KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jun 2024, 01:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 29 Aug 2009, 00:13 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Oct 2005, 12:29
Posts: 75
Banner?? Hvorfor i all verden skal vi nedlate oss til å lage noe banner til TN? :evil: Og hvert fall ikke noe stakkarslig takke-banner. Nei, glem hele fyren. Han har glemt KIL for lengst og ofrer oss ikke en tanke. Alt han sa om dugnadsånd og grasrota er bare bullshit og publikumsfrieri. TN bryr seg om seg selv og hva han tjener. Dypere stikker det ikke. :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 00:14 
Offline
Spiller

Joined: 20 Dec 2005, 13:16
Posts: 314
Synes vi skal bruke 1892 sitt forslag i fra den andre tråden

"Et kapittel er slutt - eventyret fortsetter!"


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 00:44 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 781
Location: Tråstad
pokermoen wrote:
hva med " I Fredrikstad er det hvalfangst, på Kongsvinger er det poengfangst" ? litt drøy kanskje men :wink:


Den var jo genial!

Hva med "Ses neste år Tom" ?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:01 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
SPURS wrote:
Synes vi skal bruke 1892 sitt forslag i fra den andre tråden

"Et kapittel er slutt - eventyret fortsetter!"


Der har dere et banner. Hold TN utenfor. Fokus må være selvstendighet, integritet og fightervilje.

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:01 
Offline
Reserve

Joined: 19 Nov 2008, 18:05
Posts: 108
Quote:
Banner?? Hvorfor i all verden skal vi nedlate oss til å lage noe banner til TN? Og hvert fall ikke noe stakkarslig takke-banner. Nei, glem hele fyren. Han har glemt KIL for lengst og ofrer oss ikke en tanke. Alt han sa om dugnadsånd og grasrota er bare bullshit og publikumsfrieri. TN bryr seg om seg selv og hva han tjener. Dypere stikker det ikke.


Litt enig her. Må vi ha noe banner? Mannen forlot oss på en - etter min mening - usportslig måte. Jeg ser at det visstnok skal være sånn i dagens fotball-Norge, men jeg er ikke enig. Det går an å være rakrygga mann også. Han kunne ha stått løpet ut og gått herfra med ære. Men bevaremegvel, han har selvsagt gjort mye bra.

Hva med banneret: "Fra solid tømmer til spinkle planker. Takk for det du nesten gjorde".


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Tom fortjener en takk uansett hvordan dette endte. Han redda oss fra det som så ut som et sikkert nedrykk, og han har tatt oss opp i opprykksstriden. Ja, det var forferdelig leit at han dro, og det var kjipt at det skjedde nå, men jeg tar han på hans ord når han sier at han likte seg i kil og fikk følelser for laget og stedet. Han hadde aldri gått med på å kutte ned av sin egen lønn ellers.

Dessuten...poenget er at vi aldri fikk takka han ordentlig. Derfor støtter jeg Bergerud og mener et banner på ståtribuna er på sin plass. Han skal garantert se kampen.

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:03 
Offline
Reserve

Joined: 19 Nov 2008, 18:05
Posts: 108
Blir litt jobb på bannergutta, men jeg kan stille opp. Jeg banner, jeg og


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:05 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
...hva med to stk. bannere da?

Et av typen "Vi vil alltid huske deg TN" eller whatever, og et typen "Et kapittel er slutt - eventyret fortsetter!"..

Greit at TN fortjener et banner, men det viktigste er og blir de neste kampene: Og støtten til gutta på banen.

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Den støtter jeg 100% :)

"Vi vil alltid huske deg Tom!" "Et kapittel er slutt - eventyret fortsetter!"

Det hadde vært genialt!

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:12 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
ikke dumt, ikke dumt ;)

Forøvrig legges det ut en ny sang de nærmeste dagene.
Syng høyt!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:12 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Apr 2009, 12:36
Posts: 12
A4Tech wrote:
Den støtter jeg 100% :)

"Vi vil alltid huske deg Tom!" "Et kapittel er slutt - eventyret fortsetter!"

