KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
PostPosted: 02 Oct 2008, 20:05 
Kaptein

Jeg tror også det er Sandnes Ulf som må ned i 2. divisjon. Uansett hvordan det går i oppgjøret Alta - KIL, tror jeg begge lag vil ta en del poeng i de fire siste kampene. Sandnes Ulf er ute av form og har et tøft program igjen.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 20:42 
Forumlegende

Jeg håper Alta ryker. Men har nok mer tro på at Sandnes går ned igjen. Men reise så langt for å tape? Uaktuelt! Nå håper jeg, tror og forventer at hver eneste KIL spiller jobber hardere enn de noensinne har gjort! Jeg forventer at man løper til man stuper der oppe.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 20:54 

Karlsen wrote:
Jeg håper Alta ryker. Men har nok mer tro på at Sandnes går ned igjen. Men reise så langt for å tape? Uaktuelt! Nå håper jeg, tror og forventer at hver eneste KIL spiller jobber hardere enn de noensinne har gjort! Jeg forventer at man løper til man stuper der oppe.

Alta vinner,kunne satt mye penger på det...men nå skal jeg ut av forumet.

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 22:01 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Jeg håper Alta ryker.

Hvorfor det?

Litt historieløst.

KILs historie kunne vært slutt om man rykket ned igjen i 1982.
Sikkert en del som ønsker det også.

Også Finnmark bør ha et lag i toppfotballen.
Litt gammel distriktpolitisk holdning som henger i?

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 23:31 
Reserve

ivo wrote:
Karlsen wrote:
Jeg håper Alta ryker.

Hvorfor det?

Litt historieløst.

I all verden. Innimellom blir jeg nesten satt ut av kommentarer slengt ut her.

Er det historieløst å ønske seg kortere reiser neste år? Eller er det historieløst å ikke glemme alle flåsete uttalelser som er kommet fra våre venner fra nord? Hva har det med noe som helst å gjøre at vi kunne ha rykka ned for 25 år siden? Historieløst? :?

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2008, 23:58 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jeg håper Alta ryker.

Støttes 100%.. Men samtidig hadde det vært morsomt hvis det ble Sandnes Ulf.. Laget, som for litt over en måned siden uttalte at plassen i Adeccoligaen var sikret.. Så fort kan det snu i fotballen :)

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 09:16 
Forumlegende

ivo wrote:
Karlsen wrote:
Jeg håper Alta ryker.

Hvorfor det?

Litt historieløst.

KILs historie kunne vært slutt om man rykket ned igjen i 1982.
Sikkert en del som ønsker det også.

Også Finnmark bør ha et lag i toppfotballen.
Litt gammel distriktpolitisk holdning som henger i?

Forholder meg kun til rasjonalisme og ikke følelser. Kune KILs største rivaler som får fram følelser.

Logikk:
- Det er best for all at det er likt underlag det spilles på. Ergo velger man naturgress framfor kunstgress
- Vår klubb er fattig, kortere reisevei betyr mindre i utgifter
- Supportere vil jo selvsagt har kortest mulig reisevei på kamper

Sånt tull som distriktspolitikk og at "fotballen trenger et lag fra Finnmark" er irrasjonelt. Det finnes ingen logikk bak dette når man snakker toppfotball. Kun resultater og prestasjoner er interessant.

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 17:41 
Reserve

Karlsen wrote:

- Det er best for all at det er likt underlag det spilles på. Ergo velger man naturgress framfor kunstgress

Om dere ikke klarer kunstgress så må dere jo satse på at dere rykker ned da kunstgress finnes på flere stadioer i Norge.
Odd, Tromsø, Bodø, Ålesund osv...

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 19:23 
Klubbdirektør

Jeg får bare skrive at når andre suportere skriver skryt om sitt lag så er de nervøse og man trenger ikke å se lenger tilbake en forrige kamptråd mot Sparta hvor enkelte måtte svelge et tap... Jeg syntes dette forumet som flere i Norge nå bør følge eksempelet å kreve en tidsperiode på en uke for å bli medlem kontra at de får full tilgang med en gang så slipper man forumtroll rett før kampen.

Last edited by Jada-jada on 03 Oct 2008, 19:24, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 20:24 
Reserve

Er ikke forumtroll litt av morroa?

uansett, så fremt at jeg har tolket anleggsplanene til KIL, så blir det vel kunstgress på hovedbanen på Gjemselund, blir det ikke? Mulig jeg er ute å sykler her, men på de nye skissene som står i nyhetsarkivet på KIL.no sine sider, ser det da ut til at det skal bli kunstgress.

Isåfall blir vel ikke argumentet ditt, Karlsen, ikke helt gjeldende lenger. Er forsåvidt enig i at naturgress er å foretrekke, men hvis alle hjemmekamper blir på kunstgress, har vel ikke EN bortekamp fra eller til på kunstgress/naturgress, så mye å si?

