KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:39

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 20:54 
Klubbdirektør

Det ble jo sagt at vi skulle spille mer reserver. Men kan han Lillehammerkaren som var inne her fortelle hvem som scoret for KIL? Om han var på kampen vel og merke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 20:56 

Veit ikke hvem som scora, og var heller ikke på kampen. Dere må tåle og bli mobbet litt kjære hedemarkinger!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 20:59 
Klubbdirektør

Werty wrote:
Veit ikke hvem som scora, og var heller ikke på kampen. Dere må tåle og bli mobbet litt kjære hedemarkinger!

Dere må være lykkelige over at vi har en kamp i morgen som teller litt, og fortsette å leve i denne lykkeboblen i kveld :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 21:00 
Klubbdirektør

Ikke noe problem det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 21:00 
Kaptein

Skal bli interessant å høre hvem som spilte.

Personlig er jeg ingen tilhenger av kamper så tett. Det blir litt tullete å stille med et dårlig lag i en planlagt treningskamp fordi man skal spare de beste til en kamp som ble avtalt to dager før. Litt respektløst ovenfor Lillehammer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 21:04 
Klubbdirektør

Saturnus wrote:
Skal bli interessant å høre hvem som spilte.

Personlig er jeg ingen tilhenger av kamper så tett. Det blir litt tullete å stille med et dårlig lag i en planlagt treningskamp fordi man skal spare de beste til en kamp som ble avtalt to dager før. Litt respektløst ovenfor Lillehammer.

Helt greit spør du meg da man fikk kampen mot Skamma Torsdag......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 22:14 
Kaptein

Når man avtaler en treningskamp er det vel meningen at begge lag skal ha utbytte av den? Det er langt fra sikkert at Lillehammer hadde takket ja til en treningskamp med reservelaget vårt (som tross alt spiller i 3. divisjon). Det kan tenkes at vi hadde blitt litt snurt hvis vi avtalte treningskamp med et eliteserielag og motstanden vi fikk var et middelmådig 2.divisjonslag.

Ikke føler jeg at KIL er en klubb som trenger å være Ham-Kams nødløsning heller. Vi får uansett håpe på et bedre resultat enn i fjorårets treningskamp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Feb 2007, 22:38 
Klubbdirektør

Men herregud vi snakker da bare om trening.....
At vi stiller et C lag/B mot Lillehammer må være for vårt eget beste.
At vi får en trening mot Skamma er da bare flott da vi endelig får en motstander som vi skal sloss med i serien.....
Hvor int er det egentlig å spille mot Lillehammer med toppet lag og hva sier dette om laget? Jeg kan jo skaffe en flott kamp mot FUVO jeg hvis man vi ønsker trening mot svake lag :roll:
Jeg var skuffet når jeg så våre treningskamper og vi har ingen Elitelag samt vi slo Rosenborg 4-2 i treningskamp for 2 år tilbake....
Mitt spørsmål er hva er man redd for egentlig?
Få litt hår på ballene og vær glad for litt god motstand i treningskampene da for svarte :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 00:11 
Kaptein

Jada-jada wrote:
Hvor int er det egentlig å spille mot Lillehammer med toppet lag og hva sier dette om laget? Jeg kan jo skaffe en flott kamp mot FUVO jeg hvis man vi ønsker trening mot svake lag :roll:

Jeg er enig i at det kanskje ikke er så interessant, men da får man jo velge andre treningsmotstandere i utgangspunktet. Man må jo ha hatt en viss plan med denne kampen siden den har vært planlagt lenge, og jeg tviler på at planen var å stille med et så svakt lag som det ble til slutt. Hvis planen var å teste 3. divisjonslaget kunne man jo like godt ha tatt en kamp mot Galterud.

Jada-jada wrote:
Jeg var skuffet når jeg så våre treningskamper og vi har ingen Elitelag samt vi slo Rosenborg 4-2 i treningskamp for 2 år tilbake....
Mitt spørsmål er hva er man redd for egentlig?
Få litt hår på ballene og vær glad for litt god motstand i treningskampene da for svarte :roll:

Jeg er helt enig i at man kanskje burde ha skaffet litt bedre motstand til en del av treningskampene, men det gjør det ikke bedre å stille med et lag som blir banket av et middels lag fra 2. divisjon.

