KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 16:32 
Kaptein

Begynner å se veldig sterkt ut dette laget.Et par forsterkninger til og jeg høyner 50 lappen jeg har satset på kil som serie vinner 2007.:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 16:41 
www.kilsk.com

Velkommen som 100 % KIL-spiller Pelu. Det var veldig godt å endelig få deg signa.

Og takk for det du har gitt KIL, Olausson;) Men fotballkarrieren varer ikke evig, og denne gangen var det din tur til å legge skoa på hylla.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 17:06 
Forumlegende

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=434

Åge Steen begynner å bli fornøyd, men litt for tidlig å hvile på laubærene enda. Vi har 20 mann i stallen. Eriksen og ørjan er enda ikke 100% klare. Hva med Pat har han fortsatt kontrakt eller er den utgått og en av de som må fornyes, mener å huske at han var nevnt som en av de som kun hadde kontrakt ut sessongen.
Håper for alt i verden at Rønning blir.
Venstreback er det viktigste å få inn nå. Keeper situasjonen er uavklart og jeg skulle gjerne sett en kreativ midtbane type, begynner å bli bra dekka på kanten nå som Pelu har signert. Gundersen kan spille kant og vi har Pat og Brevold. Da har vi 4 kantspillere, men siden Gundersen også er spiss burde vi kanskje ha en til som kan spille spiss og kant?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 17:15 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=434

Åge Steen begynner å bli fornøyd, men litt for tidlig å hvile på laubærene enda. Vi har 20 mann i stallen. Eriksen og ørjan er enda ikke 100% klare. Hva med Pat har han fortsatt kontrakt eller er den utgått og en av de som må fornyes, mener å huske at han var nevnt som en av de som kun hadde kontrakt ut sessongen.
Håper for alt i verden at Rønning blir.
Venstreback er det viktigste å få inn nå. Keeper situasjonen er uavklart og jeg skulle gjerne sett en kreativ midtbane type, begynner å bli bra dekka på kanten nå som Pelu har signert. Gundersen kan spille kant og vi har Pat og Brevold. Da har vi 4 kantspillere, men siden Gundersen også er spiss burde vi kanskje ha en til som kan spille spiss og kant?

Han skriver at han er fornøyd med Pelu "sånn tolket jeg det"
Pat har ikke kontrakt for neste sesong men tror ikke det er Pat men Kil som aventer dette...

Brevold var ny for meg.... men du mener vel en annen kar fra Nybergsund som vi har hentet inn...

Hadde vært fint å få Ørjan og evt Nystuen med på laget samt en keeper men Eriksen er vel redd han må sitte på benken i år "tror det blir en ny mann der også" :wink:

Vi ser at et godt lag begynner og ta form, og satsingen er som skrevet før i år hardere en på lenge samt Steen utalte i går at han skal ha inn en mann i vært ledd før Kil er fornøyde...

Det må da være morro for Gundersen og Nystuen å spille for laget "i sitt hjerte" når det satses på denne måten... "håper det"

Nå skal jeg feire med et par pils og se på Jentene våre banke Østerrike i håndball. skål :mrgreen:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 17:39 
Klubbdirektør

Meget meget gode nyheter, ihvertfall siden at han "takket for seg" etter KIL festen.. så jada jada, hvis det var meg du mente var eksperten her, så er jeg meget glad og overrasket over Pelu.

Og ja.. fulle var vi, men det vil ikke si at vi hadde hørt feil for det ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 18:19 
Reserve

Han takket ikke for seg, ikke som jeg hørte i alle fall. Han bare sa at Kongsvinger liksom ikke er byen han ønsker å BO i, men KLUBBEN likte han godt. Mulig han sa noe annet til deg men :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 18:39 
Klubbdirektør

Vell, vell, jeg fikk med meg at han ikke fortsatte..og glåmdalen skriver jo at det var uenigheter..

uansett, KIL gutt har han blitt og det er meget gledelig :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 22:56 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Pat har ikke kontrakt for neste sesong men tror ikke det er Pat men Kil som aventer dette...

Brevold var ny for meg.... men du mener vel en annen kar fra Nybergsund som vi har hentet inn...

Hadde vært fint å få Ørjan og evt Nystuen med på laget samt en keeper men Eriksen er vel redd han må sitte på benken i år "tror det blir en ny mann der også" :wink:

Vi ser at et godt lag begynner og ta form, og satsingen er som skrevet før i år hardere en på lenge samt Steen utalte i går at han skal ha inn en mann i vært ledd før Kil er fornøyde...

Det må da være morro for Gundersen og Nystuen å spille for laget "i sitt hjerte" når det satses på denne måten... "håper det"

Nå skal jeg feire med et par pils og se på Jentene våre banke Østerrike i håndball. skål :mrgreen:

Mente Samuelsson fra Nybergsund, så mye som det skjer på spillerfronten om dagen er det fort gjort å gå i surr ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 00:23 
Kaptein

mikeb wrote:
Jada-jada wrote:

Mente Samuelsson fra Nybergsund, så mye som det skjer på spillerfronten om dagen er det fort gjort å gå i surr ;)

Men jaggu er det et luxsus problem:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 07:58 
Klubbdirektør

Dette var gode nyheter ang. Pelu. Fin start på dagen.
Takk til Paul for mange gode stunder.

Ang. venstreback...hadde det vært noe å prøve Pat der ? Noen som vet om han har prøvd seg på backen tidligere ?

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 10:26 
Materialforvalter

Han spilte back i Skeid. Aner ikke om det var noen stor suksess.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 12:44 
Klubbdirektør

Ser i Glåmdalen at Vegar Skogheim var int i Pelu og prøvde å få han til Skamma samt Godset også var på banen.

Liker dårlig at Skogheim prøver å plukke våre beste spillere samt dette ikke tyder god for Ørjan og videre spill for Kil heller.... "håper jeg tar feil"

http://www.glomdalen.no/sport/article2465584.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2006, 13:25 
Forumlegende

Må si jeg liker Pelu veldig etter de uttalelsene i Glåmdalen og er sikker på at han kommer til å bli en hit bare han får en skadefri oppkjøing og senker skuldrene litt i forhold til å måtte prestere. Med sin hurtighet, teknikk og skuddfot burde han få både mange assists og mål bare han ikke stresser for mye foran kassa.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]