Jada-jada wrote:
ivo wrote:
Et flott resultat. Kvelden er reddet! Dette var et viktig resultat mo et lag det har blitt 9 baklengs mot de to siste kampene. 1 baklengs på 3 kampene i år. Det er viktig. Det betyr at man kan ta en del poeng om man ikk får til framover.
Jeg har alltid ment at resultatet er viktig, selv i treningskamper, ikke minst mot en av seriefavorittene.
Og du som var så bekymret

Uten å gå inn på hverken resultatet eller motstanderen, kan du Jada-jada snart begynne å rette all din oppdemmede aggresjon mot noe annet enn KIL-supportere?
I hver eneste tråd jeg leser ser jeg innlegg fra deg om å dra argumenter annetsteds/ta en haug med valium etc.... I tillegg lager du falske intervjuer med Gundersen i reneste se og hør-stil, og fortsetter å rakke ned på andre forum-deltakere. Dette er forum-oppførsel som hører hjemme hos briskebybanden og ikke KIL. Kan du vennligst moderere deg mot andre KIL-supportere? Eventuelt, hvis det ikke er et alternativ, finne andre fora for å få utløp for aggresjonen?
PS: IVO interessante tanker du har hatt i det siste, og forøvrig helt enig med Saturnus rindt Lillehammer-saken.