Det er vel forresten fortsatt snakk om at det skal stå klart til sesongstart 2009?

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:02 
Grævling

Jada-jada wrote:
... Jeg syntes dette forumet som flere i Norge nå bør følge eksempelet å kreve en tidsperiode på en uke for å bli medlem kontra at de får full tilgang med en gang så slipper man forumtroll rett før kampen.

Jeg ser ikke helt problemet med det som nå er skrevet av diverse fans fra Alta, og heller ikke innlegget fra en blåhvit før kampen mot Sparta. Greit nok så har et og annet av innleggene fra Alta-supportere i denne tråden relativt lite "innhold", men det er da ikke stort å bry seg om.....jaggu har vi nok av "innholdsløse" innlegg fra våre egne også på dette forumet. Så lenge folk holder seg til rettningslinjene på dette forumet kan alle delta.....enten de er fra Vinger, Alta, Hamar, Vålerenga eller det som værre er (hvis det er mulig å finne værre steder enn de 2 siste).

Jeg syns dette forumet fint klarer å ta seg av de "nye" som smetter innom en sjelden gang. Jeg syns selv det er hyggelig å diskutere med supportere fra motstandere så lenge det holdes på et seriøst nivå, noe jeg også ofte gjør, men da på deres forum da det er relativt sjeldent vi får besøk her inne. Har heller aldri blitt møtt av krav fra andre steder om at noen ønsker å stenge meg ute, eller blit omtalt som "forumstroll"? Mulig jeg har missforstått, men for meg er et "forumstroll" noen som kun logge seg inn for å lage faenskap.....noe jeg ikke kan si at noen har gjort her i det siste!

...ellers er det vel bare å registrere at du nok en gang skal belære oss hvordan sida skal drives, enten det, eller så er det andre skribenter på forumet som skal "opplæres"...går du aldri lei?

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:20 
Klubbdirektør

Det er da merkelig at når jeg gir et tips om hva de fleste forum gjør i Norge så går det direkte på meg som person Raggen.... Jeg tolker egentlig bare at denne forumledelsen ikke tåler kritikk som vanlig og ikke ønsker tips fra andre som kanskje har et poeng å komme med.. Jeg skjønner dette hvis jeg hadde hatt det samme ansvaret som deg men du bør faktisk som alle andre kunne ta et tips uten og å gå til personangrep som dere er så flinke til å passe på :roll: "dette var faktisk bare et forslag"

Last edited by Jada-jada on 03 Oct 2008, 21:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:24 
Reserve

Forumtroll er vel noe alle forum har. Jeg vil vel kanskje ikke kalle meg for dette da dette er min post #41 :) Sikkert mange KIL supportere som har færre enn meg :( Litt synd det egentlig...

Glemte å svare dere ang joik tidliggere i tråden, men her kommer det.

Vi har hatt ikke hatt noen som har joiket sikkelig denne sesongen, som jeg husker, i Finnmarkshallen. Men kan ta feil der :)

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:28 
Grævling

Jada-jada wrote:
Det er da merkelig at når jeg gir et tips om hva de fleste forum gjør i Norge så går det direkte på meg som person Raggen.... Jeg tolker egentlig bare at denne forumledelsen ikke tåler kritikk som vanlig og ikke ønsker tips fra andre som kanskje har et poeng å komme med.. Jeg skjønner dette hvis jeg hadde hatt det samme ansvaret som deg men du bør faktisk som alle andre kunne ta et tips uten og å gå til personangrep som dere er så flinke til å passe på :roll: "dette var faktisk bare et forslag"

Du er kanskje ikke rett person til å begynne å surve over personangrep, men nok om det, føler uansett ikke at jeg kommer med noe personangrep!

Har du noen forum å vise til når det gjelder forslaget ditt? Jeg har vært innom de fleste andre forum til supporterklubbene av adeccolag de siste årene og ikke sett noe til dette. Faktisk har jeg ikke vært innom noen som har den løsningen du foreslår, men kunne tenke meg å få sett noen eksempel.

Last edited by Raggen on 03 Oct 2008, 21:29, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Oct 2008, 21:32 
Grævling

crispo wrote:

Glemte å svare dere ang joik tidliggere i tråden, men her kommer det.

Vi har hatt ikke hatt noen som har joiket sikkelig denne sesongen, som jeg husker, i Finnmarkshallen. Men kan ta feil der :)

Vi blir bare 3 stk som tar turen til Alta i helgen, i hvert fall hva jeg kjenner til......tror dere skal få slippe noe joik fra oss!

...tja, kanskje det kommer noen strofer natt til søndag ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]