Poenget mitt er at har man først avtalt en treningskamp bør man stille med et nogenlunde brukbart lag. Det som gjorde seierene mot RBK og LSK så morsomme for 2 år siden var at de begge stilte med brukbare lag. Det hadde vært lite ære i å slå 2. divisjons laget til RBK eller LSK. På samme måte som vi forventer at LSK, RBK etc stiller med et lag på nogenlunde elitesrienivå er det vel ikke unaturlig om Lillehammer forventer nogenlunde Addecconivå når de avtaler en treningskamp med oss?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 00:14 
Klubbdirektør

NB-RBK stilte faktisk med sitt beste mannskap i den kampen...... Man blir bedre av å møte gode lag, det er enkel tankegang.....

Edit-Nå kommer nok ivo med sine bekymringer samt sine såkalte påstander fra toppidretten som ikke stemmer med hva jeg skriver.

PS-Tror i såfall det blir mye Valium på enkelte når serien braker løs :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 01:19 
Klubbdirektør

Vel som jeg tenkte så var det et C lag og da bør man være godt fornøyd med et 3-2 resultat mot et 2 div lag som vist skal krangle i toppen i sin div...... Er du fortsatt stolt Werty :shock:

I morgen er det en ordentlig kamp :D

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=500

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 01:26 
Kaptein

Jada-jada wrote:
NB-RBK stilte faktisk med sitt beste mannskap i den kampen...... Man blir bedre av å møte gode lag, det er enkel tankegang....

Det er jo nettopp det som er poenget mitt, bare sett fra Lillehammers side.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 01:40 
Klubbdirektør

Er jo ikke KIL dette. Det er jr-laget vi stillte med. Men det er jo lovende at jr-laget spiller jevnt med Lillehammer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 09:56 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
NB-RBK stilte faktisk med sitt beste mannskap i den kampen...... Man blir bedre av å møte gode lag, det er enkel tankegang.....

Edit-Nå kommer nok ivo med sine bekymringer samt sine såkalte påstander fra toppidretten som ikke stemmer med hva jeg skriver.

Nei da, jeg skal ikke komme med noen bekymringer. Kunne ikke tenke meg å gå imot "Oraklet fra Delfi". Jeg bøyer meg for din store visdom og erkjenner at du har rett og jeg og Saturnus og lignende kjettere ikke vet hva vi snakker om og at divergens her er like farlig som i Kim's store dager.

Vær så snill --- ha meg og eventuelt andre unnskyldt.
Ikke forvis oss til ståtribunen!

Skal du også til Hamar i dag forresten? Det blir nok en god kamp og det beste blir om Skogen får seg en på tygga og ser at nå er det blitt et skikkelig lag i Kongsvinger også igjen................. tipper 2-1 seier.

Sant nok, HamKam tapte jo 4-2 mot Raufoss og bare 3-3 mot Sundet....så det er jo ikke noe topplag gutta møter i dag. At de slo Hønefoss sier jo egentlig bare sitt om Hønefoss..... Nei, det var nok glatta som tok meg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Feb 2007, 11:12 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Jada-jada wrote:

Nei da, jeg skal ikke komme med noen bekymringer. Kunne ikke tenke meg å gå imot "Oraklet fra Delfi". Jeg bøyer meg for din store visdom og erkjenner at du har rett og jeg og Saturnus og lignende kjettere ikke vet hva vi snakker om og at divergens her er like farlig som i Kim's store dager.

Vær så snill --- ha meg og eventuelt andre unnskyldt.
Ikke forvis oss til ståtribunen!

Skal du også til Hamar i dag forresten? Det blir nok en god kamp og det beste blir om Skogen får seg en på tygga og ser at nå er det blitt et skikkelig lag i Kongsvinger også igjen................. tipper 2-1 seier.

Sant nok, HamKam tapte jo 4-2 mot Raufoss og bare 3-3 mot Sundet....så det er jo ikke noe topplag gutta møter i dag. At de slo Hønefoss sier jo egentlig bare sitt om Hønefoss..... Nei, det var nok glatta som tok meg...

Flott sarkastisk innlegg av deg ivo..... blir ikke helt klok på deg jeg alså.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]