeland må stå fram som en tydelig lederfigur....Og også at det mangler ledertyper på banen. Det er for mange like typer, sa han.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 22:04 
Klubbdirektør

P Brogeland sier at det er lett å være gode supportere i medgang, vell Per, når faen har vi hatt medgang med deg bak roret?

Førsund: Små sutring hele sesongen? Javel, du har vært smådårlig hele sesongen! Start med deg sjøl, så kan vi sikkert skjerpe oss vi også.

Mener de helt seriøst at vi skal stå å synge oss hese, når flere flyr utpå der, lønnet av bl.a våre inngangspenger og regelrett gir totalt faen? For det er det dere gjør? Eller mener dere at det dere bl.a viser i dag, og stort sett hele sesongen er alt dere har å gi?

At samme mannen, som sa at han hatet ham-kam og senere tredde på seg den grønn-hvite drakta, kritiserer KIL supporterne bryr jeg meg svært lite om!

Uten oss - ingen klubb!

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 22:16 
Reserve

1892: kunne ikke vært mer enig.

Her reiser man land og strand rundt. Man viser glede og skuffelse.
Og når Førsund sier at det var det som fikk begeret til å renne over, så kan jeg si akkurat det samme. Det var så utrolig dårlig i dag at begeret rant over!

Fotball er lidenskap, og hvis jeg som supporter ikke skal kunne ytre mine meninger når begeret renner over så har jeg ikke noe på Kongsvinger kamper å gjøre.

Dette må spillerne og trenere tåle....
Vi forventer så mye mer av dette laget og da vil vi se det!

Last edited by Røde sko on 21 Aug 2011, 22:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 22:26 
Klubbdirektør

Kanskje ikke helt bra og gå ut mot supporterne, som har vist en usedvanlig tålmodighet i snart 2 sesonger. I tillegg til alt arbeidet som er lagt med av Vinger Tifo. Supportergjengen har gjort sin del av jobben, men i dag brast det litt. Det får jo være måte på hvor mange skuffelser og hvor mye motgang en stakkars supporter skal måtte tåle. Eller sagt på en annen måte: Hvor mye man skal gi før man får noe igjen :?

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 22:37 
Trener

Ser at det ligger et nytt intervju med Brogeland ute på kil.no men orker rett og slett ikke høre på knirkingen til Brogis lenger.

Profile  

PostPosted: 21 Aug 2011, 22:38 
Klubbdirektør

Synes han sier det samme hver gang han intervjues, jeg :shock:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]