Jada-jada wrote:
... Jeg syntes dette forumet som flere i Norge nå bør følge eksempelet å kreve en tidsperiode på en uke for å bli medlem kontra at de får full tilgang med en gang så slipper man forumtroll rett før kampen.
Jeg ser ikke helt problemet med det som nå er skrevet av diverse fans fra Alta, og heller ikke innlegget fra en blåhvit før kampen mot Sparta. Greit nok så har et og annet av innleggene fra Alta-supportere i denne tråden relativt lite "innhold", men det er da ikke stort å bry seg om.....jaggu har vi nok av "innholdsløse" innlegg fra våre egne også på dette forumet. Så lenge folk holder seg til rettningslinjene på dette forumet kan alle delta.....enten de er fra Vinger, Alta, Hamar, Vålerenga eller det som værre er (hvis det er mulig å finne værre steder enn de 2 siste).
Jeg syns dette forumet fint klarer å ta seg av de "nye" som smetter innom en sjelden gang. Jeg syns selv det er hyggelig å diskutere med supportere fra motstandere så lenge det holdes på et seriøst nivå, noe jeg også ofte gjør, men da på deres forum da det er relativt sjeldent vi får besøk her inne. Har heller aldri blitt møtt av krav fra andre steder om at noen ønsker å stenge meg ute, eller blit omtalt som "forumstroll"? Mulig jeg har missforstått, men for meg er et "forumstroll" noen som kun logge seg inn for å lage faenskap.....noe jeg ikke kan si at noen har gjort her i det siste!
...ellers er det vel bare å registrere at du nok en gang skal belære oss hvordan sida skal drives, enten det, eller så er det andre skribenter på forumet som skal "opplæres"...går du aldri lei?