KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 07:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 21:27 
Klubbdirektør

For en helg :D
For et mål :D (x2)
For en dag :D
For noen spillere :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 21:53 
Forumlegende

Fikk "lov" til å reise på kamp i dag om jeg tok med begge unga slik at kona fikk tid til å gjøre rent huset, vet ikke om det var en veldig god deal, for særlig mye fotball fikk jeg ikke med meg, men fikk med meg at Sylling og Torp hadde en kjempedag på jobb, hærlig innsats fra begge, Sylling skaper masse, Torp jobber som et rivjern, og begge to scorer vakre mål. Sylling scoret et mål som var mistenkelig likt det et annen nr. 8 med rød trøye scora i går, er vi i ferd med å få vår egen Gerrard på laget, stikkern han hadde til Pelu midt i 1. omgang var jo også genial, synd den endte hos Skeid keeperen. Fikk også med meg en feberredning av Conny, etter 75 min, og 2-0 målet var tålmodigheten til unga for lengst brukt opp og jeg ga opp og dro hjem før kamplsutt for første gang på det jeg kan huske, men hærlig match av gutta selv om jeg bare så den med det ene øyet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 22:01 
Klubbdirektør

Godt fornøyd i dag. Fredrik N synes jeg klarte seg meget bra! Mange KIL supportere som ikke har kommet seg hjem fra hamar så jeg! Håpløst...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 22:20 
Forumlegende

He he, Karlsen venter på fagpersonene.....
Visste du forresten at korrelasjonen (sammenhengen) mellom høy utdannelse og iq er pinlig lav.....så "amatørene" er neppe så dumme de heller......

Flott kamp - Torp har vært god lenge. Samuelsson med årets mest "overlegne" assist. Men gutta treffer målet litt for lite.

Noe helt annet:
Det er trist når biler som styres av unge gutter i fullt supporterutstyr kaster tombokser ut av bilen på Gjemselund stadion 's parkeringsplass etter kampen.

Kunne godt nevnt bil og bilnr, men .....dette er ikke bra!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 22:28 
Spiller

ivo wrote:
Visste du forresten at korrelasjonen (sammenhengen) mellom høy utdannelse og iq er pinlig lav.....så "amatørene" er neppe så dumme de heller......

Flott kamp - Torp har vært god lenge. Samuelsson med årets mest "overlegne" assist. Men gutta treffer målet litt for lite.

Noe helt annet:
Det er trist når biler som styres av unge gutter i fullt supporterutstyr kaster tombokser ut av bilen på Gjemselund stadion 's parkeringsplass etter kampen.

Kunne godt nevnt bil og bilnr, men .....dette er ikke bra!

Det som er trist er at Pølsa på stadion er altfor dyr :S

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 08:39 
Forumlegende

ivo wrote:

hehe alle har rett til å uttale seg og alle som er interesserte i fotball har også peiling på det :) Forøvrig svært enig med deg i sammehengen mellom iq og utdannelse :P Men spiller som vanlig høyt når jeg uttaller meg eller har meninger.

Men denne bilen med folk i supporterutstyr som forsøpler samfunnet og ikke minst vårt kjære stadionområde, var dette våre egne?? :shock: Hadde det vært oveberusede bortesupportere hadde jeg muligens forstått det. Dog er dette lite sannsynlig idet Skeidoksene er en anstendig gjeng.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 09:20 
Reserve

Kampsammendrag som er endel lenger enn det med bare målene på:

http://www.youtube.com/watch?v=s6DkJ5zDX0g

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 09:39 
Grævling

Godt at du fikser dette, skulle nesten ha fått tak på alle målene fra sesongen og startet å gi ut en årskavalkade-dvd.

Må vel også være mulig på Vinger....fått den ut rett før jul så kunne det vel fort blitt solgt en og annen dvd skulle jeg tro!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 10:46 
Klubbdirektør

For et mål av Torp! Nesten på høyde med soloraidet til Pelu. Pluss også for feiringen av målet. :)

Mye positivt å se fra gutta etter denne kampen, selv om det ikke var noen festforestilling, og Skeid ikke ga all verdens motstand. Sjansestatistikken taler alikevel for seg selv.

Synes også Berntsen var flinkere i dag enn på en stund til å komme seg opp fra benken og få gitt klare beskjeder til gutta på banen. En ting jeg syntes var litt rart var at ikke Pelu byttet side før det var igjen 15 minutt av kampen. Han sleit lenge med å komme seg forbi på høyrekanten, da backen som passet på han var god og rask. Så fort han byttet side rullet han opp angrep etter angrep slik vi er vant med å se han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 20:16 
Forumlegende

Karlsen,

hvis jeg ikke var fargeblind.....men den som kastet hadde ikke farger.men sjåføren, så det er jo ikke noe mer å stri mer på en fin sommerkveld. Raggen får boksene for fingeravtrykk til neste hjemmekamp :lol: .
Nok om det.

jeg er ikke enig med avisen som syntes det ikke var så bra kamp.
Litt bedre treffprosent mot mål (sniker litt mye utenfor) + litt mer bevegelse når man ikke har ballen - savner ofte det plutselige rykket fra mange - uansett skaper slikt rom og også bevegelse hos motstanderen, man følger og reagerer instinktivt - invitere til spill uten ball - lure motstanderne - om man skjønner meg....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 20:24 
Grævling

.....ta heller og pant de boksene og gi pengene til KIL, synd vi ikke møter HamKam hver eneste helg.....da kunne vi vel ha betalt lønn til Messi bare for flaskepanten!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Aug 2007, 22:44 
Forumlegende

Det er sant.
:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Aug 2007, 01:05 
Reserve

Vi stiller et uviktig, men artig spørsmål: Hvem har egentlig scora årets KIL-mål?

http://kilfotball.blogg.no/1187041670_v ... erhus.html

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]