Det hadde vært genialt!


Alvorlig talt! Hvis dere på død og liv skal lage et banner så lag noe med litt snert og humor i - ikke et sånt sippe-banner! :twisted:

Jada - vet at jeg banner i kjerka nå ... :lol: tog du'an?


Last edited by Anne on 29 Aug 2009, 01:17, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:12 
Offline
Reserve

Joined: 19 Nov 2008, 18:05
Posts: 108
a4tech, jeg tenker sånn: Hadde jeg gjort dette? Aldri! Hadde du gjort det? Trukke det. Jeg misliker NAV-metaforene og hentydningene om usikkerhet for familien. Mannen har tjent fett, selv i KIL. Da forventer jeg ryddig opptreden og mandig oppførsel. Denne prosessen syns jeg dessverre ble ynkelig. Selvsagt ser jeg også alt det gode Tom gjorde for klubben, men avgangen var ikke verdig. Tom har hatt alle muligheter til å bli kjent med stoltheten og verdigheten i hele KIL-systemet, og han kastet det hele på båten. Jeg er ikke imponert, selv om jeg er imponert over det meste han har gjort. Bortsett fra exiten, og det er den som vil bli husket - ref alle andre overganger.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:22 
Offline
Reserve

Joined: 19 Nov 2008, 18:05
Posts: 108
Nei, helvete, folk. Da Drillo forlot landslaget i sin tid, felte jeg tårer når jeg hørte Drillosangen - sammen med dattera mi. DET var leit. Han hadde jo gjort om hele bildet av norsk fotball.

Dette er et trenerskifte. Ikke lag noe overdrevet sentimentalt av dette her. Kons på ny trener! Eller bedre: på laget og gutta.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 01:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Nei, jeg hadde heller ikke gjort det, men jeg synes allikevel det er en litt dårlig og naivistisk tankegang. Fotballen har desverre blitt som den er. Det er ikke lenger bare spillere som kan gå under navn som "klubbhorer" eller "svikere", men også trenere. Penga råder og sånn vil det desverre være. At han i det hele tatt valgte å trene "lille" KIL, og ikke minst stille opp på alt av foredrag og hva det måtte være, samt gå ned i lønn (eller hvordan det var) synes jeg som KIL-supporter var stort.
Selvfølgelig, sluttprosessen var ikke den best gjennomførte, men jeg er sikker på at om KIL hadde hatt et konkret tilbud (noe de antageligvis ikke i nærheten har råd til) så hadde han blitt. Dette tilbudet kom som kjent ikke, og han valgte da å ikke sitte på gjerdet å vente til endt sesong for så å kanskje ikke få noe tilbud fra andre heller (Klubber flest vil jo helst satse på Tom som en redningsmann).
Jeg synes derfor at det må gå an å kombinere takken til Tom med et banner, selv om man samtidig mener at det hele endte slik det gjorde. Det er jo nettopp det positive han har gjort for KIL vi vil ha frem.

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 02:11 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Oct 2005, 12:29
Posts: 75
Skjønner liksom ikke hva dere vil oppnå med banner. Skjønner at dere vil at ett eller annet skal syns på TV, men hva er hensikten? Tror dere TN blir så rørt at han angrer på at han reiste, river FFK kontrakten i fillebiter og kommer krypende og snufsende tilbake? Er det for at resten av landet skal se hvor storsinnede og tolerante supportere vi er som lar folk tråkke over oss med traktorsko mens vi smiler fårete og sier tusen takk for at du lot oss i stikken? Hva er det dere vil med dette?

Nei jeg er enig med Plazan. De som føler for å takke kan sende en blomst og et tåredryppende kort for egen regning. Skjønner ikke hvorfor hele fotballnorge skal se at vi hverken har stolthet eller verdighet.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group