KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 02:28 
Klubbdirektør

Jada-jada, nå skriver du mye tull synes jeg. Synes svaret fra Raggen er ganske klart... SK har ikke mulighet til å gjøre sånt rett og slett fordi det er for lite folk som melder seg frivillig... så enkelt er det.. er mange gode forslag, og ditt er intet uttak, men når tilogmed lederen i SK er bosatt i Oslo, så sier det seg selv at det meste blir vanskelig....

Hvor mange var det på ÅRSMØTET i KIL SK? under 10.. skjønner du hva jeg mener?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 03:11 
Klubbdirektør

Tar jeg ikke feil var det 8 stk, og 2 av dem holdt møtet :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 03:31 
Trener

1892 wrote:
Jada-jada, nå skriver du mye tull synes jeg. Synes svaret fra Raggen er ganske klart... SK har ikke mulighet til å gjøre sånt rett og slett fordi det er for lite folk som melder seg frivillig... så enkelt er det.. er mange gode forslag, og ditt er intet uttak, men når tilogmed lederen i SK er bosatt i Oslo, så sier det seg selv at det meste blir vanskelig....

Hvor mange var det på ÅRSMØTET i KIL SK? under 10.. skjønner du hva jeg mener?

Nå er jeg enig i den første setningen din. Supporterklubben har ikke kapasitet.

Ellers pleier ikke JJ og jeg å være enige her på forumet, men nå er vi nok det. Jeg mener at KIL bør se nytten av live-oppdateringer også på bortekamper. Har allerede foreslått at markedsansvarlig får et head-set og nett-oppkobling, og syns det er et minimum av hva man kan forvente av en markedsansvarlig, at vedkommende "tør" å gi referater til supporterne. Vedkommende er uansett på bortekamp, noe ikke alle av oss er. Jeg skal til mandal, men har problemer med kamper som er oppe i tromsdalen og sogn-området.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 04:35 
Grævling

Jada-jada wrote:
Vel det er vel snakk om prioritering samt talent og skikkelig stå på vilje for å få noe sånt som dette til men mulig vi ikke klarer dette i Kongsvinger selv om feks Mandalskameratene klarer dette både i 1/2 div... Man bør være veldig forsiktig med å slenge ut ideer og i verste fall kritisere/foreslå en utfordring til styret i suportergruppa skjønner jeg.

NB-Beklager dette..................

Nå har jeg forsøkt forklare og beskrive situasjonen i KIL-SK så godt jeg kan rundt denne saken på en relativt konstruktiv måte, syns nå jeg......at du klarer å få dette til å bli et problem om at vi/jeg ikke tåler og få servert kritikk eller nye utfordringer får stå for din regning.....jeg fatter ikke hvordan du klarer å få det til!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 04:45 
Grævling

DV wrote:

Ellers pleier ikke JJ og jeg å være enige her på forumet, men nå er vi nok det. Jeg mener at KIL bør se nytten av live-oppdateringer også på bortekamper. Har allerede foreslått at markedsansvarlig får et head-set og nett-oppkobling, og syns det er et minimum av hva man kan forvente av en markedsansvarlig, at vedkommende "tør" å gi referater til supporterne. Vedkommende er uansett på bortekamp, noe ikke alle av oss er. Jeg skal til mandal, men har problemer med kamper som er oppe i tromsdalen og sogn-området.

"Markedsanvarlig"? Mener du Svein Olav Lund? Han er da ytterst sjelden på bortekamper med KIL. Det er greit nok at du har oppfattningen av at dette er noe klubben kan ta seg av, men det er vel relativt unaturlig at markedsansvarlige i landets øverste klubber driver med slikt...jeg kjenner i hvert fall ikke til noen, men så vet da heller ikke jeg alt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 04:57 
Trener

Raggen wrote:
DV wrote:

"Markedsanvarlig"? Mener du Svein Olav Lund? Han er da ytterst sjelden på bortekamper med KIL. Det er greit nok at du har oppfattningen av at dette er noe klubben kan ta seg av, men det er vel relativt unaturlig at markedsansvarlige i landets øverste klubber driver med slikt...jeg kjenner i hvert fall ikke til noen, men så vet da heller ikke jeg alt.

Ok, jeg har ikke peiling på hva slags stillinger folk har i klubben, men trodde raabe/vegard hadde noe ansvar for dette. Men for en no-brainer som meg så går forslaget ut på at raabe/vegard , som muligens ikke jobber i markedsavdelingen, (dog er ansatt i KIL) men av en eller annen grunn alltid er på alle kamper selv om de ikke er ledende personer i hverken supporterklubben eller markedsansvarlige, får et head-set og en nett-linje, slik at de kan holde supporterne oppdatert.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 05:04 
Grævling

Ja...for all del, send forslaget ditt til KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 05:17 
Trener

Raggen wrote:
Ja...for all del, send forslaget ditt til KIL.

Var det innlegget ditt spydig? Eller er du faktisk litt enig?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 05:32 
Grævling

Nei gitt, var ikke ment spydig.... men forslag til tiltak i KIL bør vel sendes inn til selve klubben. De er etter eget utsagn åpne for å høre på hva folk mener.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 05:53 
Trener

Mener du at de ikke følger med på forumet? Opptil flere eksisterende og forhenværende spillere (spesielt en jeg ikke husker navnet på, men han var blond og innom noenu-landslag) har jo vist at de følger med her :D
Da bør jo også administrasjonen gjøre det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 13:01 
Klubbdirektør

Raggegutt!

Jeg syntes du bare blåste det bort i stedet for å ta forslaget som en utfordring men men.

Som enkelperson så blir det vanskelig å få dette til og jeg mente at Suportergruppa kanskje har mer makt samt dere kunne gå til KIL å legge frem forslaget?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]