TaigerVudds wrote:
1) Men jeg antar at noe skyldes at syterne sjelden eller aldri har befunnet seg i en posisjon hvor de faktisk må ta en avgjørelse uten at svaret er åpenbart. Eller håndtere arrangementer og prosjekter med en smule kompleksitet.
2) KIL-administrasjonen gjorde en kjedelig feil, som gikk utover noen uheldige billettkjøpere. Kjipt nok, men vi snakker ikke om amputasjon av feil ben eller tapt arv på noen sure Acta-råd akkurat. Kjøk har lagt seg flat både ovenfor kundene og Glåmdalen, og bommer sannsynligvis ikke med de billettene igjen. Kjøperne fikk pengene tilbake, gratis billett ved en annen anledning. Det var 6 tilfeller av billett-rot ifølge Glåmdalen, og selv om det er 6 enkeltplasser det snakkes om var det som ALLE kunne se en utfordring å finne nye plasser på sittetribunen.
3) "Hva om det hadde striregnet?" Men det regnet jo ikke. Fanden sprette, må det finnes en løsning som er god nok for værgudenes vrede på en ettermiddag hvor de smilte i blåsten?
4) "Styret og administrasjonen burde stilt sine seter til rådighet". Forsåvidt noe enkelte ynder å skrive, enten KIL taper en kamp, sparker en trener, ansetter/ikke ansetter en ny trener, mister en sponsor, etc. Men administrasjonen er 1 pers og styret 4, så om samtlige hadde forlatt sine seter ville det uansett ikke vært nok.
5) Men ærlig talt: hva slags mennesker er det som forlanger at personer som har stått på hodet for klubbens, lagets og supporternes skyld de siste måneder helt uten videre skal overlate sine plasser pga et kjedelig billettmessig uhell? Hva blir det neste? "Pølsa jeg kjøpte var litt kald, så neste gang jeg ser Mohn skal han jaggu spandere på meg en stor grill med rekesalat og brød"?
6)Kan man med hånda på hjertet si at man har bidratt mer enn Mohn og Kjøk til KIL det siste halvåret, så skal jeg akseptere sytingen. Men hvis ikke, ber jeg om at man holder kjeft og tenker på hva en selv kan bidra med istedet.
7) Kanskje neste gang så reiser Ivo eller Røde Sko seg og sier "ta plassen min du, vi er jo alle i KIL-familien"?
1) Joda.
Faktisk rimelig mer komplisert, men sakene er ikke sammenliknbare.
2) For å repetere.
Feilen ved at billettene ble solgt er helt ok, men det er værre at man bare ber folk om å dra til ståtribunen.
3) Rett i fella, TV...
Du mener - ja- det hadde ikke hatt bedtydning.
Fordi man ville neppe ha klart å løse problemet om at det hadde striregnet, når man ikke gjorde det nå.
Kanskje det var grunner for at man hadde kjøpt plass på sittetribunen.
Faktum st at jeg konkret vet at ikke bare de 2 i avisen har nevnte fysiologiske problemer.
4) Overhodet ikke noe argument.
5 av 8 er jo rimelig bra da, samt at *signaleffekten* hadde vært en helt annen.
5) Det er mulig du skårer på billige poeng om kalde pølser, men røyktepper virker ikke på meg i alle fall. At man har stått på *døgnet* rundt betyr faktisk ingen ting.
Ingen har tvunget dem.
Alle er takknemlige for det.
Men det faktisk helt irrelevant.
Dersom de ikke kunne skaffe noe annet.
Faktisk betyr de 2s utsagn om at de følte seg dårlig behandlet mye mer.
6) Dette er slettes ikke syting.
Det er bare å påpeke faktiske forhold.
Så kan man heller lure på hvorfor i all verden det stikker på voldsomt.
7) Når man ikke har mer å si, går man til barsnslige personangrep, eller hva?
Det er vel ikke helt sammenliknbart - og hva vet forresten du om jeg ikke må sitte?