KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 23:16 
Kaptein

Janko wrote:
Njøsen skal vel ikke ha skylda for at kontoret ser ut som en dass.

Er vel egentlig ikke kommunen sitt ansvar å rydde kontoret til Njøsen. Det flyter papir og rot overalt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 23:16 
www.kilsk.com

Brady wrote:
joeman.. skal nok svare deg jeg. det var jo jeg som startet denne side on MR Njøsen. All ære for det Jens har gjort økonomisk for kil, og det mener jeg. Tiden er vel nå moden for å slippe til noe yngere kreffter i kil. skal kil få bedre og større sponsorer inn må han bort, hvem tør og gå inn med penger inn en klubb som kil når det første du møter er et KONTOR som ser ut som enn dass, hvis du er så heldig å se inn da... det er røykeforbud i kil allianse sine lokaler.. men det gjelder nok ikke her Njøsen... må nok bare si deg det joeman at denne mann må vekk for at kil skal ta et steg videre. Kjenner til flere som har tatt steget ut igen ja.

Bare prøver å holde litt orden på forumet her jeg :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 23:21 
Klubbdirektør

Bergkamp wrote:
Janko wrote:
Njøsen skal vel ikke ha skylda for at kontoret ser ut som en dass.

Er vel egentlig ikke kommunen sitt ansvar å rydde kontoret til Njøsen. Det flyter papir og rot overalt.
På kontoret hans er det litt mye rart ja. Men han vet hvor alt ligger. Gå inn på lege kontoret,like jævlig der. Har hvert innom noen kontorer i årenes løp og de ser nesten like jævlige ut. :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 23:22 

Janko. Tror du tolket lit feil der. du må nok ta deg en tur ned for å se, ta gjerne med deg KAMERA... Lokkalet er bra nok som det er. ROT og atter ROT. er dette første inntrykket man skal få av kil????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2007, 23:33 
Klubbdirektør

Jeg har tatt meg noen røyk med Njøsen når jeg har hvert der ja. Enig at det er rotete der. Men tror ikke det hjelper med rydding for å få sponsor penger. Hadde de kvittet seg med kommunen å eid hele området selv hadde det hvert enklere. Har hørt i 7-8 år at de skal bygge nye kontorer, men blir ingen ting. Men planen til Njøsen er virkelig bra den. Håper bare kommunen selger området til Kil så det blir satt ut i verden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2007, 11:04 
Forumlegende

Kontor som er rotete, inngir tilit. Kontor som er rotete vitner om aktivitet.
Ryddige kontor vitner ikke om aktivitet, mer om handlingslammelse.
Kontoret gjenspeiler hjernens virksomhet.

Dette blir litt som når vi skriver på diskusjonsforumer. Ofte skriver vi mase feil og rotete og noen synes vi formulerer oss dårlig og feil. Det gjør ikke noe. En undersøkelse ved et engelsk universitet viste at i diskusjon / samtaler mellom likeverdige, så sortrer den aktive hjernen uhyre raskt ordene og setter dem sammen slik at vi ser meningen og forstår den.
Selv om det virker rotete.

De om ikke gjør det, vil ikke forstå uansett, ikke engang om de fikk det intravenøst.

Slik er det her også, "slenger" ofte ut noe, men vi ser meningen intuitivt og ikke ordene. Om man har rotete kontor har man likevel oversikten og kontrollen. Glattceller er derimot tegn på noe rart.

Njøsen ok vel en telefon han ikke skulle tatt og bråk startet. Håper man har ryddet opp......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2007, 11:24 
Forumlegende

Er enig i det med kontorer med "litt liv". Der skjer det noe. (Når jeg ser rundt meg håper jeg at det samme gjelder for leiligheter:P)

Ellers hvorvidt Njøsen er rett mann eller ikke skal ikke jeg vurdere. Det er styrets jobb. Styret er valgt av medlemmene. Og da er man der igjen: Meld deg inn i KIL Toppfotball så får du makt.

Økonomien er ihvertfall i orden om dagen, det er veldig gledelig. Det satses og det er hentet kvalitetsspillere. Også det er veldig gledelig. Man har til og med klart å komme til et nivå der man ikke slipper de beste spillerne på bosman men casher inn for dem!

Sånn jeg ser det har klubben bare det siste året tatt en del steg framover på enkelte områder.

Så har man tilsynelatende (i følge media) klønet litt med flere som var en del av laget, hovedtrener, assistentrener og andre i staben. Men dette er historie nå. "Glemmer" selvsagt ikke Skogen. Men gleder meg stort over at Thomas Berntsen ser ut til å ta laget et steg videre. Det er 2007 nå. De som jobber i Toppfotballen har helt sikker tfeilet på enkelte områder. Som alle oss andre er de jo bare mennesker. Men jaggu har det blitt gjort mye bra også!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]