KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 18:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 14:44 
Grævling

Oppe i hele 4 bestillinger.....dette tar snart av skikkelig føler jeg, kan være lurt å kjappe seg før det blir utsolgt!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 15:15 
Trener

Raggen wrote:
Oppe i hele 4 bestillinger.....dette tar snart av skikkelig føler jeg, kan være lurt å kjappe seg før det blir utsolgt!!!!

Hmmm... Mistenker sterkt at doblingen av bestillinger skyldes folk bosatt i Oslo Øst-området. På tide at folk som bor i Vinger/Eidsvoll også setter i gang å bestille. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 15:43 
Grævling

Du er inne på noe der ja.......og da kom jeg på at jeg er nødt til å få sendt deg en mail med info om diverse saker i kveld. Knøyt seg litt i gårkveld når mailen min ble vrang rett etter at jeg hadde fått åpnet den....men jeg så det lå en hyggelig "bestilling" der inne før det gikk skeis ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 20:03 
Trener

Raggen wrote:
Du er inne på noe der ja.......og da kom jeg på at jeg er nødt til å få sendt deg en mail med info om diverse saker i kveld. Knøyt seg litt i gårkveld når mailen min ble vrang rett etter at jeg hadde fått åpnet den....men jeg så det lå en hyggelig "bestilling" der inne før det gikk skeis ;-)

Joa, sesongkortbestiller nummer 3 (regner med at dette kortet havnet på Teisen :wink: ) kom akkurat på besøk for å få seg et par pils og se på landskampen, og i kveldens "højdare" gikk georgia opp i 3-1 over færøyene :shock:

Venter fortsatt på mail :D

Men, i og med at ryktet går om at du holder til på Teisen, så er minimum 75% av kortene solgt til oslo øst..... :shock: :shock: :shock: Skjerping må til i andre områder av verden....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 20:19 
Grævling

Da skulle mail være sendt ;-)

Oslo Øst digger KIL og hater Enga....slik er det bare ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 22:58 
Forumlegende

DV wrote:
Raggen wrote:

Hmmm... Mistenker sterkt at doblingen av bestillinger skyldes folk bosatt i Oslo Øst-området. På tide at folk som bor i Vinger/Eidsvoll også setter i gang å bestille. :twisted:

har tenkt tanken, men er usikker på hvor mange hjemmekamper jeg får med meg i år, men nå som jeg skal avbestille em-bilettene mine har jeg vel råd

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:12 
Trener

mikeb wrote:
DV wrote:
Raggen wrote:

har tenkt tanken, men er usikker på hvor mange hjemmekamper jeg får med meg i år, men nå som jeg skal avbestille em-bilettene mine har jeg vel råd

Tja, og hvis kona sier nei, er det bare to mulige utfall :lol:

Skilsmisse eller at hun blir med :lol: (håper på det siste, da....)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:13 
Grævling

10 kamper klarer du vel? ;-)

Vi Osloboere burde prøve å få til et "reisefelleskap" på søndager.....kunne jo vært en fordel å gått sammen en del karer å delt litt på kjøringen opp og ned til Oslo. Er vel en del som reiser tur(retur på kampdagen, selv om det sikkert også er mange som drar opp og blir hele helga hos mor og far eller annen slekt.

Savner i hvert fall selv muligheten til å kunne ta meg noen pils på kampdager pga kjøring hjem på kvelden :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:16 
Forumlegende

DV wrote:
Tja, og hvis kona sier nei, er det bare to mulige utfall :lol:

Skilsmisse eller at hun blir med :lol: (håper på det siste, da....)

Har prøvd det siste noen ganger, men hun er så lite interesert i fotball at hun går å setter seg i bilen å leser eller jobber i stedet.

Egentlig greit å ha de timene på Søndag uten kona ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:18 
Forumlegende

Raggen wrote:

Vi Osloboere burde prøve å få til et "reisefelleskap" på søndager.....kunne jo vært en fordel å gått sammen en del karer å delt litt på kjøringen opp og ned til Oslo. Er vel en del som reiser tur(retur på kampdagen, selv om det sikkert også er mange som drar opp og blir hele helga hos mor og far eller annen slekt.

Savner i hvert fall selv muligheten til å kunne ta meg noen pils på kampdager pga kjøring hjem på kvelden :-(

i fjor ble det 10-11 inkludert cup, men er redd et ikke blir like mange i år siden jeg allerede vet 3 jeg ikke kan gå på :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:24 
Grævling

Ja ja...går du "underskudd" på sesongkortet så vet du jo uansett at pengene går til noen som trenger dem.....blir en vinn-vinn situasjon ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 23:34 
Trener

Raggen wrote:

Vi er to allerede, så det burde jo være plass til en til i bilen :D

EDIT: Hey, hey. Det var mitt innlegg 100. Hvor er champagne-smileyen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 02:42 
Trener

Denne oversikten var litt skremmende, og kanskje en grunn til at vi bare er 4 som har kjøpt sesongkort....

http://fotball.adressa.no/multimedia/ar ... 48083d.jpg

Hadde jeg meldt meg inn i berget-det-blaa eller hva nå de enn kaller seg i Stabæk, hadde 750,- vært prisen for både sesongkort og medlemskap i supporterklubben, og til og med RBK har billigere sesongkort enn KIL for sine egne supportere.....

Takk og lov for at jeg ikke er økonom (Ooops, det er jeg jo :wink: ) men et følelsesmenneske

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2007, 16:37 
Grævling

Er vel ett fett hva Stabæk og RBK tar for sine sesongkort......for min del har de uansett ingen verdi.....gir heller 10.000 for sesongkort på GJemselund enn 5 kroner på Nadderud :twisted:

...og da kan jeg opplysse at sesongkortene er ferdig trykket! Da er det bare å skrike ut!!

Har lommene fulle av sesongkort..... er på Vinger i helga, så hvis noen får brålyst på sesongkort i dag eller morgen, så er det bare å ringe meg for en god deal :-)

92 42 80 60

Blir trolig å finne på Telegrafen utover kvelden/natta....så har dere sjansen til å lure til dere en ekstra god deal.....med fare for selv å bli lurt på en deal som er bedre for KIL ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Apr 2007, 13:08 
Forumlegende

Raggen wrote:
Er vel ett fett hva Stabæk og RBK tar for sine sesongkort......for min del har de uansett ingen verdi.....gir heller 10.000 for sesongkort på GJemselund enn 5 kroner på Nadderud :twisted:

...og da kan jeg opplysse at sesongkortene er ferdig trykket! Da er det bare å skrike ut!!

Har lommene fulle av sesongkort..... er på Vinger i helga, så hvis noen får brålyst på sesongkort i dag eller morgen, så er det bare å ringe meg for en god deal :-)

92 42 80 60

Blir trolig å finne på Telegrafen utover kvelden/natta....så har dere sjansen til å lure til dere en ekstra god deal.....med fare for selv å bli lurt på en deal som er bedre for KIL ;-)

Da har jeg sendt bestilling på mail, men er ikke på vinger i helga, takknemmelig for om det legges et i posten i løpet av påskeuka ;)
Legg ved faktura også så skal dere få penger i tilegg ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]