DV wrote:
1) Godt du ser poenget mitt

Jeg tror jeg er inne på noe (ellers hadde jeg ikke startet tråden... )
2) Ser en del har dratt frem Nordlie, det hadde jo vært en grei "redningsmann", men for å bygge opp et lag og senere komme seg opp til eliten så tror jeg faktisk Lindau er vår beste mulighet. SÅ bruk de innsamlede midlene på å få Lindau hit som spillende trener. Om det ikke er et kinderegg, så får vi i alle fall to ting vi trenger...
1) Som sagt, kanskje, delvis enig - selv om jeg er bekymret dersom man ellers klapper sammen.
Synes ikke man skal "laste" de nåværende for mye.
De er jo forespurte av sin arbeidsgiver og har vel prøvd så godt som mulig ut fra bla bla bla.
DE har jo neppe søkt på vanlig måte slik som etter at Skogen gikk av.
Alternativet hadde jo vært - ingen i en gitt periode.
Jeg tippet jo selv laget på 3.plass, så jeg er ikke direkte uenig i at en 1.ellver i utgangspunktet burde være tilnærmet lik 2007 i kvalitet.
Men da forutsatte jeg blant annet at
- Moen slo til
- Tuelo var stabil
- Sylling rimelig stabil
- midtforsvaret fungerte
"Tilbakekomsten" av Berg Hansen var plussfaktor.
Nilsen er etterhvert grei nok han.
Jeg mener fortsatt at en fungerende midtbane av Berg Hansen - Torp - Sylling / Strømnes er av beste merke, eventuelt med Strømnes og Syllingen framme, hvis ikke er Strømnes god nok i forsvaret.
2) Ja. Hvorfor ikke? Men i praksis er det nok neppe mulig å hente ham. Men man har nok da mer kvalitetsgaranti enn å hente det være seg lovende spillere nå fra 2.div eller benkeslitere fra TL. Benkeslitere fra TL som lånes ut er tross alt nettopp det...
Jo mer jeg tenker over det - når man sannsynligvis i så fall må velge - jo mer enig er jeg i forslaget (dessverre...

)