KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2007, 00:32 
Klubbdirektør

Ja da var troppen klar og Nås er med http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=507 kil.no skal overføre kampen mot Lørenskog direkte?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2007, 01:04 
Klubbdirektør

Spennede spiller, men det virker som han nesten utelukkende har spilt spiss både i Lørenskog og Follo. Nå har jo da også våre beste midtstoppere de siste årene vært omskolerte spisser, ref: Ryen og Rønning :D

http://www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/arti ... -1/contact

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2007, 13:53 
Forumlegende

12 for Follo sist sesong er jo veldig bra da. Greitt med en som kan spille både i forsvar og angrep. Er visst god i lufta. Her kan det (kan) være 2 fluer i en smekk --- god stopper og angriper. Midtspissplassen er kanskje ikke helt godt dekt ennå? Vet ikke helt. Det ser vi snart utover.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 15:33 
Klubbdirektør

Nås blir ikke Kil spiller http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6661

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 17:02 
Forumlegende

Pussig opplegg. Fyren spilte 45 minutter og det var altså nok. Ønsket ham nok rett og slett ikke da.
Tross alt scoret han lagets eneste på 3 kamper. Det er jo heller ikke fullt av klare spissvalg her.

Digerud er talent uten tvil, men neppe klar nok ennå. Koffeld har problemer igjen ser vi. Da står Samuelsson igjen som ikke har imponert hittil i alle fall, men slår forhåpentligvis til. Vi får se i morgen.

Mye er rart. Landro som ikke fikk gjort så mye her spiller altså for Bryne i år. Et av lagene som klart uttrykker at de skal opp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 17:10 
Grævling

Nå har vel Nås fått seg noen timer med å vise seg frem også på trening.....ja, han putta lagets eneste mål på straffe, den kunne kanskje jeg også klart å fått lurt inn bak keeper'n ;-)

Men ja....det er rimelig tynt bak Samuelsson på plassen som midtspiss, men vi har jo Lindau som avsluttet på denne plassen i fjor. Og jeg har i hvert fall stor tro på Digerud, hvis han får holdt seg skadefri.

Når det gjelder Landro så er han kjøpt inn for benken i Bryne, enkelt og greit..... "Storklubbene" har råd til å ha kvalitet også der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 17:58 
Forumlegende

Raggen wrote:
Nå har vel Nås fått seg noen timer med å vise seg frem også på trening.....ja, han putta lagets eneste mål på straffe, den kunne kanskje jeg også klart å fått lurt inn bak keeper'n ;-)

Syntes noen sa du hadde bomma på dine 3 siste...... :lol:
Spillere vurderes forskjellig av forskjellige trenere. Noen ganger tar de feil, andre ganger ikke. Om dette vet jeg ikke.

Raggen wrote:
Når det gjelder Landro så er han kjøpt inn for benken i Bryne, enkelt og greit..... "Storklubbene" har råd til å ha kvalitet også der.

Jo, men han ble i realteten vraket her. Så vi ser igjen at man vurderer veldig forskjellig. Eller ble han god igjen i Løv-Ham.......?????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 18:18 
Grævling

Jo da, det vurderes nok forskjellig ja. Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan det var med Landro her nede, men han fant seg vel aldri helt til rette i byen? Når vi da hadde en spiller som kanskje ønsket seg litt vekk, mens trenerbanden ikke helt hadde den store troen på gutten, så var det vel greit at han fikk gå.

I Løv/Ham kom han vel ganske sterkt utover i sesongen, spilte vel også en del på flanken hos dem....men i år vil jeg bli overrasket hvis han blir brukt til noe annet enn benkvarmer. Men....det kan jo oppstå skader.

Uansett, en fin fyr jeg ønsker alt godt....bortsett fra i møtene med KIL :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2007, 22:46 
Forumlegende

Sikkert bedre betalt og mer frynsegoder også i Bryne enn i lille LøvHam....
Uansett hva vi mener, så betyr det mye også! Man skal jo leve også.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]